Philips BG2036 - Reviews

Oplaadbaar
Aantal snelheden
Opzetkammen
hoofd, baard, bakkebaard

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Muzaffer03 12-08-2015

Perfect om body haren te scheren.

Voor de langere haren trimmen gebruik ik gewoon een tondeuse. De kortere haren doe ik met de bodygroom en gaat echt pijnloos en snel. Handige verlengstuk. En batterij laadt echt snel op. Al met al een super apparaat.

palmboom 05-06-2015

prima bodygroom

een prima bodygroom voor dagelijks gebruik

snelle oplaadtijd vergeleken met mijn vorige Philips bodygroom

jammer dat de houder van wel heel hard plastic is en relatief groot, maakt het lastig inpakken in een toilettas als je op reis gaat

hulpstuk voor rug gebruik ik nooit, niet echt praktisch

jori60 18-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Zonder opzetkam (scheren dus) levert het apparaat een redelijk resultaat. Wanneer je een opzetkam gebruikt, is het resultaat minder. Hoe groter de opzetkam des te slechter het resultaat.
De degelijkheid van de scheerkop en de opzetkam is slecht. Heb het apparaat nu bijna 2 jaar. Ben aan de vierde scheerkop toe (telkens 15 euro). Blad scheurt snel. Levert dan bovendien gevaar op dat je je snijdt. Opzetkam 3 mm is zeer kwetsbaar. Die van mij is gebroken. Philips kan geen nieuwe opzetkam van 3 mm leveren (wel die van 5 en 7 mm, maar die gebruik ik nooit omdat je dan ik weet niet hoelang aan het scheren bent voor een redelijk resultaat). Philips laat je in de kou staan. Niet kopen dit model.

Damonito 29-08-2014

Functionaliteit verbeterd t.o.v. voorgaande producten

Ik heb in de loop der jaren alle Philips body-groomers gebruikt. Dit product is behoorlijk geoptimaliseerd t.o.v. zijn voorgangers en leidt tot veel minder tot geen huidirritaties. Het kopje en de mesjes sluiten heel goed op elkaar aan waardoor je een veel betere gestroomlijnde vorm krijgt, erg handig pluspuntje voor onder de oksels. Wat mij betreft, de beste groomer in de markt op dit moment.

andre68 22-08-2014

vaak defect

Dit is nu de derde bodygroom in 4 jaar.
1 keer heb ik een nieuwe gekregen binnen de garantie termijn.
Scheren doet deze bodygroom prima, maar belachelijk dat een apparaat zo vaak kapot gaat.

En dit bij maximaal 5 minuten per 3 dagen gebruik.

ik koop dit nooit weer.

Alexander54 27-10-2013

Mooi en goed

Moest wel even wennen,maar hij is mooi en met de houder erg gemakkelijk( zeker als je wat haar op de rug hebt zitten)

Martijnvo 25-09-2013

Uitstekende, complete bodygroomer voor het scheren/trimmen van al uw lichaamshaar

De groomer is goed gevormd en ligt prettig in de hand. Door de hoek van de scheerkop kan je makkelijk verschillende plekken op je lichaam bereiken. Het bijgeleverde verlengstuk voor de rug is ideaal, hiermee kan je de gehele rug bereiken.
Hij is onder de douche te gebruiken, alleen werkt dit minder aangezien natte haren plat op je huid gaan liggen.
De parelvormige uiteindes van de trimmer voorkomen krassen of irritatie op de huid.
De 3 opzetkammen zijn prima voor het nodige trimwerk.
De sheer/trimkop bestaat uit 1 deel waardoor deze degelijk oogt en ik vermoed minder snel defect raakt.
Het meeste haar komt niet in de scheerkop te zitten maar blijft erbuiten. Eenvoudig te reinigen.
Snellaadfunctie, binnen een uur helemaal opgeladen.
Mooi design.
Scherp geprijsd.

Sousji 26-08-2013

Bodygroom zoals het moet

Een handig en goed in de hand liggend apparaat. De batterijduur is uitstekend en het laden gaat ook super snel. Schoonmaken is ook heel makkelijk.

Joop38 06-08-2013

een prima apperaat!

veel beter dan mijn vorige bodygroom, dat was een ouder type met een zwak oplaadsysteem en start/stop, was ook van Philips die begaf het al snel! Maar DEZE heb ik meer vertrouwen in!