Keter opbergkast Manor 46S - Reviews

grastuin 17-06-2015 Product paar weken in bezit

Prima huisje, goed in elkaar te zetten, duidelijke gebruiksaanwijzing. Wat wordt beweerd dat het in 2 a 3 uur in elkaar is te zetten met 2 mensen is echt onzin, misschien als je aan seriebouw doet en er inmiddels talrijke hebt gebouwd, dan wordt het routine. Als het eenmalig is (zoals bij de meeste bouwers) kun je er gerust een dag voor uittrekken... Wat matig is, is de kwaliteit van de deurklink, de greep zit "vast" in de schuifpen, niet echt vast dus, die greep valt er zo maar uit.
Dairy Beat 12-05-2015 Product paar dagen in bezit

Het heeft mij aardig wat uren en 'bloed, zweet en tranen' gekost om dit huisje in elkaar te zetten.
Bij mij staat die niet geheel waterpas, maar het is wel aan te bevelen om dat te doen.
De handleiding is vrij duidelijk, maar af en toe stond ik toch wel te 'puzzelen'...

Het moeilijkste om goed passend te krijgen en extra tijd vergden waren het dak en de deur. Het dak vond ik erg moeilijk om er goed op en passend te krijgen. Mijn advies is om 2 van de 4 hoekstukken op de kortste zijde, voor- of achteraan, pas achteraf te bevestigen; de handleiding geeft vooraf aan...! Aan 1 van de 2 heb ik wat snijwerk moeten uitvoeren.
De deur geeft weinig marge om goed sluitend te krijgen, dus ook bij deze heb ik wat extra aanpassingen moeten verrichten.

Maar gelukkig is die af gekomen en staat die nu dienst te doen als fietsenstalling en ben ik erg toch wel blij mee!