Siemens SN25N239EU

42 dB
13 couverts
Bosch SMS69P28EU

Ria Offringa 18-04-2015 Product maand in bezit

De vaatwasser is erg zuinig in gebruik en heeft meerdere mogelijkheden, de vaatwasser is ook erg stil. Erg handig is bv dat je een zeer kort programma kan doen zodat je even snel een kleine vaat kan doen.
Het gebruik van een vaatwasser maakt het leven een stuk makkelijker.

Steef031969 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer geruisloos, ideale flexibele indelingsmogelijkheden met verschuifbare bestekbak. Makkelijk te handteren toetsen.
Na 15 jaar een nieuwe Siemens. Hopelijk deze ook weer 15 jaar betrouwbare dienst.

bismeijer 22-02-2015 Product paar dagen in bezit

wasresultaat perfect
mogelijkheden meer dan voldoende was programmas
gebruiksgemak voor iedereen bedienbaar (simpel)
vormgeving mooi display

Swed 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Onze eerste vaatwasser en zorgvuldig gekozen.
Spaarzaam in gebruik en optimaal in resultaat en mogelijkheden voor deze prijsklasse.
Makkelijk te vullen legen en bedienen,een aantal werkelijk bruikbare wasopties en zeer stil.
Het wasresultaat is vlekkeloos.
Alleen het aansluiten zorgde voor wat problemen gezien de wat korte aan- en afvoerslangen.
Niet specifiek voor dit apparaat, maar een halve meter meer
zou geen overbodige luxe zijn.
Een verlengset was echter vlot gemonteerd.
Resumerend: zeer tevreden met onze aanschaf.

Marjan Gilijamse 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vorige vaatwasser, ook een Siemens ging meer dan 20 ,jaar mee, dus ik wist al welk merk ik moest kiezen. En dit fluisterzachte apparaat met zijn grote inhoud en en ook nog eens flexibele indeling stal meteen mijn hart. Al mijn vaatwerk is er gemakkelijk in te plaatsen: glaswerk, bestek, schalen vooral, alles past, hij wast perfect, droogt in zijn gewone stand zelfs plastic bijna helemaal en ik weet dat ik weer voor jaren goed zit!

BertNL 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat en opmerkelijk genoeg (op papier althans) stiller en zuiniger dan enkele andere Siemens vaatwassers in dezelfde prijsklasse. Indeling beide korven ook goed en zelf deels aan te passen. Ook wel eens een Atag geprobeerd en daar is de indeling veel onhandiger. Wasresultaat nog geen oordeel vanwege de korte tijd dat ik het apparaat pas gebruik, vooralsnog een 9 gebaseerd op mijn vorige Siemens vaatwasser. Verder bij aankoop tot en met 19 maart 2015 krijg je een jaar vaatwastabletten kado (na registratie). Duurzaamheid vooralsnog een 8 maar ook dat kan nog iets veranderen na langer gebruik.