Nikon Action EX 7x50 CF - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Action EX 7x50 CF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

kiepenost 11-01-2009
Geschreven voor: Nikon Action EX 7x50 CF

Prima kijker dacht bij mij zelf voor deze prijs kan niet veel zijn maar een verbluffende goede scherpe kijker zelf met volle maan.
Direkt goed zicht.

anqeujhe 08-12-2008
Geschreven voor: Nikon Action EX 7x50 CF

Als - toen - beginnend en brildragend vogelaar heb ik deze kijker in 2006 aangeschaft en sindsdien bijna dagelijks in gebruik. Ben nog steeds zeer verbaasd over de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van deze kijker. Goed hanteerbaar, haarscherp beeld, ook de kleuren en zelfs uitstekend te gebruiken voor observatie van vogels in de tuin vanuit de woonkamer.
Kortom, een aanrader voor vogelaars. De overall beoordeling van 9 is gewoon terecht.

robert aalderink 20-05-2007
Geschreven voor: Nikon Action EX 7x50 CF

Erg fijne kijker en ook een erg scherp beeld.
En als je een kijker wil voor nog een beetje een betaalbaar bedrag dan is dit zeker een goede prijs qualitijd verhouding.