Marantz PM6006 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Aantal kanalen
Analoog in (RCA)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ondersteboven 08-05-2017

Rustige, verfijnde versterker met veel detail

De PM6006 wordt gebruikt in combinatie met een laptop, VLC media player, Mydac DAC en B&W CM1 boxen.
Het is even een uitzoekerij om de VLC player wat betreft equalizer- en compressorinstellingen optimaal af te stellen. Gewoon proberen en luisteren naar het resultaat. Ik gebruik MP3 320 lame insane kwaliteit met de afstelling 16 bit en 44.100, zoals is opgenomen dus. Ik ben geen vleermuis, hogere afstellingen hebben bij mij een negatief effect, het sprankelende vervaagt. Neem er de tijd voor om de versterker een week of twee, drie in te laten spelen, dan wordt je beloond met een prachtig geluid.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit geluid
  • Kost relatief erg weinig

C1 10-10-2017

UITSTEKENDE VERSTERKER

Een budget versterker met een uitstekend geluid. Ik heb deze versterker aangesloten op de Wharfedale 220 geluidsboxen. Ik had eerst een zware tuner/versterker, in vergelijking met deze, ben ik enorm vooruit gegaan met het geluid. Prachtig warm en evenwichtig geluid met goede bassen en een prima hoge tonen.
Er zijn drie digitale ingangen, maar helaas geen hdmi. Verder mis ik een subwoofer uitgang. Ondanks het gemis van deze mogelijkheden, ben ik blij dat ik gekozen heb voor deze versterker.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Goede controle over de geluidsboxen
  • 3 digitale ingangen
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Geen hdmi
  • geen subwooferuitgang

subliem voor dit geld 22-01-2017

Hij kreeg niet zonder reden een award!

Alhoewel ik al een versterker had van Marantz heb ik deze aangeschaft omwille van de optische ingangen en een loudness toets. In de gegevens stond dat hij meer dynamiek had ten opzichte van de andere modellen. En of dat zo is! Ook de hoge tonen zijn beter dan mijn vorige PM7003 en alhoewel het vermogen minder is merk ik daar niets van in de praktijk.

Pluspunten

• prachtige lage tonen
  • hoge tonen ook uitstekend