BaByliss E850 XE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E850 XE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Jobs 13-02-2012
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Op zich een goede baardtrimmer. Toch vind ik de degelijkheid zwaar onder de maat. In eerste instantie werkte het automatische mm systeem niet meer. Dit kon ik zelf verhelpen. Helaas is daarnaast de accu zeer slecht. Het opladen duurt 16 uur. Na maximaal een half uur is de accu weer leeg. Wat mij betreft een zeer slechte prijs- kwaliteitverhouding en geen aanrader.

Robin de Robot 14-10-2010
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Dit is echt een slecht product!

Ten eerste was de eerste die ik kreeg defect, nieuwe moeten bestellen.

De batterij is heel snel leeg en opladen duurt bijna een dag.

Als je het apparaat iets te schuin houdt dan is er een hele hap uit je baard, dan rest er niks dan alles af te scheren.

Nooit meer Babyliss voor mij...

bramvansprang 21-03-2010

Prima apparaat,

Helaas na 2 jaar is de batterij versleten, op het lichtnet scheren is blijkbaar nagenoeg geen optie. Zodra de batterijen zwak zijn werkt het apparaat op 30% of niet...

Jammer... Ik ga er nog 1 bestellen en ondertussen deze terug sturen voor de garantie...

de_kers 15-03-2010
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Eenvoudig in gebruik; na een korte blik in de handleiding weet je precies hoe het werkt. De (oplaad)standaard is super handig. Enige nadeel is misschien de rondvliegende haren. Maar volgens mij is dat onvermijdelijk als je met een trimmer in de weer bent...
De trimmer ligt goed in de hand en voelt degelijk aan. Gaan we veel plezier aan beleven.

JoBé 19-02-2010
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

3 maanden geleden gekocht ter vervanging van mijn Panasonic ER200 waarvan de batterij na jaren trouwe dienst volledig op is. Dit leek mij een goede vervanger, maar ben er helaas niet echt tevreden over:
- haren vliegen bij het trimmen in het rond zodat je de halve badkamer kan poetsen na een scheerbeurt.
- als je de trimmer niet steeds in dezelfde positie t.o.v. de huid houdt, scheert hij ongelijk.
- scheert niet "soepel" : regelmatig "weerstand" bij niet-correcte positionering.
- autonomie van batterij = slecht : kan geen 2 scheerbeurten zonder opladen.
Besluit: ik ga al het mogelijke doen om alsnog mijn Pansonic van een niewe batterij te voorzien ... :-(

VagoDeluxe 29-11-2009
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Ben zeer tevreden met dit product. Was eerder al naar de winkel geweest voor een baardentrimmer maar had mijn aankoop nog maar even uitgesteld vanwege mijn ontevredenheid over wat ze te bieden hadden. De Cruzer van Braun en zoeen EP geval, en nog wat andere merken voelden gewoon niet solide aan. Ik wil wel wat knaps. Ben natuurlijk het hele internet af gaan speuren zoals een hedendaagse consument betaamd :-D
kwam deze tegen, en er werd alom positief over gesproken.

Ben er zelf ook erg blij mee! De lengte is vanaf 0.5 mm in te stellen, en dit gaat elektrisch! Ideaal dus voor mijn ringbaardje kort te houden. Ze hebben er ook goed regening mee gehouden dat je er goed mee onder je neus, oftewel je bovenlip kan trimmen.

Beslist geen miskoop!

Nu 1 maand in gebruik

Ik geef de degelijkheid een 10, voor zijn solide bouw. Over de levensduur kan ik echter niets nog niets zeggen..

woudstra60 07-03-2009
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Geweldig apparaat, heb al meer dan dertig jaar een baard en verschillende trimmers gehad maar deze is echt geweldig.

B.dR. 07-01-2009
Geschreven voor: BaByliss E850 XE

Zeer goede baardtrimmer die zijn belofte meer dan na komt!
Deze Babyliss baardtrimmer is echt geweldig. Ik zelf hou er van om die 2 á 3 daagse look te hebben qua baard style. Maar ook wel eens alleen stoppeltjes, daar moet je echt een geschikte trimmer voor hebben die op een zeer korte trim stand kan worden gezet. Deze kan dat zonder enig probleem. Hij is instelbaar van 0,5 mm tot 15mm. Dus dan heb je keus genoeg. Ook geschikt voor de bakkebaarden uiteraard.
Had bij vorige modellen zoals Philips en Braun last van een gevoelige huid na het scheren alsof de mesjes de huid te veel raakten. Bij deze trimmer voel je dat niet en gaat gemakkelijk en zonder een schurend gevoel achter te laten met alle gemak. De messe zijn trouwens. PS: De messen zijn voorzien van een Titanium coating, ook dat zegt genoeg lijkt mij!

Dus een prima trimmer die zijn geld echt waard is. Bovendien geeft Babyliss niet voor niets 3 jaar op hun producten. Dat moet hem er ergens in zitten, toch?