BaByliss Japanese Steel 12 in 1 Multi Trimmer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Japanese Steel 12 in 1 Multi Trimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jvl 28-12-2020

Super fijne trimmer

Als cadeau gekregen, wat een top ding. Vele opzetstukjes waar je alle kanten mee op kan! Lange accu duur en eenvoudig in gebruik.

Een handleiding zou fijn zijn geweest!

Pluspunten

• Lange batterij
  • Vele opties

Minpunten

• Ontbreken van een goede handleiding

Anoniem 26-11-2020

Werkt goed! ??

In het begin is het even puzzelen hoe alles werkt qua opzetstukken. Maar verder goed apparaat voor een net bedrag!!

Pluspunten

• Hulpstukken
  • Alles instelbaar

Minpunten

• 2 uur laden

Arjan Meun 11-12-2019

perfect resultaat, maximaal aantal mogelijkheden

12-in-één, dat zijn heel wat mogelijkheden en eerlijk gezegd gebruik ik ze echt niet allemaal hoor. Maar ik ben wel heel erg tevreden met dit apparaat, ik gebruikte voorheen een normale tondeuse en merk nu dat deze trimmer veel beter de contouren van m'n gezicht kan volgen waardoor het resultaat veel gelijkmatiger is. Tel daarbij dat de accu heel lang meegaat (na 7 weken nog steeds maar één keer opgeladen) dus ik ben er blij mee! Wel zijn de instelmogelijkheden heel klein uitgevoerd en aangezien ik immense kolenschoppen heb.... maar dat mag de pret niet drukken

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • grote accuduur

Minpunten

• kleine instelmogelijkheden

CdGroot 15-11-2019
  • Product gekregen

Goede accu, veel mogelijkheden!

Super divers apparaat, niet alleen voor de baard, maar ook nek en lichaam! Heel blij mee. Scheelt weer een kappersbezoek! Ook handig dat je 'm onder de kraan kan afspoelen. Veel verschillende lengtes mogelijk. Ook handig voor tussendoor bijwerken.

Pluspunten

• Accu duur
  • Onder de douche te gebruiken
  • Veel verschillende opzetstukken en lengtes