Siemens SN26M299EU - Reviews

Maximale belading
14 couverts

9,6

Piwo 11-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine sinds een week in gebruik. Tot nu toe tot volle tevredenheid. 1 keer de handleiding lezen en de machine is ons al eigen. De eenvoud en logica is wat dat betreft gewaarborgd. Keurig verzorgd was ook de verpakking en de quick-installatie handleiding was heel duidelijk. De eerste wasjes zijn gedraaid en met name het geluid valt heel erg op. Of juist niet. Een heel stille machine. Geen borden en pannen afgespoeld. Alleen de etensresten eraf en zo in de machine. Zelfs 1 keer een dag overgeslagen omdat we niet genoeg hadden en ook dat ging perfect. De programma's Auto en Eco gebruikt tot nu toe. Resultaat is heel goed. We gebruiken blokjes wasmiddel en glansmiddel allebei van SUN.

AZ17 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Heb de vaatwasser nu een paar dagen in bezit. Ik ben super tevreden. Alles is goed schoon en droog. Het is ook fijn dat er extra programma op zit voor vieze pannen bijvoorbeeld.

Roland2014 17-12-2014 Product paar weken in bezit

Voor mij is belangrijk dat weinig geluid wordt geproduceerd. Hiervoor een 10. Je moet ernaast staan om te weten dat hij bezig is.
De aparte besteklade en de flexibele indeling zijn heel handig. Hoewel dit nog even wennen is qua plaatsing van de alles wat erin gaat, valt op dat er veel meer in gaat dan in onze vorige Siemens (18 jaar gebruikt).
Energieverbruik is naar verwachting 40% van wat de vorige verbruikte. Ook een pluspunt.
Het drogen vergt nog wel nazorg met een droogdoek. Laat de afwasmachine zeker nog een uur dicht nadat hij klaar is. Dan is het resultaat beter.
Op glazen ontstaat nog een kalkachtig plekje, dat je meteen moet wegpoetsen (met gebruik van het meegeleverde proef product van Finish). Dat had de vorige afwasmachine niet. Misschien nog even experimenteren met afwasmiddelen. Hier geef ik een 7 voor.
Knoppen zijn duidelijk.

Hannelore 21-06-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser nu een paar dagen in gebruik. Hij is heerlijk rustig en makkelijk in gebruik. Ik moet nog even wennen aan de extra lade voor het bestek want in mijn vorige vaatwasser had ik een mand in het onderste rek. Alles wordt goed schoon en droog. Ik ben erg tevreden.