Microsoft Wireless Desktop 3000 - Reviews

Kleuren
zwart

RNPascal 03-10-2013 Product jaar of meer in bezit

6,7
Hoewel dit toetsenbord in beginsel fijn werkt (ergonomische vorm, fijne toetsen) heeft een groot manco. De wireless communicatie tussen toetsenbord en het gedeelte dat in de pc gaat is onder de maat. Zolang er slechts een bureaublad is geplaatst tussen het ding en het toetsenbord is er immers geen probleem, maar wanneer het signaal door extra gedeeltes plastic/metaal heen moet verlies je regelmatig toetsaanslagen. Ook als er toevallig een boek onhandig op het bureau ligt ervaar je dit probleem. In mijn ogen is dit niet acceptabel, aangezien dit het gebruiksgemak aanzienlijk omlaag brengt.

rvm 20-03-2010 Product paar dagen in bezit

Mijn dure HP PC´s komen met niet van die geweldige toestenborden, en een keuze maken uit een goed toestenbord, is tegenwoordig niet zo eenvoudig. Logitech vindt ik te veel speelgoed, het gaat aan zijn doel voorbij voor de zakelijke gebruiker.

Dit is een mooi strak toesten bord van Microsoft. Helemaal voor windows 7 gemaakt! En vooral met een geweldig fijne zachte maar directe toets aanslag. waardoor typen ontzettend aangenaam wordt. Veel snel toesten. Nog eens betaalbaar ook. Voor de tekstschrijvers onder ons een prima keuze die ook nog eens mooi staat op het bureau.