Braun Multigroomer 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7021 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer - Reviews

tile-gebruikstijd
100 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, bakkebaard
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7021 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer op Kieskeurig.nl.

Michiel 10-04-2019
  • Product gekregen

Super product

Geschreven voor: Braun Multigroomer 10-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK7021 Baardtrimmer Tondeuse Minischeerapparaat Precisietrimmer

Het scheerapparaat van braun is een echte aanrader. Je kan het voor veel verschillende delen van het lichaam gebruiken om je lichaamshaar te trimmen. Mijn oud scheermachien heb ik al weg gedaan het product van Braun overtreft echt alle andere machines die ik heb gehad. Ik heb deze gekregen om te testen en ben er echt super van verast hoe goed deze werkt. Ik raad het aan al mijn vrienden en familie aan omdat het zoveel mogelijk heden bied in 1 toestel

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Batterij gaat lang mee