Bushnell H2O - Reviews

Zichtveld op 1000 meter
122 m
Schemerindex
14,4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bushnell H2O op Kieskeurig.nl.

8,9

Fre012 02-04-2012
  • Product jaar of meer in bezit

Zeer prettige, compacte kijker die je overal naar toe neemt. Voor het formaat(25mm)zeer helder. Kleurweergave is redelijk tot goed, bij helder weer zelfs zeer goed. Toont en voelt zeer degelijk. Is aan de zware kant, maar dat is voordeel in verband met trillen. Geheel in prettig rubber (anthraciet)gehuld, goede grip, prettige oculairrand en praktische draagkoordogen. Heeft afgelopen jaren bij diverse trektochten in hitte en alpien gebied kwaliteit bewezen. Grotere, betere (én duurdere) kijker blijft dan toch thuis!

Eddepet59 26-05-2011

Deze Bushell voldoet helemaal aan mijn eisen. Nadat je hem hebt ingesteld heb je een prima scherp beeld met mooie kleuren. Voor dit geld een uitstekende huis-, tuin- en bootkijker welke ik iedereen kan aanraden.

010Henk 15-10-2008

Goede prijskwaliteit verhouding, verrekijker is waterdicht! en heeft BAK-4 glazen!

thijm 10-09-2007
  • Product kwartaal in bezit

Prettige verrekijker,scherp beeld,compact enige nadeel is dat de beschermdoppen er vlug afvallen als je hem uit of in de opbergtas doet.

Rene1960_ned 16-05-2007

Deze H2O kijker heb ik nu een paar weken en ik moet zeggen dat het een geweldig kijker is voor z'n geld !
Hij ligt prettig in de hand, heeft een mooi scherp en lichtsterk beeld en is toch lekker compact.
Een prima koop geweest ! en dus zeker een aanrader.