AEG F45000W0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG F45000W0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

vaatwasgebruiker 16-04-2014
Geschreven voor: AEG F45000W0

De AEG vaatwasser gaat niet langer dan 5 jaar mee. Daarna is de pomp of printplaat kapot en wordt je geconfronteerd met een hoge monteursrekening.

bert2004 30-11-2013
Geschreven voor: AEG F45000W0

Voor mijn schoonmoeder gekocht zoals ik alle apparatuur moet kopen voor haar en anderen. Waarschijnlijk omdat ik daar kijk op heb.
De vaatwasser oogt strak, maar blinkt niet uit in degelijkheid. Klep voelt wat goedkoop aan.
Wassen doet hij goed, maar het komt er vrij nat uit zei mijn schoonmoeder.
Ik kijken hoe zij de vaat in de vaatwasser zette en ik zag gelijk wat er aan de hand was, de kopjes werden er rechtop in gezet logisch dan blijft er een plasje bovenop staan.
Kijkend naar het rek waar je je vaat in moet plaatsen en dit is t.o.v. Mijn inbouw Bosch vaatwasser onhandig qua plaatsen van kopjes, deze kan je goed aan de zijkant kwijt waar ze goed schuin staan zodat het water eraf kan, maar heb je meerdere kopjes, dan is deze vaatwasser niet aan te bevelen.
Ook wat onhandig staan gebaksbordjes bovenin. Misschien ben ik wel te kritisch, maar ik kijk dan ook in vergelijking met de Bosch.
Qua wassen zeg ik niets over, maar omdat de vaat er nat uit kwam zei mijn schoonmoeder zette me dat aan denken en de verklaring was gauw gevonden zie boven.

Senior 10-02-2013
Geschreven voor: AEG F45000W0

Gekocht omdat mijn vrouw en ik nu huishoudelijke hulp nodig hebben. Wij zijn boven de 76 jaar. Uitstekende voorlichting bij Block. Het is onze eerste vaatwasser.
Onze waarderingscijfers geven onze verwachting (tien) en onze werkelijke waardering na aanschaf weer.
Kleine vaat 30 minuten. 10, wasresultaat 10 (beter als met de hand), geluid 9. (open keuken)
Afwerking en indeling 9, Grote vaat 10. Droging 7, met klep stukje open na vaatwas 9.
Gebruik wasmiddel (Lidl) 10. Eenvoudige bediening met indicatie lampjes. Wij zijn er zeer tevreden over deze vaatwasser. Energiegebruik minder dan vaat met de hand
omdat onze 80 liter boiler aan het eind van de dag onvoldoende heet water over had en we met
een waterkoker of timer moesten bijvullen.

Yvon44 05-12-2012
Geschreven voor: AEG F45000W0

Omdat wij net een nieuwe koelkast en een nieuw fornuis hadden gekocht, dacht onze vaatwasser,laat ik ook maar is stuk gaan.Gingen voor de goedkoopste.Maar die bleek een plastic onderbak te hebben.De verkoper van de Block, raadde ons toen aan om deze, die iets duurder was te kopen.Maar wel met een rvs onderbak. Hij bevalt ons prima ,vooral de 30 min. knop lekker snel. PLastic blijf nat,maar volgens mij is dat altijd wel zo.Onze vorig had dat ook .Mandjes zijn licht van gewicht.Zal ook de prijs wel zijn.

fernando93 10-05-2012
Geschreven voor: AEG F45000W0

Hierbij mij review over de vaatwasser omdat ik er nog geen review van zag. Ik heb de vaatwasser vorig jaar september aangeschaft nadat de vorige al een maand of 2 kampte met wat lekken en slecht schoon worden. En dat was een jaar of 12 oude Marijnen. Die jaar of 5 daarvoor van me oom overgenomen hadden. Naar wat kijken Kwamen we uit dat we niet meer dan 400 wouden uitgeven. En zijn we een groot dorp verder is wezen kijken bij een elektronica zaak. En werden al snel geholpen door een vriendelijke verkoper. Die niet gelijk de gekste machines liet zien. Maar in de rij tot 400 euro liet zien wat ze hadden. Wat een Siemens Bosch en deze AEG waren. Naar wat kijken hebben we deze gekozen. Omdat eenvoudiger dan dit Qua bediening haast niet kan. En dit de enigste was Met RVS Bodem. Wat blijkbaar veel vaatwassers niet meer hebben. Ondertussen staat hij al een maand of 7a8 Hier. En doet hij zijn werk lekker stil. en goed. Alleen met water afpompen hoor je hem. Maar dat licht meer aan het systeem in huis denk ik zo. De vormgeving vind ik goed genoeg simpel maar mooi glanzend. Leuke display. En de achter kant ziet er ook strakjes en netjes afgewerkt uit, Het enigste wat wennen was is het rekje boven in. Kortom zoek je een A merk was machine die stuk stiller is dan je oude. En toch best rap klaar is. Koop gewoon deze. Hij voelt goed degelijk aan. Geen plastic troep. Niet te veel elektronica opties wat kapot kan gaan en doet wat die moet doen.

magdabranca 18-08-2013

beste fernando,
ik lees in jouw review dat je heel tevreden bent met jouw aeg vaatwasser.
ook lees ik dat je moest wennen aan het rekje bovenin, bedoel je hiermee waar al het bestek ingeplaatst moet worden?
want ik heb geinformeerd bij bcc bijvoorbeeld is dat het bestek gewoon in een mandje moet?

k hoop dat je mij hier snel over kan terug mailen?

mvg., bvd.,
magda branca