ETNA VWV242WIT

ETNA VWV242WIT Best Reviewed okt 2022

Bekijk alle Vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 70 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV242WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**g@z**o.nl 03-12-2022

bevalt goed een goede aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

ik heb deze vaatwasser gekocht omdat hij als beste uit de test kwam en hij doet het prima ben er heel blij mee
dus raad ik ieder een aan om deze te kopen en niet duur en goede service

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze prachtige score.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Ruud 29-11-2022

Een uitstekende keuze

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

De vaatwasser biedt heel veel ruimte, meer dan onze vorige. Ons huishouden bestaat uit twee personen en pas na drie dagen is de vaatwasser vol. De vaat komt er met het ECO-programma helemaal schoon uit. Het apparaat is tamelijk stil. Je hoort de werking nauwelijks. Alleen tijdens het inlaten van het water hoor dat er iets gebeurt.

Pluspunten

• Maak de vaat goed schoon
  • De vaat komt er droog uit
  • Zuinig

Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste Ruud,

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat de nieuwe vaatwasser zo goed bevalt en aan al je wensen voldoet. Hartelijk dank voor de mooie score!

We wensen je heel veel plezier met de nieuwe vaatwasser.

Suzan

Wim 14-11-2022

bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Vaatwasser werkt goed, is makkelijk te bedienen en genoeg ruimte binnenkant

Pluspunten

• besteklade
  • verstelbaarheid mand

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste Wim,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de FLEXlade, gebruiksvriendelijkheid en de prestatie van de vaatwasser.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Lida 05-11-2022

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

De vaatwasser is erg stil. En alles komt er mooi droog uit. Het is wel prettig dat de deur openspringt.
Er zijn veel programma's, ook een kort programma van 30 minuten. De langere programma's kan je ook inkorten. Het is iets meer werk om het bestek in de lade te leggen, maar het wordt daardoor wel altijd goed schoon.
Enige minpunt vindt ik de niet zo'n handige indeling.

Pluspunten

• Erg stil
  • Mooi droog
  • Lekker schoon
  • Duidelijke handleiding
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Indeling

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste Lida,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden en het geluidsniveau van de vaatwasser.

a**r@g**l.com 30-10-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Zeer fijne vaatwasser, doet wat hij moet doen en droogt ook goed. Zelfs kunststof bakjes komen er goed droog uit.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Duidelijk in het gebruik

Minpunten

• Wennen dat bestek ook in een lade gaat

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de droogkwaliteit en gebruiksgemak van de vaatwasser.

Olga 23-10-2022

Geweldig aankoop van Etna vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Super vaatwasser met weinig geluid , zuinig ! Heel blij mee 5 jaar garantie! Top!

• Energiezuinig

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste Olga,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.

a**7@g**l.com 15-10-2022

bevald goed alles word goed schoon

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

hebben eerder een etna apparaat gehad en beviel ook goed

en de 5jaar garantie is perfect

Pluspunten

• mooi ruim
  • eerst twijfel over bestek la maar bevalt goed

Minpunten

• tot nu toe niet ondekt

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

een trouwe ETNA klant, daar worden wij natuurlijk blij van!
Leuk dat jij opnieuw voor ons gekozen hebt.
Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.
De besteklade vraagt om wat aanpassing in de indeling, wij begrijpen dat dit wat twijfels oproept, leuk om te lezen dat ook deze goed bevalt.
En natuurlijk de 5 jaar garantie is mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

mooi 12-10-2022

zeer tevreden

inductie oven
de inductie is zeer snel
de oven werkt goed
ik ben zeer tevreden
goede prijs
kwaliteit is goed

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Officiele reactie van Atag 13-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw apparatuur. We wensen je veel plezier met de nieuwe aankopen.

Rene111 02-10-2022

Fantastische vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Dit is een fantastische vaatwasser, lekker goedkoop qua gebruik. Heel handig en mooi resultaat. Heel mooi dat de deur vanzelf openspringt als die klaar is. Komt het droog resultaat ten goede. Ik ben er zeer tevreden over. Niet duur voor een energie c klasse apparaat. bij vergelijking zijn de andere C klasse stukken duurder dan ik ervoor betaald heb.

• Droge vaat
  • Je kan zien hoe lang het duurt.

Officiele reactie van Atag 03-10-2022

Beste Rene,

Wow, een 10! Dank je wel voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden met jou ETNA vaatwasser en deze naar behoren werkt.

f**3@g**l.com 23-09-2022

Als je een theedoek erbij houden geen probleem vindt...

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Een hele nieuwe manier van indelen in de bovenste lade. Helaas minder dan de gebruikelijke indeling, omdat je de afwas niet goed 'vast' kunt zetten. De besteklade lijkt een mooie nieuwe toevoeging, maar ik ben blij dat we de bestekbak van onze vorige vaatwasser bewaard heb. De lade heb ik eruit gehaald en de bestekbak in de onderste lade gezet. Dit komt onder andere het droogresultaat ten goed, want hierdoor druppelt er geen water van de besteklade naar beneden op de vaat. Ook is het droogresultaat niet wat we van A verwachten, ondanks dat de deur zich vanzelf kan openen (als ingesteld). Het instellen van 'extra droog' werkt beter, helaas kun je niet voor beiden kiezen. Ook wordt het programma bij deze extra optie dan langer. De kwaliteit van het gebruikte materiaal is qua prijs, kwaliteit goed en degelijk. De laden rollen ook erg prettig itt onze vorige vaatwasser. De zuinigheid van het apparaat zit he'm met name in het eco programma, die helaas ongeveer 4 uur duurt. De andere programma's zijn aanzienlijk miner energie verbruiksvriendelijk.

Pluspunten

• degelijk
  • prijs

Minpunten

• droogresultaat
  • besteklade

Officiele reactie van Atag 26-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze uitgebreide review. We waarderen jouw feedback over de vaatwasser, zo kunnen we onze apparatuur blijven verbeteren. Indien wij iets voor je kunnen betekenen, kun je contact met onze klantenservice opnemen via 088-8821803. Op werkdagen zijn wij bereik van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 08.00-16.30 uur .

r**k@h**l.com 12-09-2022
Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

zeer tevreden , fijn dat deur opent na programma,
stil machine , eenvoudig in gebruik
Officiele reactie van Atag 13-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de vaatwasser.

m*e@g**l.com 07-09-2022

Bevalt goed en ik zou deze zeker aanraden

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Na het lezen van reviews deze vaatwasser aangekocht.
En hij bevalt goed lekker stil en geeft een schone vaat.

Pluspunten

• Doet wat door de fabriek wordt omschreven

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je op basis van reviews hebt gekozen voor de VW242WIT en dat deze zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review en het in ons gestelde vertrouwen.

f**a@h**l.com 03-09-2022

Nadat de oude vaatwasmachine stuk was gegaan, hebben we een Etna aangeschaft. We hebben deze nu drie weken en het werkt allemaal goed. De vaat komt er schoon uit en de machine maakt weinig lawaai. Het is even wennen hoe je de vaat goed in de machine krijgt, want de bestek la zit bovenin en dat zorgt ervoor dat grote glazen niet goed passen. Tot nu toe zijn we tevreden, zeker gezien de prijs en de 3 jaar extra garantie.
Officiele reactie van Atag 05-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA!
Fijn dat de vaatwasser zo goed bevalt, jij bent tevreden met het wasresultaat en geluidsniveau.
En natuurlijk is de extra garantie ook mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

j**a@p**t.nl 02-09-2022

natte vaat

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

apparaat gekocht en wat meteen al opviel was dat de vaat er vochtig uitbleef komen ongeacht welk programma ik gebruik . op zich verder niks mis mee tot dat afgelopen week de vaat klets nat eruit kwam en er een laag water in de vaat wasser bleef staan en hij niks meer deed . stroom na gekeken en was oke en filter eruit gepakt en was ook schoon dus naar de winkel waar ik hem gekocht heb en die repareren niet meer zelf schijnbaar en nu op de wacht lijst voor een monteur , ben er niet blij mee , mijn vorige hield er na 9 jaar pas mee op en deze al na een paar maanden en nu wachten tot er een monteur misschien komt .

Officiele reactie van Atag 05-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is en lossen dit graag zo snel mogelijk op. Wij gaan ervan uit dat de monteur het probleem op zal lossen en dat jij weer kunt genieten van de vaatwasser. Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Francisco 29-08-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Heel stil zelf bij korte programma van 30min zijn de borden goed schoon.
Hoge glazen zijn wel wat lastiger een plaats te vinden, toch ben ik wel tevreden over de aankoop.

• Kort programma
  • Zuinig in water verbruik

Minpunten

• Hoge glazen gaat moeilijk

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste Francisco,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.

l**s@g**l.com 24-08-2022

Opluchting om een Etna vaatwasser te hebben.

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Het is een verademing om weer een vaatwasser te hebben. De vorige ging na vijf jaar stuk en toen hebben we zeker drie maanden de vaat met de hand gedaan. Aanvankelijk was dat géén 'probleem'. Ik waste af en vrouwlief droogde af.
Gezellig, MAAR de klad kwam erin. In het plezierig afwassen, wel te verstaan. Mijn zoon nam toen de beslissing en bestelde voor ons de Etna vaatwasser. Mijn echtgenote was daar zéér content mee. Ik óók trouwens. Nu we hem een paar weken hebben gebruikt, kunnen we stellen dat het een zeer goede machine is. Makkelijk te bedienen. Hij doet exact wat hij doen moet en de vaat komt er als nieuw uit. Kurkdroog! ook nog en kan zo in de kast gezet worden.
Bijna geruisloos, zodat we in het begin steeds gingen kijken of hij het wel deed. En dat deed/doet hij voortreffelijk. Ook het na de was zelf-open gaan van de deur is een uitvinding! Ik wil danook een ieder, die van plan is om een vaatwasser aan te schaffen, het advies geven: Koop een Etna. Ook de uitgebreide garantie bepaling geeft een geruststellend gevoel.

• Schoon resultaat
  • Na de was goed droog
  • Fijne indeling van de binnenkant

Officiele reactie van Atag 25-08-2022

Beste Leen1943,

Dank je wel voor deze uitgebreide review. Wat leuk dat je zoon voor jullie een vaatwasser van ETNA heeft gekozen en je hier zo enthousiast over bent. Al is samen afwassen best plezierig. 😉
Fijn te lezen dat je zoveel pluspunten beschrijft en iedereen deze vaatwasser aanbeveelt. Wij wensen jullie er uiteraard heel veel plezier mee!

Chantal

Edwin 08-08-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Deze Etna vaatwasser is echt een perfecte vaatwasser, handig in gebruik en als het programma klaar is gaat het deurtje vanzelf open wat ideaal is met drogen. De indeling is echt fantastisch en ook de besteklade bovenin is geweldig. Met 1 woord is deze vaatwassers dus PERFECT.

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Deurtje gaat automatisch open

Minpunten

• Niet gevonden
  • Zijn er niet

Officiele reactie van Atag 09-08-2022

Beste Edwin,

Wow, hier worden wij blij van! Bedankt!
Wat leuk om te lezen dat jij zo blij bent met de vaatwasser.
Het was- en droog resultaat bevallen jou goed, maar ook van de handige indeling met besteklade werd jij enthousiast.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de vaatwasser.

r**6@b**n.nl 05-08-2022

Tevreden met deze vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

Erg stille machine en wast de vaat netjes schoon. Het is nog even zoeken en proberen met pannen en grote borden (28cm) plaatsen maar tot nu toe nog wel een indeling kunnen vinden die past en alles toch nog schoon wordt.
De aan en afvoer slangen hadden van mij wel 20cm langer gemogen om het aansluiten wat makkelijker te maken.

Pluspunten

• Erg stil
  • Wast goed schoon
  • Droogt goed

Minpunten

• Grote 28 cm borden passen net niet recht op
  • Slangen hadden wat langer gemogen
  • Handleiding wat beknopt

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het geluidsniveau en wasresultaat van de vaatwasser.
De indeling is weer even wennen, ik heb er vertrouwen in dat dit helemaal goed zal komen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

g**1@t**t.be 27-07-2022
Geschreven voor: ETNA VWV242WIT

besteld en vlug geleverd zonder problemen raad het iedereen aan prijs kwaliteit zeer goed

Pluspunten

• stil
  • veel plaats in

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Wat leuk om te lezen dat de levering van de vaatwasser zo snel en soepel verlopen is.
Fijn dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en ruimte van de vaatwasser.
En niet te vergeten, het wasresultaat!

Wij wensen jou heel veel plezier met de vaatwasser.

LoLena 26-07-2022

Bevalt goed

Doet het goed!
Erg stil maakt goed schoon
Alleen hele grote borden 28cm zijn lastig

Pluspunten

• Droogt goed
  • Piept als die klaar is, deur automatisch open

Minpunten

• Grote borden zijn lastig

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste LoLena,

Dank je wel voor deze review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en was- en droogresultaat van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.