Siemens iQ300 SN236I09ME - Reviews

Geluidsniveau
44 dB
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236I09ME op Kieskeurig.nl.

mieke38 26-01-2019

sprak mij erg aan

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

bij het Internet doorzoeken voor een geschikte vaatwasser viel bij Siemens de besteklade op, die mij geweldig handig leek en dit ook is.Super, b.v. geen theelepels meer die vast komen te zitten in de bestekmand en meer plek in de vaatwasser.
Praktische indeling met heel veel mogelijkheden voor persoonlijk gebruik.
Kortom, had geen betere keus kunnen maken!!!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Shodo 09-01-2019

Heel tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Heel ruim, super stil en zuinig en zeer goed wasresultaat. Veel opties qua wasprogramma’s afhankelijk van je vaat.

Kelly 19-05-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Ik vind de kleur erg mooi. Het bestekrek bovenin is erg handig. De vaatwasser is licht, dus gemakkelijk te plaatsen. Het elektrische waterslot geeft een extra veilig gevoel. Ik vind dat de vaat goed schoon is na gebruik en goed droog. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• licht gewicht
  • stil
  • vario speed
  • + droogfunctie

Minpunten

• Je ziet snel vingerafdrukken

Marcel 05-05-2018

Siemens iQ300 SN236I09ME

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

Uitstekende machine voor een superscherpe prijs! Doet het goed en is eenvoudig te bedienen. Superstil Kortom een prima koop en goedkoper dan een oude machine laten oplappen.

Urtica 12-10-2017

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

De vaat is goed schoon en ook redelijk droog.
Ik vraag mij wel af of het alle gebruikers eenvoudig gaat lukken om de juiste fabrieksinstellingen aan te passen.
Met name de instelling voor het glansspoelmiddel zou ik liever via een extra knop op het paneel willen instellen.
Maar de vaatwasser ziet er goed uit en bevalt prima.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Piet 07-07-2017

Schoon resultaat !!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236I09ME

In 1996 eerste Siemens Afwasmachine gekocht. Perfect, altijd schoon zonder voorspoelen onder kraan. Verhuisd en in 2000 een afwasmachine met besteklade van Miele gekocht. Vanaf begin afwas nooit echt schoon, bestek altijd nareinigen. Altijd heimwee gehad naar mijn oude vertrouwde Siemens. Nu eindelijk na 17 jaar en in tussentijd vele mankementen eindelijk zover defect dat de Miele eruit kan worden gegooid. Zonder twijfel weer een Siemens gekocht met volste vertrouwen weer een besteklade en ja hoor PERFECT schoon. Nu is eindelijk mijn ergernis over Miele verleden tijd. Al vele jaren mijn motto: Miele er is één betere : Siemens.

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Mooie kwaliteit
  • De perfecte afwashulp
  • VarioSpeed erg handig
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• GEEN !