BaByliss For Men PRO 45 INTENSIVE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men PRO 45 INTENSIVE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dhr. Attema 20-11-2016

Goede en betaalbare tondeuse

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van de De BaByliss For Men E956E PRO 45. De tondeuse is niet zwaar en ligt fijn in de hand. De E956E PRO 45 bevat een hendel voor extra fijne afstelling. Met deze instellingshendel kan de snijhoogte, dankzij de 5 niveaus (0.6-1,2-1,8-2,4-3mm), nog nauwkeuriger worden afgesteld. De tondeuse wordt geleverd met 8 opzetkammen (3-6-9,5-13-16-19-22-25mm) en deze opzetkammen klikken makkelijk vast en blijven ook goed vastzitten tijdens het gebruik. De BaByliss tondeuse maakt gebruik van een krachtige motor met uiterst scherpe RVS messen en dat is wel te merken want 1 keer er overheen met de tondeuse en het haar is weg. Een groot voordeel van de E956E PRO 45 is dat hij bruikbaar is met en zonder snoer. Het volledig opladen duurt helaas wel vrij lang, namelijk 8 uur en je kan hem dan maximaal 30 minuten snoerloos gebruiken.

Pluspunten

• Bruikbaar met en zonder snoer
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • 8 opzetkammen
  • Hendel voor extra fijne afstelling

Minpunten

• Oplaadtijd

Jerommeke 11-11-2016

Mooi, praktisch en solide apparaat!

De BaByLiss Pro 45 Intensive is een erg fijne tondeuse. Als je de tondeuse vasthoud dan merk je meteen dat je een goed product vast hebt. De tondeuse heeft een mooi design, voelt erg degelijk en solide aan. De tondeuse komt met een ruime keuze aan opzetstukken dus veel mogelijkheden. Ik gebruik hem om mijn haar te 'millimeteren' en dat werkt super met de vaste instelmogelijkheden tot 3mm (geen opzetstuk nodig). In het gebruik vind ik vooral het vermogen erg fijn (je hoeft niet apart een 'turbo' knop in te drukken). Verder gaat de tondeuse erg soepel door de haren zonder te haperen of vast te lopen.

Pluspunten

• Veel power
  • Robuust
  • Ligt goed in de hand
  • Veel opzetstukken

Ad 31-10-2016

Fijn apparaat

De tondeuse ligt goed in de hand, heeft een ruime keuze aan opzetkammen. De finishing touch vind ik wel de precisiehandel, deze is namelijk perfect (in 5 niveaus) instelbaar. Verder is het een plus punt dat het apparaat met en zonder snoer te gebruiken is. Een echte aanrader!

Pluspunten

• ruime keuze aan opzetkammen
  • makkelijk in gebruik
  • mooie uitstraling

Mark R 04-06-2016

Fijn in gebruik maar de accu is zwak

al na een paar keer gebruiken moet ik continu het snoer gebruiken omdat de accu te zwak is en niet verder laad.

svenvalk 03-12-2013

Wat betreft mogelijkheden weet ik dat deze tondeuse er best een hoop heeft echter gebruik ik hem puur en alleen om mijn haar tot het kleinste standje (zonder kam messen naar voren) te millimeteren. deze heb ik dus maar niet in mijn beoordeling meegenomen. na ervaring met een tondeuse van een ander merk dat toch wel moeite had met mijn stugge haren was dit apparaat een verademing (niet meer happen en trekken yay!). ligt fijn in de hand voelt stevig en zit geen lullig batterijtje in. zoals veel aangeven gaat deze batterij volgeladen zo een beurt of 4-5 mee. grove misser vind ik dat er nergens een batterij indicator op het apparaat is geplaatst (ik heb dan al eens met een half geschoren hoofd met een lege batterij gestaan)

mesje 02-12-2013

Geweldig degelijke tondeuse. Ik ben zeer tevreden over de resultaat en de vele mogelijkheden
Degelijk, prettig in gebruik en de Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

Frankie770 27-11-2013

Het is een solide apparaat. Voor de tondeuse functie vind ik hem erg prettig. Om mijn baard te trimmen vind ik hem minder prettig, daar heb ik nu een baardtrimmer voor gekocht.

e.polat 26-11-2013

De tondeuse ligt goed in de hand en voelt stevig aan. De opzetkammen zijn in voldoende mate aanwezig. Het is jammer dat ik niet kan zien hoe lang de accu nog vol is.
Ik lees dat de messen heel scherp zijn, maar persoonlijk vind ik het minder. Zonder opzetkam valt het me tegen, het had scherper gekund.

Boaz2004 26-11-2013

Ik vind het een solide apparaat. Het ligt stevig in de hand. Mijn vorige apparaat voelde erg plastic aan maar deze dus niet.Er zitten heel veel standen op. De messen zijn scherp.Handig is ook dat deze zonder netsnoer te gebruiken is. Kortom een degelijk product voor een scherpe prijs.

erol77 25-11-2013

ik heb het apparaat gekocht om mijn baard en haar kort te houden, dus gebruikte ik hem 3 maanden lang ongeveer om de 10 dagen. op 1 volle accu kon hij toch wel 4-5 flinke knipbeurten mee. hij is goed scherp (dus trekt niet aan je haar) en voelt ook stevig aan. kortom: goed product voor een redelijke prijs.

JimenKim 25-11-2013

Heel fijn om mee te werken. Als de accu vol is kan ik hem wel drie scheerbeurten gebruiken zonder tussendoor op te laden.
Draadloos werkt toch altijd heel fijn. Mooi degelijk apparaat.
Veel bijgeleverde opzet kammen.

Blade 75 25-11-2013

Ik heb deze tondeuse een tijdje terug besteld en het is een geweldig apparaat heel makkelijk te gebruiken en in te stellen en het resultaat is ook erg goed als deze stuk zou gaan zou ik zeker een andere babyliss tondeuse aanschaffen ,kortom ik ben er heel tevreden over

L. Adriaans 25-11-2013

Geweldig degelijke tondeuse.
De kwaliteit en het resultaat is professioneel.
Dit is al mijn tweede BaByliss en ben er meer dan tevreden over.
Prijs/kwaliteit verhouding is perfect!

stijn_s 25-11-2013

Goed product voor een goede prijs. Voorheen altijd wat goedkopere modellen gekocht, maar voor die paar euro meer heb je ook wat meer kwaliteit

Henkcf 25-11-2013

Prima apparaat met uitgebreide mogelijkheden, doet waar hij voor gemaakt is! Voelt degelijk aan. Aan en uit schakelaar had op en andere plaats mogen zitten.

Zuhair 25-11-2013

Al een jaar in gebruik en heel prettig in gebruik. Ik ben zeer tevreden over de resultaat en de vele mogelijkheden. Zeer tevreden over robuustheid. Ik heb altijd een BaByliss gebruikt en nog steeds beste resultaat. Bij E955E is heel prettig dat de voorkant kam breed is en dat maakt het perfect.
Het is een aanrader.

Yorick Geilfus 25-11-2013

Had hiervoor ook al een babyliss tondeuse die na +/- 15 jaar trouwe dienst ermee op hield. Ik wilde dus persé een vergelijkbare tondeuse en dus gelukkig weer bij babyliss uitgekomen. Het is bijna een exact copy, alleen in een moderner jasje. Lekker robuust, wat ik prettig vind aanvoelen. Brede scheerkop, dus makkelijk snel te scheren. Ook voor uiterst korte kapsels. Ik heb slechts 0,5 mm en dat gaat perfect, gewoon zonder opzetstukje. Al met al super tevreden over deze tondeuse.

R.Durinckbaard 25-11-2013

Degelijk, prettig in gebruik , zeer scherpe stalen kam.
Genoeg opzetkammen.

Wel min 24 uur opladen!

Fam. Sap 25-11-2013

Ik heb deze nu enige tijd in bezit en ben heel erg tevreden.
Zeer scherp en komt makkelijk door het haar heen. Kammetjes zijn makkelijk te wisselen en er zijn bovendien meer dan genoeg bijgeleverd

patttwente 13-07-2013

Pas deze tondeuze aangeschaft voelt robuust aan en ligt prettig in de hand. Wel veel opzetstukken die ik waarschijnlijk niet gebruik op 1 na. Nu 5 keer gebruikt scheert efficiënt en nauwkeurig. Door breed oppervlak ook sneller klaar. Ik hoop dat hij duurzaam is en die indruk wekt hij wel. Kort om een ik ben een tevreden gebruiker!