Bosch Serie 4 SMS46IW05N - Reviews

Geluidsniveau
46 dB
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMS46IW05N op Kieskeurig.nl.

Alex 17-03-2018

top machine die zijn beloften waar maakt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

zeer stil, met de juiste programma's voor iedere situatie. Het bestek rekje vinden wij niets, maar kan ook makkelijk verwijderd worden. De afmetingen van de gaten van de bestek mand kunnen beter. Een RVS kaasschaaf of een aardappelschilmesje past niet, daarnaast heeft het bestek nogal de neiging tegen elkaar aan te zakken wat met een andere vormgeving van de onderzijde van het mandje eenvoudig is te voorkomen en een beter wasresultaat gefft.

VERHEIJEN 02-05-2020

PETER

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

PRIMA VAATWASSER DOET WAT HIJ MOET DOEN EN ZEER STIL [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gijs 24-04-2020

Flexibel en robuust

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Je kunt de lades inklappen of niet, bestekbakje verzetten waar je wilt. Dat maakt t flexibel hoe je de vaatwasser inricht. Daarnaast fijn dat er een lampje is voor elk van de zaken die je iets bij moet vullen, zo houdt je het onderhoud overzichtelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Addy Vrancken 14-04-2020

ruime vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Prijs/kwaliteit is prima! Gemakkelijk in- en uitladen en heel stil tijdens gebruik.Duidelijke display!

Pluspunten

• duidelijke gebruiksaanwijzing
  • stil tijdens gebruik

Hans en jolanda 22-02-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Supertevreden over de vaatwasser wast uitstekend schoon en droogt fantastisch [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Desiree 06-10-2019

Zelfde als de vorige

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

We hebben nagenoeg dezelfde gekozen als onze vorige van Bosch. Niét omdat de vorige zolang mee ging helaas (5 jaar :( ) maar omdat wij tóch vertrouwen in Bosch hebben (en zéker in de winkel/medewerkers waar wij hem gekocht hebben!), het een fijne vaatwasser is en er nu gewoon op vertrouwen dat deze minstens een jaar of 8 meegaat, zoals het eigenlijk hoort. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adriaan 02-07-2019

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Stille machine met aardig wat mogelijkheden. Voldoet naar wens. Goede prijs/kwaliteit verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wimpie 11-06-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Makkelijk te bedienen snelle vaat zo klaar je kunt er zelfs mee voorspoelen
Als die draait hoor je hem bijna niet

ad 53 14-10-2018

Werkt prima

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Ik had voorheen een lade onder met een hoge achterkant waar ook nog kopjes op konden staan dit was heel prettig

Marianne 11-06-2018

Stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Bij de eerste keer draaien hebben we met ons oor bij de machine gestaan om te luisteren of hij het wel deed.

Jose 28-03-2018

prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMS46IW05N

Veel keuze programma's en een schoon en droog eindresultaat. verder is de machine zeer stil in gebruik.