Remington BHT2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington BHT2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Nan0fire 09-07-2012
Geschreven voor: Remington BHT2000

Ik vind dat dit apparaatje onterecht een laag cijfer heeft. Ik begrijp niet hoe je een bloedbad zou kunnen aanrichten of de scherpe tanden in je huid zou kunnen laten belanden als je dat opzetstukje gebruikt.(dat zou dan met iedere tondeuze gebeuren die je gebruikt.) Ik gebruik em zelf om m'n baardje en lichaamshaar bij te houden. Dit apparaat lijkt me ook niet echt ideaal voor doeleinden zoals het glad willen scheren van lichaamsdelen. Daar zou ik gewoon scheermesjes voor gebruiken, alhoewel ik geef toe: er staat op dat hij het kan.
Ik ben prima tevreden met deze bodygroomer; stijlvolle vormgeving, simpel ontwerp, effectief en makkelijk in het gebruik. Veel kracht heb je trouwens ook niet nodig om het opzetstukje te verwijderen. Een beetje tact volstaat.

Kurt Brown 03-06-2012
Geschreven voor: Remington BHT2000

De mogelijkheid van tondeuse en scheerkop verwisselen is handig.
Echter bij het verwissellen van het opzetstuk(vooral met natte vingers) gaat breekt het lipje van het tondeuse opzetstuk al snel.
Bij navraag Remmington is het helaas niet leverbaar,
terwijl het product nog wel in de handel is.
Dit vind ik een groot minpunt.
De kwaliteit van het ontharen met de tondeuse is goed
De motor is krachtig genoeg.
Met scheerkop matig/goed.
Ik zou dit produkt echter niet weer kopen vanwege het makkelijk afknappen van opzetstuk.

Cobus 25-07-2010
Geschreven voor: Remington BHT2000

Wat een drama. Complete miskoop,teruggegaan naar de winkel. Dit ding krijgt het echt niet voor elkaar om je benen te scheren.
Geheel ziet er ook redelijk gammel uit.
Hopeloos geval.

rutger0 26-05-2010

Top apparaat!
Geschikt voor het hele lichaam en gezichtshaar. Ik heb hem zelfs gebruikt voor mijn hoofdhaar, dit duurde wat lang omdat hij niet zo breed is, maar het werkte prima.

Klein nadeel is dat het trimmerkamhulpstuk met veel kracht verwijderd moet worden, maar als je dit door hebt werkt het wel. Dit is vooral lastig als je deze vaak wil omwisselen met het scheerhulpstuk (voor het heel kort scheren van gezichtshaar).

filosoof 09-05-2010
Geschreven voor: Remington BHT2000

Dit apparaat is een regelrechte ramp!!!.

Scheren doet hij wel maar fileren ook!!!

De punten van dit apparaat zijn veel te scherp waardoor er wondjes ontstaan bij het scheren.
Zeker bij de edele delen moet je wegblijven want dit doet echt pijn.

Het is een schande dat dit ding op de markt is en ik ga zeker actie ondernemen om de fabrikant hierover aan te spreken en ze moeten dit k ding modificeren of gewoon uit de markt halen.

Natuur ga ik terug naar de winkel om dit ding met de nodige bevindingen en een goede te halen,

john

Caliber 29-10-2008
Geschreven voor: Remington BHT2000

Ik heb hem nu een aantal keren gebruikt en hij bevalt me uitstekend. Hij wordt gebruikt voor lichaamsbeharing en het snijdt overal goed en probleemloos doorheen. Hij is makkelijk in hoogte te verstellen met een draaiwieltje. Lengte 3 voor bortshaar, lengte 2 voor de oksels en 1 voor de intieme delen. gaat erg goed. Zelfs het opzetstuk werkt goed, maar gebruik voor gladscheren toch het scheermes. Ook zonder opzetkam kun je hem gebruiken zonder dat je je huid beschadigd en kun je b.v. de haren in de nek even snel verwijderen. Hij bevalt mij erg goed.

Rene hier 27-07-2008
Geschreven voor: Remington BHT2000

Ik heb vandaag deze Remington BHT2000 voor het eerst gebruikt en ben er persoonlijk hartstikke tevreden over.

Ik was eerst nog aan het twijfelen of ik deze wel moest kopen, maar ben voor mijn uiteindelijke beslissing uitgegaan van reviews op een grotere amerikaanse site en heb daar beslist geen spijt van.

De trimmer doet gewoon wat ie moet doen. Haren zijn mooi egaal weg, al moet je wel een aantal keren over hetzelfde stuk heengaan en verder ligt het apparaat gewoon lekker in de hand. Het voelt ook degelijk aan, alleen wanneer je het kammetje op de hoogste stand zet voelt dat niet heel stevig aan, dus vandaar voor de degelijkheid maar een 8. Wat verder een pluspunt is dat hij niet al te groot is dus makkelijk op te bergen en mee te nemen

Het scheer opzetstuk heb ik maar even uitgeprobeerd en als je net als bij de tondeuse een aantal keer over het zelfde stuk heengaat zijn vrijwel alle haartjes weg. Maar hiervoor heeft toch mijn gewone scheermes mijn voorkeur. Al is het natuurlijk wel makkelijk en handig dat het erbij zit.

Zoals de eerder reacties dat de puntjes te scherp zijn en dat dat dan in de huid komt vast te zitten heb ik zelf niet zo ervaren. Heb hem zelf ook gebruikt zonder kammetje en nergens last van gehad en kan niet zeggen dat ik heel voorzichtig te werk ben gegaan. En verder heb ik hem ook 'daaronder' gebruikt.
Bij zijn verder ook prima alle haren kort en weg dus in mijn ogen een prima apparaatje wat elke cent waard is en ik ook aan iedereen kan aanraden.

Ik heb em natuurlijk pas 1 keer gebruikt. Maar als op een later tijdstip nog klachten komen dan zal ik die nog wel hier melden. Heb deze review vooral geschreven omdat de lage waardering op deze site in mijn ogen niet terecht is.

Michiel 1980 12-06-2008
Geschreven voor: Remington BHT2000

In tegenstelling tot anderen ben ik enorm tevreden over dit apparaat. Gebruik het als een baardtrimmer. ( Gebruik het scheeropzetstuk niet, lijkt me ook niet handig.) Het apparaat is waterdicht ( ligt al maanden onder de douche, en wordt elke dag nat). De batterij is ongeloofelijk ( Bij 3 x per week gebruik doet de batterij het ongeveer 3 maand, ja is ongeloofelijk.) Ligt geweldig in de hand. Blijft super scherp. Weinig ondehoud nodig, makkelijk schoon te maken. Kortom, dit is de beste aankoop die ik heb gedaan sinds jaren. Aanrader !!!

Herbie1968 13-09-2007
Geschreven voor: Remington BHT2000

Net 2 uur in bezit en nu al spijt ervan.

Lijkt meer op een fileermes, dan op een body hair trimmer.

Borstharen verwijderd hij niet: heel gevaarlijk met zijn tanden.

Eigenlijk gekocht voor daaronder. Maar snel ermee gestopt: goed voor een horrorfilm met veel bloe(bad).

Ik ben bang, om een ander te kopen, ondanks de goede recensies van de Philips TT2021.

BM01 20-08-2007
Geschreven voor: Remington BHT2000

Een mooi vormgegeven apparaat met een mooie metallic finish dat helaas telkens weer een bloedbad veroorzaakt.

Er wordt zowel een tondeuse- als een scheeropzetstuk meegeleverd. Bij de tondeuse kun je het kammetje in hoogte verstellen met een draaiknop. De maximale lengte is ruim een centimeter. De minimale lentje is ongeveer 3 mm. Wil je korter, dan kan je het kammetje eraf halen.

Het scheer-opzetstuk werkt niet zo goed. Hij neemt niet alle haartjes mee. Het scheren duurt dan erg lang omdat je een hele poos bezig bent met die paar laatste haartjes.

De tandjes van de tondeuse hebben zeer scherpe puntjes waardoor hij heel snel in de huid hapt. Ook al probeer je het nog zo voorzichtig, toch is het elke keer weer raak. Je moet namelijk meerdere keren over hetzelfde stuk om alle haartjes te trimmen.
Met het opzetstuk omhooggezet om de lengte van de haartjes langer te houden heeft hij weinig effect, hij trimt dan bijna niets. Alleen in de kortste stand werkt het acceptabel, maar hapt hij ook sneller. Met het kammetje eraf is de tondeuse een levensgevaarlijk apparaat. Ik heb al veel verwondingen opgelopen hiermee. Daarom zeker geen aanrader.

Ter vergelijking:
De Braun Silk&Soft (een soort ladyshave) van mijn vriendin heeft aan de tondeuse veel vriendelijkere tandjes met rondere puntjes. Verwondingen (happen) zijn daarmee zeer zeldzaam.