De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7020 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

EdwinS 08-06-2019

Nu na een maand, ben zeer tevreden over het gebruik van dit scheersysteem. Het doet precies wat je er van mag verwachten. Klein nadeel is het geluid, maar verder superhandig, waterdicht en met veel accessoires voorzien. Ondanks de prijs is het zeker het aanschaffen waard. In ruil voor een oprechte recentie heb ik deze set mogen testen en behouden.

Pluspunten

• Uitgebreide acessoires
  • Accuduur
  • Waterdicht

Minpunten

• geluid
  • prijs

Bakker 04-06-2019

Het is een goed uitgebreide set, maar voor mij wat te uitvoerig. Handig is dat de set zowel nat als droog te gebruiken is. Veel keus en een handig opbergzakje, met een oplaad standaard. De koppen lopen helaas wat makkelijk vol met lange haren, ook al zijn de koppen wel makkelijk te reinigen. De neustrimmer is voor mij leeftijd wel interessant en het scheermes wordt vaak gebuikt. Deze set heb ik gratis mogen testen, hij mag in mijn geval wat minder uitgebreid zijn.

Pluspunten

• uitgebreid
  • bewaarzakje erbij

Minpunten

• te veel keus en losse koppen
  • koppen lopen beetje vol

Lesley Tesla 23-05-2019

Ik heb dit product een aantal weken getest en alle accessoires gebruikt. ik beveel dit product aan zowel aan mensen die nog nooit een scheerapparaat gebruikt hebben en zowel mensen die ervaring hebben met een scheerapparaat. Dit product is handig te gebruiken en ook waterproof, Zo kan je tijdens het douchen makkelijk lichaamshaar scheren. Ook krijg je een scheermes om alles echt helemaal glad te scheren. Ik kwam in aanmerking om dit product gratis te testen. Mijn moeder is kapper en vond dit product perfect om haar klanten te knippen.

Pluspunten

• Batterij duur

caspar 16-05-2019
In tegenstelling tot de meeste reviewschrijvers hier heb ik wel bijna €90,- betaald, en ben gek genoeg toch een stuk minder positief over het product.
-verpakking oogt wat goedkoop, maargoed dat is maar de verpakking , wat mij opviel was de vele opzetstukken en werd door de verkoper gewezen op de grote kop voor het “body groomen”, deze is groter dan bij de andere merken.

Mijn wens was een trimmer die ik onder de douche kon gebruiken, met het liefst ook een gladscheer functie en precisie trimmer, en was best bereid om er geld voor uit te geven.
Het gebruik:
- het trimmen onder de douche ging goed, mag je ook verwachten want de trimmer met kam is net als alle andere merken, enkel dan waterdicht, apparaat trimt gewoon netjes gelijkmatig zoals een trimmer hoort te doen, haartjes spoelen makkelijk weg maar echt snel gaat het scheren niet, m’n niet waterdichte Phillips 7000 trimmer werkt sneller, dus je staat ff langer onder de douche.
- groomen: ik ging eerst proberen om met het kleine glad scheer kopje en heb welgeteld 0 haren weg geschoren, het idee is dat de haartjes in het gaatje van de scheerkop gaan, en dan afgesneden worden,.. niet dus, je drukt ze plat,.. harder drukken heeft ook geen nut.
Dan maar de o zo handige ,.. grotere grooming kop proberen, bij het loshalen van het kleine kopje bleef de basis zitten en lagen de onderdelen van het binnenwerk overal verspreid in de douche, ze passen heel handig door het afvoer putje iig,.. bij de grotere scheerkop vond ik de de trimmer zaagjes aan beide zijden wat bijzonder, maar dacht dat ze met dat “German design” wel over hadden nagedacht,..
nou,.. daar kwam ik snel genoeg achter!!!
Bij m’n oksels heeft het geen enkele haar weggehaald, en het is misschien mijn eigen fout dat mijn oksel hol zijn en de haren niet exact recht uit mijn huid groeien,.. dan maar ff proberen op m’n onderbuik, redelijk vlak stuk zou ik zeggen, nou het duurde niet lang voordat het zaagje aan de zijkant hapte in mijn buik,.. ik was zelf verbaast dat er zoveel bloed uit zo’n klein wondje kon komen, denk ook dat de schoonmaaksters van het hotel de volgende ochtend verbaast zouden zijn vanwege de bebloede witte handoeken,..

Kortom; waardeloos apparaat en nog gevaarlijk ook.
Zonder de opzetstukjes is het een redelijke trimmer, maar maximaal €20,- waard,..

Pluspunten

• Trimt zoals je mag vervachten van een trimmer

Minpunten

• Veel te Duur!
  • Veel opzet stukken
  • De gladscheer koppen doen niks
  • Scherpe zagen aan zijde van grooming kop?!!
  • Gevaarlijk

Pierweijer 06-05-2019
  • Product gekregen

Het apparaat kwam op mij eerst twijfelachtig over mede omdat het niet echt een hele grote scheermachine is. Ik had bewust een wat dikkere baard gespaard en werkelijk waar alsof je met een warm mes door de kneiterharde boter gaat. Wat een geweldig apparaat!
Het trimmen gaat geniaal en de tondeuse, mn haar lag op de grond nog voor ik begonnen was ;)

Kortom geweldig apparaat welke ik aan iedereen aanbeveel, tenzij je zo glad als een baby bent want dan valt er weinig eer te behalen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Vele accesoires

John L. 05-05-2019

Een apparaat voor vele verschillende doeleinden, zodat je niet meerdere apparaten nodig hebt. Het is zeer gemakkelijk om de opzet stukken te verwisselen. De opzetstukken hebben verschillende lengtes. Het apparaat is geschikt om draadloos in de douche te gebruiken. Het scheermes scheert supergoed. De smalle neus en oor trimmer is erg fijn. Het apparaat ligt goed in de hand.
Ik heb de Braun mgk7020 gratis ontvangen en mogen testen. Ik kan het iedereen aanbevelen. Super product.

Martijn H 03-05-2019
  • Product gekregen

De Braun MGK7020 is behoorlijk uitgebreid. Ik vond dit een voordeel maar ook een nadeel omdat je al die opzetstukken weer ergens in een kastje in de badkamer moet bewaren en ze niet allemaal zult gebruiken. Wel bied het je veel keuze om te kijken wat het beste bij jou past. De accu gaat snel mee en laadt in een uur op. De motor is krachtig, maar produceert wel het nodige geluid. Ik heb dit apparaat gekregen om te testen en ben er best enthousiast over, vooral ook omdat je hem onder de douche kunt gebruiken en meteen kun schoonmaken. Nadeel voor mij dus het geluid en de hoeveelheid aan opzetstukjes. Vind je het fijn daarmee wat te experimenteren, dan is dit wel een prima koop op deze prijs.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Accuduur

Minpunten

• Luid
  • Veel onderdelen

Pascal 01-05-2019

de trimmer nu al een paar weken gebruikt en bevalt wel goed.

gebruik hem om mijn haar aan de zijkanten kort te houden.

Voordeel is de korte kammetjes. De vorige had 1 zo’n lange kam en dat is vooral om de oren lastig maar deze is mooi klein.

Nadeel is dat de kammetjes erg snel vol gaan zitten met haar en dat moet je er dan uithalen anders hoopt dat op.

Batterij houd het tot nu toe lang uit.

De verschillende opzet stukken gebruik ik niet allemaal omdat er niet heel veel verschil in zit. Tussen 1 en 2 mm zie je bijvoorbeeld geen verschil.

De scheerkop vind ik niet fijn. Gebruik daar liever een echt scheerapparaat van Braun voor.

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Korte kammetjes