Philips QG3340/16

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QG3340/16 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

REDSNOW 17-05-2015
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Heb het scheerapparaat net iets langer dan 2 jaar.

Werkte altijd prima maar nu begint het ding ineens te slijten op de kop waar de opzetstukjes in moeten. Dit zorgt ervoor dat ik er niet meer normaal mee kan scheren, de opzetstukjes gaan scheef! Dit verpest dus je baard...

De garantieperiode (van 2 jaar) is ook net een paar weken verlopen dus kan het apparaat niet meer terug brengen.

joeptempelaars 03-09-2014
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Erg handige verschillende scheerkoppen voor allerlei verschillende toepassingen. Je bent voor relatief weinig geld echt geholpen in allerlei "scheerproblemen". Echt een precisietrimmer die multi inzetbaar is. Met de handige opbergdoos is alles netjes te bewaren. en er zit ook nog een etui bij wil je iets meenemen op vakantie bijv.

jeepee13 17-05-2013
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Ik heb dit scheerapparaat inmiddels een paar weken in mijn bezit. Ben er vergeleken met mijn vorige behoorlijk op vooruit gegaan.
De vele opties en het gebruikersgemak zijn ideaal.

Daarnaast is het apparaat compact en ziet het er goed uit.

Prima aanschaf!

notebook123456 08-05-2013
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Ik heb de baard trimmer nu een week gebruikt, hij scheerd mijn baart precies op de lengte die ik wil. Doordat je dit zo makkelijk in kunt stellen kun je hier ook mee varieeren. Er zit zelfs een scheerblad bij om je neus mee te trimmen. Het is dus een complete set om je baard te trimmen en de randen of lijnen bij te houden. Het trimmen gaat ook comfortabel ( je voelt er niks van ). Het is ook handig dat er een reistasje bij zit voor als je op reis gaat.
De accu gaat lang mee dus hij is prima zonder draad te gebruiken.

RilindMaqi 30-04-2013
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Na een week het product te gebruiken moet ik zeggen dat ie het erg goed doet om mijn baard precies op de juiste lengte te scheren en de randen of lijnen. De mogelijkheid om ook je neus te trimmen is ook handig en de handleidingen zijn simpel en prima te lezen. De verpakking ziet er daarnaast goed en professioneel uit met illustraties op de achterkant voor een snelle overzicht met wat je ermee kunt doen.
Het ontbreken van een accu indicator is de enige minpunt hierbij omdat je niet weet wanneer die ermee kan stoppen als je bezig bent met je baard en de accu kon wel iets langer mee voor het aantal uren dat je moet opladen. Pluspunt ook is het aanwezige tasje voor op korte tripjes of vakantie.

nightbyte 24-04-2013
Geschreven voor: Philips QG3340/16

Ik gebruik dit product nu een week en het is ideaal om mijn bakkebaarde presies bij te werken. Het verwisselen van de hulpstuken verloop soepel en zijn makkelijk schoon te maken. Het enigste nadeel is de accu. Zonder accu indicatie moet je hem konstant na het scheren aan de oplader hangen om te verkomen dat hij bij te laag accu niveau blijft hangen in je baard.