BaByliss PRO BaByliss for Men FX811E - Reviews

Peetermans 25-12-2015 Product jaar of meer in bezit

Hello ,
Mijn vrouw is van beroep kapster en heeft al meer dan een jaar een Babyliss Pro in de zaak ze is er zeer tevreden over ,behalve dat zij hem veel duurder heeft betaald bij haar leverancier 😉
Aangezien dat zij die dagelijks gebruikt voor zowel fijn haar als dik haar ,alsook voor heel korte coupen en speciale coupes tot baarden in model zetten .
Ze is zeer enthousiast over het apparaat en zou geen dag zonder kunnen , zij heeft me overtuigd om me eentje te kopen om mijn baard en coupe te onderhouden ,ik vond het persoonlijk wat duur ,maar zou volgens haar voor de rest van mijn dagen zijn 😕 ,en inderdaad het apparaat voelt echt wel onverwoestbaar aan.
Dus heb ik mezelf een laat kerstcadeautje gedaan ,maar wel een rode ,zo kan ze hem niet wisselen.

williamhunt 11-05-2015 Product paar weken in bezit

Het toestel ligt goed in de hand, en voelt ook echt professioneel aan. Harder haar is geen enkel probleem, elke lengte is makkelijk haalbaar.

GiuseppeA 11-05-2015 Product paar weken in bezit

Echt een pro ding. Enkel spijtig dat de houder geen plaats heeft voor het borsteltje dat erbij hoort. De houder is enkel voor de trimmer.

Snijdt wel supergoed. Aanrader.