Trust Isla

Paultuinman 07-09-2012
  • Product half jaar in bezit

Elke keer als ik een stuk moet typen lach ik me dood. Dit spotgoedkope toetsenbordje typt onwaarschijnlijk lekker en staat erg netjes op je bureau.

Door het chicklet-achtige ontwerp komt er geen vuil onder de toetsen en blijft je toetsenbord altijd netjes.

Grappig is dat ik mijn (veel) duurdere Logitech MX5000 bluetooth set hiermee vervangen heb en nog geen moment spijt gehad heb.

Het enige wat ik mis zijn enkele multimediatoetsen waarvan een knop voor de calculator en het volume/mute knupje voor als je tijdens het spelen van een spel even het volume wilt aanpassen.

Verder niets dan lof! Aanrader!
Geschreven voor: Trust Isla

Ave117 25-08-2012

Uitstekend ergonomisch design, ziet er bovendien "gelikt" uit.
In vergelijking met normale toetsenborden, heerlijk om mee te werken.
Wordt aangeraden voor vrouwen i.v.m. lange nagels, maar mannen, met hun grovere handen/vingers, zullen dit toetsenbord ook fantastisch vinden. Nog geen één keer twee toetsen tegelijk aangeraakt, zalig als je veel tekst moet verwerken.
het aansluiting is, uiteraard, een kwestie van inpluggen.
Geschreven voor: Trust Isla