Panasonic ER-GB52

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-GB52 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Tommy B 14-01-2019

Snel, Geluidloos, makkelijk!

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

De trimmer is erg makkelijk in gebruik.
ideaal voor het scheren of trimmer onder de douche, doordat deze waterdicht is is ie makkelijk schoon te maken door het mesje er af te klikken en met het borsteltje alles schoon te poetsen. jammer dat deze maar tot 10mm kan scheren maar dat is een kwestie van handigheid en "free-handling" on de de knie krijgen!

Pluspunten

• waterdicht
  • snel
  • geluidloos
  • trilt minimaal
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• opzetstuk tot 10mm
  • niet scheren tijdens opladen

Rick 07-01-2019

2 in 1

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

De shaver belooft om zowel gezichtsbeharing als lichaamsbeharing te trimmen. Het apparaat is stevig, ligt goed in de hand, ziet er prima uit en het is simpel wisselen tussen de opzetstukken. De set is compleet, met zelfs olie om te onderhouden. So far so good, maar de trimprestaties zijn simpelweg niet optimaal. Ik had vrij vaak dat m'n haar er bijna uitgetrokken werd, en heb mijzelf zelfs een keer gesneden. Bij de baardtrimmer was dit overigens een stuk minder.

Pluspunten

• Complete set
  • 2 in 1

Minpunten

• Trimmer trekt soms haar er uit

Remco 07-01-2019

Vooral voor lichaamsbeharing

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Als baardtrimmer valt de trimmer wat tegen. Ik heb mijn baard graag getrimd op een korte lengte tussen de 2 en 3mm. De trimmer trimt niet volledig gelijkmatig en het aanzetten van de contouren lukt onvoldoende met het scheerblad. Voor een glad resultaat en betere contouren moet je als nog overschakelen naar je mes. Het instellen van de gewenste lengte gaat eenvoudig mbv van de draaiknop. Door zijn ranke vorm ligt de trimmer ligt wel goed in de hand en is makkelijk in gebruik.
Waar de trimmer voor je baard op een aantal punten tekort schiet is hij voor lichaamsbeharing zeer geschikt. Met het bijgeleverde opzetstuk kun makkelijk je lichaamsbeharing op de gewenste lengte krijgen. Voor alleen lichaamsbeharing vind is de trimmer mogelijk wat aan de prijs.
De Panasonic is een zichtbaar mooi apparaat, des te zonde is het dat het scheerresultaat voor het trimmer van je baard wat minder is.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk instelbaar
  • Waterdicht

Minpunten

• Contouren scheren
  • Geen opvangbakje

DPJ 03-01-2019

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Toen ik het product kreeg, vroeg ik me af hoe werkt het?
Maar de gebruiksaanwijzing was eenvoudig en goed te volgen.
De trimlengte is eenvoudig in te stellen en gaat soepel over je baard zonder te haperen. Al met al een fijn apparaat voor mensen die hun baard en lichaamsbeharing willen trimmen.

• Gebruiksvriendelijk

Michiel 02-01-2019

Goed handzaam

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Heb de Panasonic nu een week in huis en moet zeggen ben erg tevreden. Hij scheert erg fijn beharing op het lichaam weg en hiervoor heb je een speciaal opzet stukje erg fijn. Je kan hem makkelijk verstellen in mm zodat je het beste resultaat boekt. Al met al een fijn apparaat.

Pluspunten

• Opzet stuk beharing lichaam

Irobbh 31-12-2018

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Gezien mijn lichaamsbeharing en het aanvod om dit product een tijdje te mogen testen werd ik gelijk enthousiast. Normaliter gebruik ik voor mijn borsthaar de tondeuse en voor mijn baard een scheermes. Met dit apparaat dacht ik een mooi 2-in-1 apparaat te kunnen gebruiken.
Voor mijn lichaam werkt dit perfect! Door de vele standen kan een ieder hier zijn of haar stand vinden. Voor mijn baard vind ik het helaad niets. Strakke lijnen zetten gaat niet waardoor er geen model in komt.

Gebruiksgemak is perfect, kan zowel droog als nat gebruikt worden.
Ook de oplader is ideaal. Een standaard waar het apparaat makkelijk in klikt.

Pluspunten

• Vele standen
  • Makkelijk in gebruik
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Baard mooi trimmen en stylen werkt niet

arend1974 31-12-2018

Klein en handzaam

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Heb de tondeuse nu een tijdje thuis en moet zeggen krachtig machine, wel jammer dat de scheerkop smal is.
Gebruik hem voornamelijk om het lichaamshaar te trimmen, dat gaat goed zonder trekkend gevoel aan de haren.
Tevens zit er een speciaal hulpstuk bij voor bijvoorbeeld de schaamstreek, dit werkt goed

• Scherpe messen
  • Handzaam

Minpunten

• Smal scheerblad

R. Wisse 30-12-2018

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Bij binnenkomst het scheerapparaat direct uitgepakt. Het viel me direct op hoe goed het apparaat in de hand ligt. De bijgeleverde kammetjes en het apparaat voelen degelijk aan. Mijn baard was inmiddels aan de lange kant (ongeveer 0,5 cm) en gezien het voor mijn werk verplicht is om de baardgroei te minimaliseren heb ik het apparaat dus gelijk maar eens goed getest. Het valt me op dat bij nat scheren het apparaat wat moeite heeft met de langere haren. De korte haren gaan volledig moeiteloos tijdens zowel droog als nat scheren. Gezien ik mijn hoofd ook al jaren glad scheer is het van belang dat het scheerapparaat zonder al te veel moeite door dikke beharing glijdt. Mijn ervaring met dit apparaat is zeer positief. Mijn hoofdhaar word zonder enige moeite gemillimeterd door het apparaat. Het onderhoud van het apparaat is vrij simpel. Het schoonspoelen van de kammetjes is zeer simpel omdat deze makkelijk te verwijderen zijn. Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden over het scheerapparaat. Ik zou het apparaat zeker voor het gezicht en het hoofd aanraden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Makkelijk schoon

Minpunten

• Moeite met langere haren

Ferry 28-12-2018

Ligt erg lekker in de hand

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

Ik was gewend om mijn baard te onderhouden met een tondeuze, deze moest in het stopcontact. Ik was dus ook erg benieuwd naar deze draadloze trimmer. Mijn eerste ervaring was meteen een goede leer: de mm’s werken niet zoals deze van een tondeuze. Mijn baard was er dan ook bijna volledig van af. Na even een paar dagen gewacht te hebben kon ik het product opnieuw onder de loep nemen. Dit beviel eigenlijk erg goed, de trimmer ligt lekker in de hand en is zeker goed qua gewicht. Wat mij ook erg opviel is dat de trimmer erg stil is. Dit maakt het gebruik nog fijner. Een “opscheer” stijl van verschillende lengte’s is moeiteloos te krijgen. Prijs / kwaliteit is zeker goed.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Erg stil
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Lengte instellen is even goed proberen

Richtiger1 28-12-2018

Goed resultaat, wel jammer van de vaste kop.

Geschreven voor: Panasonic ER-GB52

De Panasonic is een aangenaam product. Ik was een lange tijd op zoek naar een nieuw model, waar mijn oude vaak haartjes vergat. Het oude model had wel een beweegbare kop wat makkelijk werkte. Dit mist deze wel helaas. Dit maakt het scheren van de kaaklijn wat lastig, maar dit zal ongetwijfeld ook wennen zijn. Het apparaat komt met 2 opzetstukken, waarbij er 1 is voor je lichaam. Dit werkt subliem en zorgt voor een mooi gelijkmatig resultaat en kan prima onder de douche worden gebruikt. Ook is deze goed schoon te maken, zeker ten opzichte van mijn vorige apparaat. Een aanrader.

Pluspunten

• Goed voor het lichaam
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Vaste kop, lastig voor de kaaklijn