Cambridge Audio Azur 340A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cambridge Audio Azur 340A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wilco010 24-10-2007
Geschreven voor: Cambridge Audio Azur 340A

Was opzoek naar versterker voor erbij op werk/slaapkamer.
Graag recht toe recht aan principe en geen 'phono' en andere overbodige electronica.
Deze Cambridge heeft dat en is ook nog eens redelijk geprijsd.
Heb 'm bij hifi-zaak gekocht nog veel goedkoper vanwege demo-model.
Op de 340A heb ik voornamelijk aangesloten een iPod, Apple laptop voor iTunes en zelf muziek maken, oude Kenwood CD-speler en later eventueel een DAB-radio.
Het geluid wat deze 340A voortbrengt is echt geweldig (had niet anders verwacht) en van alle bronnen stevig gedetaileerd van lage naar hoge tonen.
Is aangesloten op Monitor Audio Silver1 luidsprekers en daarmee haal je dus echt alles uit zo'n versterker wat er in zit.
De MP3's e.d. van de iPod wisselen uiteraard wel een beetje aan volume en kwaliteit maar desalniettemin toch mooi.
De 340A heeft 5 lijn-ingangen en een tape in-uit.
Ook een 'source direct' is wel degelijk aanwezig.
De knoppen voelen goed aan en het kast-design is werkelijk uitstekend te noemen.
Prima versterker voor jaren luisterplezier dus!