De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AMPHS2SRE2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Jan 19-03-2018

Geweldig apparaat, dat meer kan dan andere

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Wij hebben de HEOS aangeschaft omdat we echte muziekliefhebbers zijn. Ik kan mijn boxen waar ik geen afstand van kan doen, ( Deze zijn van de vorige installatie), makkelijk aansluiten. Ook mijn platenspeler is er op aangesloten, met een perfect geluid!!
Dus voor als je iets meer te wensen heb, dan alleen tv kijken, is dit het perfecte apparaat!!!

Pluspunten

• goed vermogen
  • app werkt perfect
  • analoge aansluitingen

Minpunten

• Toonregeling mag iets beter

Maarten 01-12-2017

Kleine krachtpatser voor topgeluid

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Ik was op zoek naar een multifunctionele streamingversterker. Hierbij had ik de volgende eisen: muziek via het wifi netwerk streamen vanaf mijn smartphone, de televisie erop aan kunnen sluiten voor mooi geluid bij films, in de toekomst uitbreidbaar naar een multi room-oplossing als ik bijvoorbeeld ga verhuizen en ik wilde dat er goede traditionele luidsprekers op aangesloten konden worden voor in de woonkamer (uiteindelijk gekozen voor Bowers & Wilkins). Er is maar een beperkt aantal apparaten op de markt dat aan al deze eisen voldoet en ik heb ze zorgvuldig vergeleken. Sommigen zijn goedkoper dan de Heos AMP HS2, maar dat zijn dan veel minder goede versterkers met minder vermogen, en sommigen zijn echt veel duurder. Die vielen buiten mijn budget. Uiteindelijk dus gekozen voor de De Heos AMP HS2. Het is echt een hele krachtige versterker, zeker gezien het formaat, waarmee je makkelijk grote kwaliteitsluidsprekers kunt aansturen. Het geluid is fenomenaal, daar ben ik heel blij mee. Het klinkt helder met goede, maar niet overdreven veel bas. Er had nog ietsje meer scherpte in de hoge tonen gekund, maar het is echt heel goed geluid dat zich makkelijk kan meten aan versterkers van veel duurdere merken. Het streamen van de muziek gaat super makkelijk via de gebruiksvriendelijke app of de Spotify app. De televisie heb ik aangesloten via een optical kabel en dat werkt ook perfect. Mochten we in de toekomst behoefte hebben aan een multi room-oplossing, dan hoeven we alleen maar een van de Heos luidsprekers erbij te kopen en we zijn klaar. Last but not least, het is een klein kastje dat mooi in een kast staat achter een deurtje, zo is de huiskamer ook netjes opgeruimd. Ik vind het een top ding en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Heel mooi vol geluid
  • Krachtige versterken voor premium luidsprekers
  • Geschikt om de televisie op aan te sluiten
  • Makkelijk muziek streamen via wifi
  • Eenvoudig uitbreidbaar

Minpunten

• Equalizer had iets uitgebreider gemogen
  • Er kan iets meer scherpte in de hoge tonen

Jan en Willie de Bruijn 27-11-2017

Mooie compacte versterker

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Geweldige versterker met veel mogelijkheden om digitaal geluid van tv, radio etc. via je eigen geluidsboxen te beluisteren. De Heos amp was niet onze eerste keus, toch voor Heos gekozen, omdat er veel meer mogelijk is met deze versterker.
Zeer gebruikers vriendelijk, het bedienen via i-pad en telefoon is eenvoudig.
Wij zijn super blij met de Heos amp!!!

Frans 26-11-2017

Veelzijdig onopvallend kwaliteitsproduct!

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Het aansluiten/installeren van de amp en bijbehorende app was simpel. De werking via wifi en bluetooth is geweldig, veelzijdig en stabiel, niet alweer een extra afstandsbediening erbij omdat iedereen via mobiel of tablet kan bedienen. Bovendien lekker onopvallend en praktisch geplaatst; bijna geen snoeren meer! En wat een geluid! We zijn er heel blij mee!

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • veelzijdig streamen
  • compact

Minpunten

• geen vaste hoofdtelefoonaansluiting

Harold 25-11-2017

Geweldig geluid en maximale mogelijkheden

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Ik was al een tijdje op zoek naar de ideale oplossing, waarbij ik kon streamen maar ook mijn uitstekende luidsprekers nog kon gebruiken. De HEOS Amp is de oplossing! Eenvoudig aan te sluiten en, voor mijn vrouw, niet overdadig aanwezig in de woonkamer.

Prima geluid van een topversterker en daarnaast, via een app, eenvoudig te bedienen. Alle radiozenders ter wereld binnen handbereik. Spotify, Deezer, Soundcloud? Alles aanwezig! Afspelen vanaf jouw telefoon? Geen probleem! Mijn hele muziekverzameling op een 128Gb USB gezet en aangesloten op de Amp. Werkt fantastisch! En mocht je elders in huis ook willen genieten, koppel je gewoon een ander HEOS product op het bestaande systeem. Draadloos!

Kortom, een geweldig systeem met de absolute kwaliteit van Denon.

Pluspunten

• uitstekende versterker
  • optimale stream mogelijkheden
  • zeer gebruiksvriendelijk
  • eenvoudig uit te breiden

Minpunten

• geen hoofdtelefoon aansluiting

Danielle 25-11-2017

Subliem geluid! Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

In eerste instantie wilden wij de Marantz Melody aanschaffen in combinatie met Bowers & Wilkins 685 s2 luidsprekers. Maar de verkoper gaf aan dat de app van de Marantz een stuk minder gebruiksvriendelijk was dan van HEOS en daarbij het geluid van de HEOS beter. Ik wilde dat met eigen oren horen en was direct overtuigd. Wat een subliem geluid!!

Het gebruiksgemak van de app is prima. Niet te veel poespas, maar duidelijk te bedienen. Ik mis alleen een uitgebreide equalizer. Evt met voorinstellingen. Nu kun je de bass, treble en balans instellen. Een mogelijkheid om podcasts als favoriet op te slaan heeft ook mijn aanbeveling. Maar de app wordt constant ge-update. Dus verbeteringen worden telkens doorgevoerd.

Wat ik erg mooi vind aan het systeem zijn de ongekende aansluitmogelijkheden en streamings mogelijkheden. Wij hebben analoog de platenspeler gekoppeld. Het tv geluid gaat via de boxen. En via de app zijn veel steamings mogelijkheden zoals spotify, Deezer, Internetradio.

Wat ik erg handig vind is de Bluetooth functie. Hierdoor kun je alles via je telefoon of pad streamen naar de HEOS. Je bent dan niet afhankelijk van het netwerk. Elk geluid of dit nu YouTube, een game of een andere streamingsdienst zoals Stingray radio is kan worden gestreamd. Geniaal!!

Op dit moment nog geen multiroom, maar dit zou in de toekomst zeker kunnen komen. Wij zijn nu erg blij met het geluid van de HEOS icm de B&W luidsprekers. Ook mooi dat daar een keuze vrijheid in is en je niet alleen HEOS met HEOS moet combineren.

Al met al TOP geluid, GEMAK en veel MOGELIJKHEDEN

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Ongekende mogelijkheden
  • Mooi strak design

Minpunten

• Geen mogelijkheid hoofdtelefoon aan te sluiten

Koen 24-11-2017

High-end Denon geluidservaring met multiroom mogelijkheden.

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Ik was op zoek naar een kwalitatieve oplossing om degelijke luidsprekers die ik reeds had te integreren in een multiroom systeem voor het hele huis.
Na een aantal multiroom systemen beluisterd te hebben, ben ik voor deze Heos Amp gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad!

Zoals je van Denon kan verwachten levert deze versterker een mooi gebalanceerde luisterervaring. Erg warm en rijk maar ook erg helder en in de hoge tonen zeer melodieus. Bij de concurrentie vind je al snel overdreven bass weergave waardoor je hoofd binnen de kortste keren op springen staat. Bij Heos blijft het luisteren zeer aangenaam, ook na lange tijd en aan hogere volumes. Hierin voel je wel degelijk de high-end hifi ervaring die Denon van zijn concurrenten onderscheidt!

Het toestel voelt erg kwalitatief aan en ziet er modern uit. De afwerking is perfect. De app laat zich makkelijk bedienen en is overzichtelijk opgevat.

De aansluitmogelijkheden zijn top. Of je nu een analoge bron zoals een platenspeler of een cd speler via de digitale input wil aansluiten, geen enkel probleem. Via wifi of netwerkkabel sluit je een Nas aan of haal je Spotify en andere streamingdiensten binnen. (momenteel nog geen Apple Music)

Zeer handig is ook om gewoon een usb stick met muziek in de versterker te pluggen en vervolgens in heel het huis deze muziek te kunnen spelen. Snel en gemakkelijk!

Pluspunten

• Geluidservaring!
  • Melodieuze weergave
  • Degelijke afwerkingskwaliteit
  • Aansluitingsmogelijkheden
  • Correcte prijs!

Minpunten

• Momenteel nog geen ondersteuning voor Apple Music

Pim 24-11-2017

Veelzijdig, veel geluid, mooi geluid, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Denon AMPHS2SRE2

Een aantal maanden geleden HEOS AMP HS2 gekocht, erg goede toevoeging in huis! Geen losse componenten meer nodig, met de hoeveelheid ingangen kan ik nu al mijn apparatuur, harde schijven, netwerk en TV-installatie meteen beluisteren in hoge kwaliteit. Fijn dat je meteen boxen kan installeren en klaar bent, en samen met andere HEOS-componenten kun je nog veel meer ruimtes vullen met muziek! Product is niet zo groot, neutraal qua kleur en past prima in de kast. enige nadeel is dat je alleen met app kan bedienen, dat is niet altijd handig als je telefoon even niet in de buurt ligt. De app zelf is overigens wel erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluidskwaliteit
  • Hoeveelheid ingangen
  • Overzichtelijke app

Minpunten

• Geen navigatie op PC/afstandbediening