De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DFS45S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Dhr. R uit U. 28-08-2013
Geschreven voor: Bestron DFS45S

Gammele afwerking. Slechte 'Made in China'-kwaliteit. Binnen enkele dagen was de schakelaar lam en kon het apparaat niet meer aan. Voor deze prijs verwacht ik zeker meer, in termen van materiaalkeuze en afwerking. Blaaskracht en design zijn in orde, maar de onderdelen (bouwpakket!) sluiten slecht op elkaar aan en binnen no-time onstaat overal speling. Ik heb het apparaat gelukkig mogen retourneren, en kreeg het aankoopbedrag terug. Met een beter ontwerp en materiaal/afwerking van de ventilatorbladen zou ook het geluidsniveau naar beneden kunnen, maar dit stoorde mij nauwelijks. Voor mij nooit meer een apparaat van Bestron.

yanna 26-05-2012
Geschreven voor: Bestron DFS45S

Inmiddels een paar jaar in gebruik. Goede luchtverplaatsing. Niet geruisloos, maar ik vind het acceptabel. Ziet er goed uit maar is niet erg stabiel beetje topzwaar ondanks de verzwaarde bodemplaat.
Staat inmiddels ook wat scheef.

RonS 07-07-2010
Geschreven voor: Bestron DFS45S

Goede krachtige ventilator die op stand 2, van de 3 standen, makkelijk 4,5 meter overbrugt met koele wind.