Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG FFB53600ZW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Petra 23-02-2021

Goede koop

Geschreven voor: AEG FFB53600ZW

Prima apparaat. Wast goed schoon. De indeling van de manden is fijn. Hij maakt weinig geluid. Het laatste half uur gaat de machine open om de vaat aan de lucht te laten drogen. Goede 'old school' oplossing die werkt.

Aika 02-01-2021

Goede Aankoop

Geschreven voor: AEG FFB53600ZW

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Onze huidige droger en wasmachine is van AEG en ook de vorige vaatwasser. Waren we erg tevreden mee dus waarom een ander merk? De vaatwasser is fluisterstil en de was resultaten zijn uitstekend! De indeling zou misschien wat anders kunnen en het materiaal voelt niet echt heel solide aan, maar goed dat was met onze vorige vaatwasser ook en die heeft nooit problemen gegeven.

Ugur 29-12-2020

Top product, aanrader!

Geschreven voor: AEG FFB53600ZW

Eén en al plusplunten: mooie design, weinig geluid, voldoende programma's, duidelijke bediening, ruim zodat er genoeg vaat in past. Ik gebruik het nu dagelijks en nog helemaal geen minpunten ontdekt. Top product en zeker een aanrader!

Marieke 26-08-2019

AEG FFB53600ZW

Geschreven voor: AEG FFB53600ZW

Heb 1 draai gedaan en alles super schoon en droog en wat helemaal fijn is alles lag nog op de plek zoals ik het erin had gedaan bij de vorige lag alles altijd op z’n kop service ao.nl ook super kan de rode concurrent een voorbeeld aan nemen!
Echt top winkel en goede acties

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Alles blijft liggen op de goede plek