Honeywell Chronotherm, CMT907G - Reviews

Slimme meter
Afstandsbediening

5,6

Eric 02-10-2018

Product met slechte/korte levensduur.

na vier jaar is het beeldscherm gaan vervagen. Blijkt er een verlengde garantieduur op te zijn toegepast van 5 jaar. De monteur die mijn cv onderhoud belt naar Honeywell hierover (de thermostaat is nu bijna 6 jaar oud) Maar dat geldt nu niet meer voor mij, want dan had ik maar eerder moeten bellen. Geen coulance helemaal niets. ondanks dat ik aangeef dat het 2 jaar geleden is gestart, wat ruim binnen de garantie is/was. Maar toen was het beeldscherm nog af te lezen (het is in de loop van de tijd erger geworden), nu inmiddels niet meer.
Waardeloos product (wederom) van Honeywell.

Pluspunten

• ziet er mooi uit.

Minpunten

• duur product
  • korte levensduur
  • (bijna) niet van de muur te krijgen.

Wim 11-01-2018

Makkelijke klokthermostaat

Werkt goed. Veel mogelijkheden. Wel even ALLE tijdzones OF instellen OF uitschakelen natuurlijk.
Ook makkelijk om de temperatuur even wat hoger of lager te zetten.

joop 16-01-2016
  • Product maand in bezit

3,7
slecht product, niet gebruiksvriendelijk, bij het omzetten naar een ander programma, heb je een zaklamp bij nodig, als hij eenmaal op de muur zit en je wilt hem verwijderen, moet je hem bijna los breken. enkele weken in bezit en nog geen enkele dag s 'morgens de juiste temperatuur gehad bij het opstaan.