Philips TT2040 - Reviews

Werkt op batterijen

JeeEl 26-12-2015 Product half jaar in bezit

4,5
Doet wat het doen moet.
Scheerresultaten matig De huid kan snel geirriteerd raken.
Wat de accu duur betreft: weer typisch een rotproduct van Philips. Je kan er net aan één keer je haar mee doen en dan is de accu al leeg.
Open maken en d oplaadbare accu's (batterijen) vervangen? Vergeet het maar. Accu's niet meer voldoende en je kan het hele apparaat weggooien.
Nogmaals: weer typisch een rotproduct van Philips!
Ik voor dit soort apparaten voor mij geen Philips meer!
Gewoon een miskoop!

raoulb 06-09-2014 Product kwartaal in bezit

6,2
Zoals in alle vorige reviews al beschreven werkt het apparaat prima, over het resultaat dus niets dan tevredenheid. Er is echter maar één belangrijk minpunt: de accuduur. Tijdens een goede scheer/trimbeurt raakt de accu eigenlijk al leeg. Als ik het apparaat een tijdje niet gebruik is de accu altijd ontladen. De kwaliteit van de accu is dus ver beneden peil, wat het apparaat bijzonder lastig bruikbaar maakt.

Dus ondanks de positieve ervaringen zou ik het apparaat niet opnieuw kiezen.

john56133 18-10-2013 Product kwartaal in bezit

Beste shaver ooit gehad, hapt tenminste geen stukjes huid weg, zoals mijn vorige shavers.
Niet al te licht apparaat, 2 aparte modules (boven en onder gesitueerd), 1 trimmer om lange haren eerst te verwijderen, 1 scheerkop om huid netjes glad te scheren.
Lekker oplaadbaar, dus geen beperkingen wat stroomdraad en stopcontact betreft.
Zeer tevreden over resultaat.

vaste philips gebruiker 30-01-2012 Product paar dagen in bezit

Onlangs de Philips tt2020 aangeschaft bij bobshop.nl

Na enige aarzeling en onderzoek van de markt toch uiteindelijk gekozen voor Philips.

Reden van aanschaf was in eerste plaats het phlips design en als tweede reden 10 euro korting via bobshop.nl.

Na aankomst blijkt het apparaat nog mooier als verwacht. Het is een alles in een apparaat. De trimkam is hier aan een zijde geintegreerd, terwijl de shave zich aan de andere zijde zit.

Nooit gedacht dat trimmen van de intieme delen zo gemakkelijk zou zijn zonder ook maar enige irritatie.

Lees eerst goed de visuele gebruiksaanwijzing en snap hoe het apparaat werkt.

Ik zou het een ieder aanbevelen.

Fantastisch apparaat philips, fantastische aanbieding Bobshop.

Roger uit Almere 31-03-2011 Product paar dagen in bezit

Net als de vorige gebruiker zeer tevreden hierover. Ik zocht bewust naar een trimmer waar geen opzetstukjes erop gezet dienen te worden (ik had hier slechte ervaringen mee: schoten telkens los :-( )
Scheert goed gelijkmatig, met name dus als je je lichaamshaar niet volledig wil verwijderen wat ook mijn bedoeling was/is. Helemaal verwijderen kan ook, maar daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat zal allicht ook zeer goed gaan (is andere kant van trimmer voor bedoelt)
Ik gebruik hem hoofdzakelijk om mijn borsthaar en kruis te trimmen.
Hij ziet er stoer en degelijk uit met dito standaard waarin hij opgeladen kan worden.

Het ontharen werkt idd licht verslavend. ...

JeroenS1974 24-03-2011 Product paar dagen in bezit

Erg handige trimmer/bodyshaver doordat er zowel een stand opzit om te trimmen van bijvoorbeeld bakkebaarden of om lichaamshaar niet helemaal te verwijderen. Aan de andere kant zit een scheerhoofd om haar helemaal te verwijderen.

Hij kan zowel nat als droog gebruikt worden en is deels van metaal wat hem ook nog eens stoer maakt. Handige standaard zit erbij waarin hij opgeladen kan worden.

Ik kan eigenlijk meer één minpunt ontdekken. Hiermee wordt ontharen licht verslavend.