Rowenta VU6720 Urban Cool VU6720 Torenventilator - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Kenny119 19-06-2022

Gekocht omdat mij verteld wordt dat hij stil is 🤔🤔🙄🙄 en indderdaad in stand 1 is hij stil stand 2 en 3 maakt hij net zo veel geluid als elk ander 😭. Niet te gebruiken wanneer je een baby peuter of kleuter hebt want de toren staat feitelijk los op de voet wat kan leiden tot omvallen.
Design is netjes en stijlvol en werking is ok

• Blaast hard

Minpunten

• Waaier staat los op voet
  • herrie als een ander in stand 2 en 3

devi036 14-05-2021

Mooie torenventilator

Ik ben er heel blij mee. mocht dit product testen. Design is mooi. Mooi genoeg voor de woonkamer. Het is helaas nog niet warm genoeg geweest om het uiterst goed te testen. Je hebt 3 standen en het kan ook draaien, so far so good, koude lucht komt eruit. Ik denk wel als het tropisch warm wordt dan is dit misschien beter geschikt voor de slaapkamer dan voor de woonkamer, afhankelijk ook hoe groot de ruimte is. Het is makkelijk om te bergen in de trappenkast, vanwege de smalle design. Maar ik vind de design mooi en het laat het in de woonkamer staan.

Pluspunten

• Desin
  • makkelijk in elkaar te zetten
  • smal

n**************@h********** 07-05-2021

Super strak design

Helaas zit het weer nog niet echt mee, we hebben nog geen echte mooie warme dagen. Maar desondanks hebben we een paar keer de ventilator gebruikt om te testen. Naast het super mooie strakke design *dit past vrijwel in iedere woonkamer* heeft de ventilator 3 (x2) standen. Heel makkelijk in gebruik door een draaiknop, je kan hiermee kiezen voor een bewegende windje of gewoon stil. De ventilator maakt vrijwel geen geluid, als er gewoon geleefd wordt in huis. De prijs vindt ik wel passend, natuurlijk heb je vele goedkopere ventilatoren maar het oog wilt ook wat. Zeer tevreden en hopen om een mooie warme zomer waar de kinderen en ik kunnen genieten van een gekoelde woonkamer.

Pluspunten

• Zowel stil als bewegende standen
  • Weinig geluid
  • Koelt goed

Linda132 03-05-2021

Mooie toren ventilator

Ik heb van insiders de mogelijkheid gekregen om deze toren ventilator van rowenta te testen.

Bij het uitpakken zie ik al dat het een mooi slank model is. Hij heeft een goede hoogte. Makkelijk op te bergen als je hem niet gebruikt.

Het enige wat je hoeft te doen is de voet te bevestigen. Dat gaat makkelijk en snel zonder schroevendraaier.

Hij heeft 6 standen

3 standen dat hij blaast
3 standen dat hij blaast en draait

Hij blaast goed en maakt weinig geluid. Wat heerlijk is als je wilt slapen.
Heerlijke verkoelende lucht.

Het nadeel vind ik dat er geen sleeptimer oid opzit, zodat hij vanzelf uitgaat na een tijdje.

Pluspunten

• Slank
  • Weinig geluid

Minpunten

• Geen sleeptimer

Wesselink 30-04-2021

Stille slanke ventilator

Mooi slank design ventilator, makkelijk in elkaar te zetten. Kort maakt zeer weinig lawaai.

• Stil
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Had nog 20 hoger gemogen