Philips OneBlade Pro QP6510 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Pro QP6510 op Kieskeurig.nl.

LemRay 10-07-2021

Ce que je recherchais.

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

Depuis longtemps je recherchais un rasoir qui n'irrite pas la peau et celui ci est parfait.
L'autonomie de la batterie est très bonne.
Il serait cependant bien que la pochette de rangement souple soit remplacée par un étui plus solide pour le transport.

Traxux 27-05-2021

Bon rasoir pour des vacances

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

J'utilise ce rasoir souvent pour des petits corrections et pendant des vacances. La batterie garde sa puissance pendant 3 semaines. (Je me rase 2-3 fois la semaine)

Fredton 06-05-2021

fijn precisie apparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

De beste gezichtshaar trimmer, die ik tot nu toe gehad heb! Licht van gewicht, zeer scherp, je voelt nagenoeg niets van scheren of trimmen. Ligt prima in de hand. Opladen duurt wel wat lang, maar eenmaal opgeladen kun je er lang mee scheren. Instelmogelijkheden voor lengte is uitstekend, nauwkeurig en werkt prettig.

Conga 21-03-2021

OneBlade is the One!

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

Is perfect! het scheerapparaat is aanpasbaar zodat je een redelijk korte scheerbeurt en gelijkmatig getrimd gezichtshaar zal bieden en de accuduur is prima....

Victor P 16-03-2021

Gretige trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

De Oneblade ligt fijn in de hand en laat ongelooflijk fijn trimmen en scherp stylen toe. De gretigheid waarmee hij trimt heb ik al lang moeten missen bij andere baardtrimmer. Hij neemt elk baardhaartje mooi aan en zorgt voor een strak resultaat.

Henkros 08-03-2021

Hand scheerapparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik dit apparaat nu een kleine 2 weken. Ben erg tevreden over het apparaat. Ligt fijn in de hand. Maakt weinig geluid tijdens het gebruik en laat een mooi resultaat achter. Het enige minpuntje is dat de haartje rondvliegen tijdens het scheren. Voor de rest heel erg tevreden met het apparaat.

Kamp123 05-03-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oneblade is van een goede bouwkwaliteit en ligt fijn in de hand. De batterij duur is meer dan voldoende en gaat voor mij weken mee. (Gebruik hem 3 keer per week). Ook de kam voor het trimmen is erg fijn in gebruik.
Wil je na je baard weer glad scheren dan helpt de oneblade goed om van de lange haren af te komen zonder huidirritaties, waarna scheren met een apparaat of mesje veel makkelijker is.

Mihoen99 05-03-2021

Top apparaatje !!!

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel goed en secuur apparaatje ligt lekker in de hand precisie werk kan je ermee je kan goed trimmen mooie lijnen maken al met al een goed apparaatje aanrader!!

Bvdk 04-03-2021

Perfect scheer resultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Oneblade maakt het eenvoudig en gemakkelijk om me baard groei te scheren of te trimmen.

Anoniem 03-03-2021

Simpel en effectief!

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Scheren vind ik een noodzakelijk kwaad. Daarom moet het bij mij snel en gemakkelijk gaan. Met de Oneblade trim en scheer ik snel, zonder achteraf een geïrriteerde huid te krijgen. Fijn dat het product waterresistent is!

Patjezuidland 02-03-2021

Perfect voor een getrimde baard

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij scheert echt super glad! Maar heb recent ook me baard laten staan en hem getrimd 3,5mm en dat gaat perfect

Nederlander 02-03-2021

goed voor het gezicht, minder voor het lichaam

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] in het algemeen is het scheerapparaat goed voor het gezichtshaar, ook is het fijn dat het gebruikt kan worden met water, dus ook onder de douche. zonder het opzetstukje en of scheerschuim gaf het een goed glad resultaat op het gezicht. alleen was de oneblade ervaring voor het lichaamshaar niet zo prettig. het mesje was vaak te irriterend voor de huid, wel ging dit beter met het opzetstukje maar dan had je wel een minder glad resultaat.

SVersteegS 01-03-2021

Super fijn apparaat voor zowel trimmen als glad sc

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn apparaat voor zowel trimmen als glad scheren. Met de Oneblad heb ik minder last van irritatie na het scheren.

perry 12345 26-02-2021

erg handig product

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips OneBlade is erg gemakkelijk te gebruiken. Je kan er mee scheren en trimmen. Als je een scheermes bent gewent bent dan is het even wennen dat het bij dit product iets minder glad is.

Pieter85! 26-02-2021

Solide fijne trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door het design van de Philips OneBlade ligt het product makkelijk in de hand. In combinatie met het lichte gewicht van het product (250 gram) komt dit het trimmen en scheren zeer ten goede. Door het dubbelzijdige mes kan ik de contouren van mijn baard nauwkeurig bepalen. De bijgeleverde instelbare kam geeft mij de mogelijkheden mijn baard op de gewenste dikte te trimmen. Door het combineren van deze eigenschappen in een individueel apparaat geeft de Philips OneBlade mijn een perfect tool voor mijn dagelijkse trim,-en scheerbeurten.

Bas99 26-02-2021

Fijn en simpel te gebruiken scheer/trim apparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou het product aanraden voor iedereen die simpel wilt afwisselen van trimmen naar scheren (en andersom), bijvoorbeeld om verschillende lichaamsdelen bij te werken.
Het product is makkelijk te gebruiken en sneller hanteerbaar dan een scheermesje, aangezien je minder zorgvuldig hoeft te zijn. Verder is het fijn dat het apparaat onder de douche gebruikt kan worden.
Een kritische noot is dat je de huid erg strak moet houden om alles écht kort te scheren.

Bovie 24-02-2021

Makkelijk en goed in gebruik!

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is makkelijk om glad mee te scheren zonder scheerschuim.

Matt12 24-02-2021

Blij met de OneBlade

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik mocht de OneBlade van Philips testen en ik ben positief verrast. Vooraf was ik sceptisch over de meerwaarde van dit apparaat ten opzichte van een regulier scheermes , maar ik ben overtuigd. Product scheert erg dicht op de huid en ik heb minder huidirritatie.

TvO94 24-02-2021

beste scheerapparaat wat ik tot nu toe gebruikt h

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips OneBlade is het beste scheerapparaat wat ik tot nu toe gebruikt heb. Het scheert enorm glad en comfortabel, past zich goed aan aan de contouren van het lichaam. De trimstand werkt goed, is mogelijk wat beperkt voor mensen met een langere baard (max 7mm).
Voor de rest is de accuduur prima, is het apparaat makkelijk mee te nemen door zijn compacte omvang en vind ik de styling persoonlijk top.

Anoniem 16-02-2021

Slecht geschikt als baardtrimmer, vooral nat niet

Geschreven voor: Philips OneBlade Pro QP6510

Als je de Oneblade gebruikt na het douchen, waar hij volgens de omschrijving voor geschikt zou moeten zijn, dan kleven de haren van je baard dusdanig tussen de mesjes en het opzetstuk dat verder trimmen zeer snel onmogelijk is. Je moet dan na iedere 5 seconden trimmen het opzetstuk er af pakken en schoonmaken om nog enigszins ermee te kunnen trimmen...Ik ben er kortom wel 4 keer zo lang mee bezig dan met mijn oude robuuste baardtrimmer die helaas kapot ging...