Rapoo V100 - Reviews

USB
Inclusief muis

Vincent 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch

Fantastische muis en toetsenbord. heeft een erg ''Gaming'' gevoel. Leuke RGB effecten in zowel de muis als het toetsenbord. Goede en duidelijke software, die niet constant hoeft aan te staan door de CPU die je profielen onthoud. Ook kun je een profiel voor de muis of je toetsenbord aan een bepaalde game koppelen, het is ook erg handig dat je zowel op de muis en het toetsenbord macro's kan maken. Fijne polssteun en fijne simpele toetsen. 1 woord: Fantastisch

Pluspunten

• Goedkoop
  • RGB
  • Dedicated audioknoppen
  • Windowslock-knop
  • Spatdicht

Minpunten

• Geen pauze knop

BrianLidster 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

Zeker een aanrader voor een beginnende gamer , hij typt fijn de software werkt goed de muis is heel erg fijn want de 3 dpi standen die je ook kan aanpassen in de software zijn erg nuttig.

Zeker een aanrader voor de beginnende gamer.

brammetje85 23-04-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb hem zelf ook hij is heel fijn alleen is het nadeel dat de enter wat kleiner is en dat de muis driver er niet is ik ben daar voor nog wel aan het zoeken maar het is een heel fijn toetsenbord en hij maakt niet veel geluid en het voordeel is ook nog als ik iets mors gaat hij niet kapot

DeEindbaas 21-01-2015 Product maand in bezit

Ik was opzoek naar een degelijk toetsenbord omdat ik weer wat meer aan het PC gamen doe.

Na wat rond gekeken te hebben naar verschillende toetsenborden uiteindelijk geëindigd bij de V100 van Rapoo.

Ik hou zelf niet van te hoge toetsen of van de lage laptop toetsen en bij dit toetsenbord ligt dat er een beetje tussen in, dus dat was een dikke pluspunt! Dat hij verder verlicht is is leuk mee genomen maar je kan dit ook gewoon uitzetten.

Het toetsenbord is daarbij 'spill resistant' dus als er een keer per ongeluk wat gemorst word moet het toetsenbord nog werken, daar vertrouwen we dan maar op. Verder zijn alle toetsen programmeerbaar mocht je het gebruiken.

Dus tot nu toe dik tevreden!

Nielsbos007 13-01-2015 Product paar dagen in bezit

6,3
er is 1 ding op de doos staat dat je de kleur van de muis ook kan veranderen maar dat moet normaal in 1 driver zitten dat is dus niet zo maar als je de verlichting allemaal niet zo belangrijk het werkt goed verder niks mis mee doet wat hij moet doen ik vindt het wel een tegenvaller maar voor de rest een top combi zeker een aanrader