Siemens iQ300 SN236W01GE - Reviews

Geluidsniveau
46 dB
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN236W01GE op Kieskeurig.nl.

Anoniem 01-08-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en ,eer tevreden, onze keuken is niet zo grooten daar moet een waschmachine en een vaatwasser ingeplaatst worden buiten de kastjes. Zo op gelost met het doortrekken van het aanrechtblad en daar staan deze 2 machines onder

Jos4030 13-01-2019

Onderste lade slecht

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

Onderste lade/korf loopt steeds uit geleiding. Dit was bij de oude siemens wel beter. Tevens voekt glasservies nu wrang aan. Van slkes geprobeerd van zout tot glansspoel. Helaas zonder resultaat. In oude machine nooit een issue geweest.

Minpunten

• Lade loopt uit gekeiding
  • Glazen wrang

Erik Schulz 02-06-2018

Schone vaat opnieuw uitgevonden

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

Als vervanging gekocht voor onze overleden Siemens vaatwasser. Die was 10 jaar oud en ze hebben duidelijk bij Siemens ook niet stil gezeten. Dat hij stiller en zuiniger was wisten we al want dat stond al in de beschrijving. Maar dat hij met dezelfde tabletten die we al jaren gebruiken ook nog veel schoner en (droog-)vlek vrijer zou wassen was een bonus. Hij ziet er zeer aantrekkelijk uit en heeft veel programma's en aanpasmogelijkheden. Ik denk dat wij hier nog zeer lang veel plezier aan gaan beleven.

Pluspunten

• Schoon
  • Zuinig
  • Veel programma's

G.Sak 31-05-2018

Hij maakt in een keer goed schoon en droog

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

Ik heb gekozen omdat de oude stuk was en ik erg nodig vind een vaat machine te hebben .het was een goede prijs en ook binnen 2dagen kon bezorgd worden

Pluspunten

• Gauw bezorgd
  • Bezoegers waren ook vrindelijk

leonardo 21-05-2018

Siemens IQ300

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

Prima vaatwasser, geruisloos, ideaal die verstelbare korven, alleen het instellen van de hardheid van het water lukt nog steeds niet, meer dan genoeg programma's. De prijs kan nog wel iets goedkoper in vergelijk met andere goede merken, die ook
dezelfde functies bieden.

a.j.michells 18-05-2018

Siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

De oude vaatwasser was ook Siemens en werd dagelijks gebruikt gedurende 12 jaren. Altijd tot tevredenheid, vandaar weer een soortgelijk type, dat ook goed past bij ons budget. Wij zijn n.l. dik in de tachtig. en hopen nog lang te genieten van onze Siemens apparatuur. (Ook koelkast en wasmachine)

Pluspunten

• geruisloos, uitgestelde starttijd
  • 's-morgens goed droog

Press 23-02-2018

Degelijke vaatwasser mooi design

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

Bied alle mogelijkheden die je nodig hebt. Praktische indeling van de korfen.
Duidelijke digitale bediening.

Marie José 26-10-2017

gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN236W01GE

De vaat kan er zeer goed in gerangschikt worden. Gemakkelijk om een programma te kiezen. Zeer goed is ook de uitgestelde start.