Siemens iQ500 SN258I00TE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN258I00TE op Kieskeurig.nl.

Peter 14-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN258I00TE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de IQ500 nu een half jaar en hij bevalt ons prima. Het is onze 4 de Siemens, de vorige 3 zijn tussen de 6 en 10 jaar meegegaan. Ben benieuwd hoelang we met deze gaan doen.

Oscar 24-08-2020

Uitstekend voor alle vaatwas uitdagingen

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN258I00TE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een krachtige en multi in te richten vaatwasser. Vooral de extra bestekla maakt het erg vriendelijk in gebruik en reiniging.

JHPD 07-05-2019

Droogt geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN258I00TE

Was op zoek naar een nieuwe vaatwasser en kwam bij deze uit., mede door reviews van gebruikers die zeer tevreden waren. Ik kan mij daar bij aansluiten.
De machine is gebruiksvriendelijk. In de gebruiksaanwijzing staat goed uitgelegd hoe je de machine kan instellen vwb hardheid water, zout, glansmiddel etc.
Hij maakt super schoon, nog nooit zo een schone vaat gehad. En droogt super goed, ook plastic komt er droog uit. De machine is ook prettig stil.
Enig minpuntje is dat de toetsen erg gevoelig voor aanraking zijn. Als de machine aanstaat kan je hem vergrendelen met de sleuteltoets, zo kan je niet per ongeluk de toetsen activeren.

Bastion59 12-07-2018

Superstille Machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN258I00TE

Jl. Juni aangeschaft en ben er wat betreft wasresultaat zeer tevreden over droog resultaat iets minder.

stut 19-07-2017

erg mooie stille vaatwasser met goed wasresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN258I00TE

Deze vaatwasser ziet er niet alleen mooi uit maar is ook nog eens erg vriendelijk in gebruik. Erg groot voordeel is dat de machine zeer stil is. Het wasresultaat is prima. Toch zijn sommige plastic delen nog wat vochtig wat niet zo zou moeten zijn. Vooral in de besteklade is dat het geval. daar zou Siemens nog een beter resultaat kunnen behalen. Voor de rest een uitstekend apparaat die ik iedereen kan aanbevelen vooral wanneer de machine in een open keuken geplaatst moet worden. Aanrader.