Bosch SMS50D48EU - Reviews

Geluidsniveau
48 dB
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS50D48EU op Kieskeurig.nl.

Rene 22-05-2016

Goede betrouwbare vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMS50D48EU

wij hadden hiervoor al een bosch afwasautomaat en deze hield na 16 jaar trouwe dienst op. Omdat bosch een goede en betrouwbaar apparaat bleek hebben wij weer gekozen voor Bosch. Deze vaatwasser wast zeer goed schoon en droogt voortreffelijk. Op 65 graden doet deze er anderhalf uur over en dat is sneller dan de vorige wat dus bespaard. Het resultaat is zelfs beter. De vaatwasser maakt wel iets meer geluid dan de vorige maar is niet storend. Kortom een goede keuze voor een hele redelijke prijs.

KevinV 11-04-2017

Goed vaatwasser met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch SMS50D48EU

Zeer goede vaatwasser. Vaat komt er schoon uit. Veel opties en programma's. En maakt weinig geluid!!!! Ik ben er zeer tevreden mee.

Post 29-08-2016

Top vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMS50D48EU

Wast heel goed schoon, is fluisterstil. Kan heel veel vaat in. Jammer dat je een messenhouder er apart bij moet kopen.

Frewie 08-10-2015

Super stil

Geschreven voor: Bosch SMS50D48EU

Deze Bosch vaatwasser is echt super stil, vooral in onze open keuken! En de vaat wordt zonder afspoelen heel goed schoon!

CorneLeenheer 21-01-2014

geen eindtijd herkening

Geschreven voor: Bosch SMS50D48EU

één nadeel. geen lampje dat gaat knipperen of een eind toon als de machine klaar is. moeilijk te horen of de machine klaar is. zodat je hem niet kan open zetten als de machine klaar is. dus blijft er water op de glazen en kopjes staan.