Philips BODYGROOM Series 5000 BG2036

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips BODYGROOM Series 5000 BG2036 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jori60 18-10-2014

Zonder opzetkam (scheren dus) levert het apparaat een redelijk resultaat. Wanneer je een opzetkam gebruikt, is het resultaat minder. Hoe groter de opzetkam des te slechter het resultaat.
De degelijkheid van de scheerkop en de opzetkam is slecht. Heb het apparaat nu bijna 2 jaar. Ben aan de vierde scheerkop toe (telkens 15 euro). Blad scheurt snel. Levert dan bovendien gevaar op dat je je snijdt. Opzetkam 3 mm is zeer kwetsbaar. Die van mij is gebroken. Philips kan geen nieuwe opzetkam van 3 mm leveren (wel die van 5 en 7 mm, maar die gebruik ik nooit omdat je dan ik weet niet hoelang aan het scheren bent voor een redelijk resultaat). Philips laat je in de kou staan. Niet kopen dit model.