Whirlpool ADP750IX - Reviews

Maximale belading
9 couverts

2,2

M-Mombarg 27-07-2015 Product maand in bezit

Hij werd al op zijn kop naar boven gebracht. Paar keer eerst getest door te spoelen, hij deed het. Totdat ik een echte vaat ging doen. Error 1. Mediamarkt gebeld, moest een monteur komen "maar ik heb hem nog niet eens kunnen gebruiken" Maar omdat ik er al zeep in had zitten moest er een monteur komen.
Ik heb hem nu een maand en er zijn al 3 monteurs geweest, als de monteur weg was deed hij het weer 1 keer en daarna weer zelfde probleem! Als ik Whirlpool bel, en zeg dat ik het nu wel een beetje zat begin te raken omdat zij gewoon een goed product moeten leveren, word ik afgesnauwd en word er gezegd "we kunnen ook geen monteur sturen, dan zoekt u het maar uit"
Voor mij NOOIT meer een Whirlpool!!!

pbakker81 13-12-2013 Product paar weken in bezit

3,4
Vaatwasser ging naar 7 keer gebruiken kapot. Volgens de error was er te weinig water druk. Verder liep het water niet meer weg. BCC gebeld om een monteur te laten komen.
Volgens monteur zat er een hoogte dopje van een snijplank tussen de terugslagklep, waardoor het de klep niet kon sluiten. Het had dus niks te maken met de waterdruk. Blijkbaar kan een dopje van 7mm breed en 1mm dik heel de vaatwasser plat leggen. Kosten € 114,-. 1/3 van de waarde van de vaatwasser en dit na 7 keer gebruiken.
Whirlpool is van mening dat dit een gebruikersfout is. Wil je deze vaatwasser of een andere vaatwasser van Whirlpool kopen, stop dan geen snijplanken er in of ander spullen waar heel misschien een minuscuul onderdeel van af kan vallen.