Bosch SMS58N98EU - Reviews

Geluidsniveau
44 dB
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jamil 21-04-2016

Slecht met korte programma

De korte programma is gewoon voor nikts. hij doet het altijd vies en is gewoon een extra optie voor nikts.

Delange 07-04-2016

Schoon, stil, superapparaat

Onze vorige Bosch heeft het 18 jaar gedaan. Dus kozen we nu weer voor Bosch. Deze heeft een mooi RVS front, is zeer stil en maakt goed schoon. De timer voor startuitstel is ideaal, s'avonds programmeren enen smorgens de schone vaat opruimen. Eén van de beste uitvindingen ooit voor in de keuken. Super tevreden.

Roelof 15-12-2015

super vaatwasser

de beste keukenhulp die we gehad hebben. Het apparaat is snel, zuinig, geruisloos en het eind resultaat overweldigend.
voor iedereen een echte aanrader.

Roenhorst 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Nu deze machine een aantal dagen in gebruik en wat voor ons zo prettig is, is dat deze machine fluisterstil zijn werk doet en met een zeer goed resultaat. Ik ben zeer tevreden over deze machine.

M Trouwee 08-07-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb hem nog niet erg lang, maar tot nu tevreden over de wasresultaten, vaat komt er schoon en relatief droog uit. Indeling vind ik erg fijn met aparte besteklade en rekjes die kunnen worden neergeklapt. Ook is de bovenste gewone lade verstelbaar in hoogte (nog niet uitgeprobeerd). Ook de extra functies van halve belading, extra drogen, of vaat met alleen kopjes zijn handig en doen het prima.

M en D 10-04-2015 Product paar weken in bezit

Wast en droogt goed af. Geluidsniveau is voor ons zeer laag, onze vorige maakte gigantisch lawaai, dus deze Bosch is echt stil.
De besteklade vinden wij fantastisch, je hebt daardoor duidelijk meer ruimte in de benedenkorf.
Jammer vind ik dat bij het sluiten van het apparaat, je een soort plastice 'klik' steeds hoort, het sluiten van de deur voelt ook wat goedkoop plastics aan. Verder prima machine en een aanrader.

L D Paes 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Was resultaat op eco en auto is zeer goed.Alles mooi schoon en droog.

Zeer tevreden met het uitstel "start",en de eco instelling.

Het apparaat is vrie eenvoudig in gebruik en de instructie boek is ook duidelijk.

Ja vormgeving is voor mij niet zo belangrijk,maar Ik heb bewust gekozen for geborsteld staal en het is toch een mooi apparaat.

henk021943 26-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over deze vaatwasser, wat ook zo mooi is bij deze dat er een besteklade boven in zit. bij onze eerdere vaatwasser had je alleen een korf, zodat de messen tegen de vorken en lepels aanstonden, nu dus niet.nu een paar dagen in bezit en trors op deze vaatwasser.