De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss MT727E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Finnw 08-12-2019

Super complete set!

Geschreven voor: BaByliss MT727E

Deze babylissmen is een super complete set! Er zitten allerlei opzet stukjes bij. Er zitten onder meer handige opzet kammen bij voor het trimmen van een wat langere baard, maar ook een stoppelbaard opzetkam waar je super easy een wat minder volle baard kan trimmen. De trimmer gaat 60 minuten mee, vindt ik een prima accuduur ook voor op reis. De trimmer lijkt wat kleiner als vergelijkbare trimmers maar dat is ook wel weer handig, het design is daarnaast mooi! Zorg bij een trimmer wel dat je hem altijd goed schoonmaakt (en houd). Dit wordt wat gemakkelijker gemaakt doordat je er een reinigingsborstel en olie bij krijgt! Ook wordt er een fijne etui bijgeleverd. Enige minpuntje vindt ik het feit dat het lastig is om de scheerkop eraf te halen, dit staat ook niet goed beschreven. Verder raad ik deze simpele, maar zeer complete en fijne set zeker aan!

Pluspunten

• Goed design
  • Compleet
  • Meegeleverde etui, olie en reinigingskam
  • Compact formaat
  • accuduur

Minpunten

• verwijderen van de scheerkop

Brabeda 11-11-2019

Snel en goed resultaat

Geschreven voor: BaByliss MT727E

In de verpakking zijn zeer veel onderdelen te vinden. De trimmer zelf voelt zwaar en solide aan, de meesten van de vele opzetstukjes zijn van plastic. Er zit een kleine tube olie bij voor onderhoud en uiteraard een borsteltje. Er zit ook een zakje bij om alles netjes op te bergen en bij elkaar te houden, deze is voldoende groot voor alle onderdelen.
De instructie voor opladen en ontladen lijken wat omslachtig, vraag me af of iemand zich aan die instructies houdt. Bij mij kwam de trimmer werkend uit de verpakking, dus na wat verder opladen gelijk proberen. Het uitzoeken van het gewenste opzet stuk vergt goede ogen aangezien de getallen (scheerlengte) zeer lastig zijn te lezen. Daar zou een oplossing voor gevonden moeten worden, zeker als je regelmatige wisselt.
Het opzetten van de opzetstukken gaat eenvoudig en het geheel voelt solide aan.
Het scheren gaat zeer eenvoudig en efficiënt, veel beter als bij de goedkope trimmer welke ik eerder gebruikte.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Vele mogelijkheden

Minpunten

• Leesbaarheid maat opzetstuk

TonZelf 10-11-2019

Fijne pijnloze trimmer

Geschreven voor: BaByliss MT727E

Sinds een kleine twee weken in het bezit van deze baardtrimmer. Vanaf het moment van ontvangst van deze trimmer, gelijk mijn baard laten staan. In het begin mijn baard gemodelleerd, zoals hij moest worden volgens mij. Daarna regelmatig op korte lengte geschoren met het variabele hulpstuk, tot 3,5 millimeter. Steeds een extra millimeter gekozen. Nu over op de vaste stukken van 4 en 5 millimeter. Ik vermoed dat ik mijn baard op 5 millimeter ga houden.
Om de baard heen, kun je scheren met een scheer-opzetstuk, maar dit kan natuurlijk ook met je gewone scheerapparaat.
Er zit ook een hulpstuk bij voor lichaamshaar. Ook deze is fijn in gebruik. Het hulpstuk om je oor- en neusharen te trimmen werkt prima. Alle stukken werken echt pijnloos, in tegenstelling tot het tondeuse hulpstuk van mijn scheerapparaat. Daarmee heb ik altijd het gevoel, dat de haren uitgerukt worden.
Vreemd is, dat je in het begin 2 keer 8 uur op moet laden. Daarna heb je wel een vol uur gebruik van de trimmer. Tot nu toe heel tevreden.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Veel hulpstukken
  • Oor- en neusharen
  • Draadloos

Minpunten

• Bij begin 2 keer 8 uur opladen

koko123 10-11-2019

lange accuduur, veel hulpstukken

Geschreven voor: BaByliss MT727E

Is een stevig apparaat,met veel hulpstukken. Werkt prima, ik heb hem vooral voor de bakkebaarden, wenkbrouwen enzo getest. Er zit altijd wel een maat bij die goed is. Er zit ook een scheerkop bij, maar daar ben ik niet echt kapot van, word niet echt glad. Het eraf halen van de hulpstukken gaat best lastig, zitten erg strak.

Pluspunten

• veel hulpstukken
  • accu gaat lang mee

Minpunten

• helpstukken er moeilijk af
  • scheerhulpstuk werkt niet echt goed