BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer - Reviews

Toepassing
oor, baard, snor, bakkebaard
Voeding
batterij/netstroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer op Kieskeurig.nl.

JL 19-11-2019

Degelijke trimmer

Geschreven voor: BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer

De trimmer is degelijk gebouwd maar is mijns inziens niet echt een echt mannelijk apparaat.
De trimmer is wat “ielig”

Qua werking maakt de trimmer dan weer een stukje goed. Op vele standen in te stellen. Hierdoor kun je redelijk eenvoudig standen instellen voor snor en bijvoorbeeld de bakkebaarden en kun je de baard zelf wat langer laten.
Het trimmen gebeurt vlot en soepel en, op een sporadische langere haar na, kun je alles netjes op één lengte trimmen.

Wat ik zelf wat jammer vind is dat je de kam eraf moet halen om de mesjes te kunnen gebruiken. (Bijvoorbeeld voor de randen van de baard en om de snor bij bijvoorbeeld je lip en onder de neus netjes terug te trimmen). Mijn vorige trimmer (r.i.p.) had een kan die vrij eenvoudig naar achteren kon worden geklapt en was ook wat preciezer.
Het voelt wat fragiel en heb het idee dat dit op een gegeven moment toch defect zou raken.

Fijn voordeel is dat de accu vrij lang meegaat. Ik heb de trimmer, bij ca 3x per week gebruikt te hebben over een periode van ca een maand, niet hoeven opladen.
Nadeel is dat, zover mij bekend, de trimmer niet “nat” gebruikt kan worden. Dus helaas niet te gebruiken tijdens het douchen zodat je meteen de baard makkelijk kunt uitspoelen.

Overall een degelijk apparaat dat zijn werk doet.

Pluspunten

• Accuduur
  • Uiterlijk
  • Accessoires

Minpunten

• Alleen droog te gebruiken
  • Voelt wat fragiel aan (opzetstukken)

Arnovanderlaan 22-11-2019

Heel Handig!

Geschreven voor: BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer

- Design is vooral praktisch, ziet er niet perse mooi of lelijk uit, maar door het design kun je overal makkelijk bij met het borsteltje.
- de kwaliteit is opzich wel prima maar niet de vraag is hoe lang gaat hij mee? En wordt het verstelsysteem niet lam?
- hij is makkelijk te verstellen doormiddel van een draaitool waar de mm op staan. 4mm gebruikt
-draadloos is ie bruikbaar, batterijduur is nog lastig te zeggen.
- hij vangt geen haartjes voor me op, ik moet dus na de tijd de wasbak even uitspoelen
- jammer dat er niet meerdere mesjes bij zitten bijvoorbeeld niet 1 specifiek voor body.
- het is best makkelijk schoon te maken, zeker met de borsteltjes.
- tot slot, het doet gewoon wat je van een scheerapparaat mag verwachten.

Pluspunten

• Handig verstelsysteem
  • Makkelijk schoon te maken
  • Praktisch design
  • Makkelijk verstellen
  • Draadloos

Minpunten

• Vangt geen haren op
  • Geen mesje voor body

Razorboy 21-11-2019

Mooi en vlijmscherp!

Geschreven voor: BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer

Gevallen voor het design! Strak slank en mooi afgewerkt apparaatje. Het apparaat ziet er zoveel beter uit dan concurrenten.. de trimmer zit opgeborgen in een luxe afsluitbare etui, wat handig is. Doorgaans moet ik het snoer ontdoen van die van de tandenborstel en föhn. Over snoer gesproken... Ik heb er bij dit apparaat speciaal op gelet dat hij ook te gebruiken is op netspanning. Dit is vaak niet het geval, zodat je moet wachten tot hij voldoende geladen is. Wat me in het gebruik meteen opviel waren de extreem scherpe messen. Nog nooit eerder gehad op deze manier. Ben benieuwd hoe dat zich houdt na verloop van tijd. Ondanks dat het superfijn is, moet je er wel even aan wennen. Elke verkeerde beweging is zichtbaar in de baard. Handige draaischijf voor het instellen van de lengte trouwens, al gebruik ik m meestal zonder opzetstuk. Met opzetstuk, moet je goed opletten dat je m op de juiste manier vasthoudt, anders snijdt hij niet. Kortom.. een razorsharp topding.

• Razorsharp
  • Ook te gebruiken met netsnoer

Oost 20-11-2019

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss For Men Japanese Steel Beard Baardtrimmer

De trimmer wordt geleverd met een stevige en handige opbergetui. Een leuke accessoire! Ideaal voor wanneer je op reis gaat en de trimmer wilt meenemen.
De trimmer zelf is compact en heeft een mooi strak design. Door de dunne steel ligt hij fijn in de hand en dat maakt hem zeer handzaam. Dit bevalt mij nog beter dan ik had verwacht!
Er zitten veel verschillende standen op het apparaat, dus hij is goed in te stellen op elk baardtype. Onder de kaaklijn trim ik de haren wat korter en dan kun je de stand tussendoor makkelijk wijzigen. De kop van de trimmer is makkelijk los te wippen en zo kun je makkelijk een paar strakke lijnen zetten met de mesjes. De kop er weer op klikken ging iets lastiger, maar misschien moet je dit wat vaker gedaan hebben. Ik had zelf liever een wieltje gezien waar ik dit gedeelte mee los en vast te draaien. Ik denk dat dit ook wat duurzamer is dan een kliksysteem.
De trimmer gaat moeiteloos door de dikke haren, zelfs als de haartjes al wat langer zijn.
Voorheen spoelde ik mijn trimmer af onder de kraan. Dat kan met deze trimmer helaas niet. Het kost wat meer moeite en tijd om het apparaat schoon te maken.