Philips BT7085/32

Philips BT7085/32 Best Reviewed jul 2014

Philips OneBlade Pro QP6520/20

Philips OneBlade Pro QP6520/20 Best Reviewed apr 2017
8,5 (24)

Beoordeling op basis van 82 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

rinus21 12-01-2015 Product paar weken in bezit

apparaat voldoet aan verwachtingen voor baardtrimmen is eenvoudig in het gebruik en is aantrekkelijk vormgeven. Het is niet nodig om handleding door te nemen. plug n play

StevenBwns 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Zalige trimmer

Trimmer doet perfect zijn werk,mooi gelijk trimmen,vangt wel degelijk veel haartjes op en batterij gaat heel lang mee.Heel tevreden

Boborich 12-03-2016

Fijne baardtrimmer

Prima apparaat, kan nu overal mijn baard trimmen zonder na te denken over de rondspringen baardharen. Moet het wel vaker doen, maar dat staat ook beter.

west31 14-01-2016

prima trimmer

zeer fijne trimmer alleen jammer dat ie het al snel begeven heft. ik blijf steeds een error krijgen tenzij de trimmer in de stroom hangt. Alsof ie niet genoeg kracht heeft om de mesjes te laten bewegen terwijl de batterij wel volledig is opgeladen. Heb hem pas een paar maanden dus dit valt wel tegen.

Freek 04-01-2016 Product maand in bezit

Het scheerapparaat geeft een goed scheerresultaat. Je kunt hem van 1 tot 18mm instellen en dit is duidelijk zichtbaar op het display. Ook zaken als batterij en een turbostand kun je op dit display vinden. De ingebouwde stofzuiger is erg handig, omdat de overgebleven haartjes netjes worden opgevangen. Het apparaat is verder degelijk en doet zijn werk goed. Ook ben ik te spreken over de batterijduur. Enige minpuntje is het geluid dat dit apparaat produceert, maar verder een goed product.

Bob 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat wat erg makkelijk werkt. Ook erg duidelijk in gebruik. Degelijkheid weet ik nog niets van(gelukkig) maar dit lijkt mij prima.

Euser 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima baardtrimmer, beter dan verwacht maar met 2 duidelijke minpunten: jammer dat je maar vanaf 1mm kunt scheren -net tondeuse- en jammer dat de afzuiger zoveel haren verliest bij bepaalde bewegingen van het apparaat. Geluid is niet hinderlijk, wel dat de mesjes zo heet (kunnen) worden!

Viking 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat, vorige heeft het 6 jaar gedaan bij bijna dagelijks gebruik.
Zowel baard als hoofd haar.

fam wattel 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super apparaat, ligt goed in de hand en scheer geweldig. accu snel opgeladen en lange accuduur.
Scheer hoogte makkelijk in te stellen.
Philips altijd super kwaliteit.

Evers 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een fijne trimmer die zorgt voor een mooi resultaat. Met de kwaliteit de je van Phillips kunt verwachten. Mooi design met een handig afvoersysteem.

Martin 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem pas aangeschaft maar hij voldoet zeker aan mijn verwachting maar als ik een tip mag geven zou het fijn zijn als de oplader een usb aansluiting zou hebben zodat je op vakantie maar een type oplader mee hoeft te nemen (de aansluiting in de stekker bedoel ik hiermee)
Gr Martin

John49 25-10-2015

prima apparaat. Goede koop.

Het is een prima baardtrimmer. Alles werkt zeer goed met uitzondering van de opzuigfunctie. Die valt tegen. Er vallen nog steeds baardharen naast de opzuiger, ook in de turbo functie.

Kvns 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

Een degelijke trimmer van mooie kwaliteit. Mooi display met het aantal mm en de accu indicatie.
Er zitten 2 kop stukken bij alleen is voor mij niet duidelijk welke kop het beste te gebruiken is voor een stoppelbaardje.

Scheerder71 22-08-2015

Prima apparaat ligt goed in de hand en scheert uitstekend.

Mooi design. Makkelijk om mee te werken. De afgeschoren haartjes worden verzameld. Dat ervaar ik als zeer prettig. En er zit een turbo op. Kortom een fijn apparaat.

Huang1992 04-07-2015 Product paar dagen in bezit

This shaver is packed with performance driven features and specially designed to create more choices for the consumers to meet particular shaving needs. Prima product!

LodewijkRamon 04-07-2015

Trimt lekker precies, iets lastiger om kantjes recht af te snijden

Trimt op de verschillende lengtes met de kam uitstekend, mooi gelijkmatig
Ik vind het lastiger om een kantje recht af te snijden
Het afzuigen van de haartjes werkt prima

Ik denk dat Philips op het borsteltje heeft bezuinigd en vind dat de foute bezuiniging

A.Kemmink 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Scheert goed, maar wisselen van kop om trimmer aan te brengen is niet handig.
Mijn vorig scheerapparaat (ook Philips) was wat dat betreft veel handiger.
Het schoonmaken met ester is een duidelijke verbetering.

BT24 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

NOG MAAR EEN PAAR DAGEN IN MIJN BEZIT MAAR TOT NU VEEL
BETER DAN DE VORIGE.
HET IS NOG TE VROEG VOOR EEN EINDOORDEEL MAAR IK HEB ER ALLE VERTROUWEN IN!

ManfredvanL 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn 2e van dit soort, wel een nieuw type, ik ben zeer over dit product te spreken, vooral het afzuigsysteem is ideaal, bij geen haartjes in de wasbak!

p laarman 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

redelijk tevreden maar schoonmaken niet handig en precies werken niet goed mogelijk. Bovendien zijn de millimeters niet correct Wel degelijk apparaat.