Christopeit Vibro 1

Sportstech Germany trilplaat VP200 met Bluetooth, innovatieve oscillatie technologie voor thuis, incl. poster + trainingsbanden + afstandsbediening + geïntegreerde luidspreker in het vibratie-apparaat, zilverkleurig

Sporttrader Fitness Body Vibro Power Max Fitness Trilplaat met Handvaten - Zwart

Vibroshaper Trilplaat + gratis Stretch Bands

Vibroshaper Trilplaat + gratis Stretch Bands
Bekijk alle Trilplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Christopeit Vibro 1 op Kieskeurig.nl.

Lydie Remijsen 20-12-2018

Goed apparaat, voldoet aan de verwachtingen!

Geschreven voor: Christopeit Vibro 1

Fijn dat het al voor geprogrammeerd is voor 3 programma's. Ben echt tevreden met dit toestel, zeker omdat ik gekozen heb met de zijbeugels. Goede keuze een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Groot scherm

Minpunten

• Snoer mocht langer zijn