Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 99 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SpelRegel 14-11-2019

Prima TV

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Lg heeft altijd mijn voorkeur gehad. Zit vaak in kleine aspecten. Herkenning HDD met diverse partitities. Besturings Software. Deze TV heeft een fantastisch beeld. Jammer is , dat na de eerste upgrade de upscaling naar 4K niet meer werkt. Samen met de LG SL5Y Soundbar een perfecte media ervaring.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Vormgeving
  • WEB OS
  • Prima geluid
  • Fantastisch Beeld

Minpunten

• 230 snoer erg kort

Hans de Mol 05-10-2019

LG OLED 55"E8 PLA(140 cm)scherm

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Ik heb deze OLED 4 k ultra-hdtv een jaar terug gekocht,en om globaal de 4 jaar koop ik de nieuwste TV met de nieuwste digitale technieken.Als voormalig elektronica-techneut weet ik dat de OLED TV werkt met de HDR 10+ technologie,een beeldverwerking heeft van ongekende beeld/geluids kwaliteit,vooral de ingebouwde sound-box met 60 watt vermogen is zéér goed te noemen,wat je oren doet strelen.Vooral de kijkhoek van 178 graden is een belangrijk gegeven.Wat bij de QLED TV aan ontbreekt,de kleuren vervagen.Omdat ook de bekende wereld-merken TV gebruik maken van de OLED schermen,is ook duidelijk mijn voorkeur geweest voor de OLED TV.Ik bezit hybride ontvangst Kabel+Schotel en dan heeft ontvangst via de schotel de meeste 4 k ultra-hdtv zenders,en de vele HD zenders,en vooral via een draaibare Schotel zijn er ongekende mogelijkheden tov. de kabel te ontvangen.En daarmee komt de OLED LG helemaal tot zijn recht in beeld kwaliteit.Ook via de volgende beeld-generatie zal LG voorlopen in de 8 k UHD beeldtechnologie.Ziet via: 8 K 120 HZ demo by NHK Japan.Via de Duitse RTL met een HD-PLUS pakket kun je oa Formule 1 in de 4 k ultra-hdtv format ontvangen,wat bij ZIGGO nog niet mogelijk is.Ik kan het verschil in beeldkwaliteit tussen de kabel-provider en het aanbod via de Schotel.Ziet via :nl.kingofsat.net en via Selfsat.com de nieuwste vlakantenne's en zelfs vol-automatisch en overal te plaatsen.Via de Astra 19.2 is een demo kanaal te zien in de hoogste 4k ultra-hdtv format.Wilt u optimaal gebruik maken van de beste TV kwaliteit de OLED 4 K UHD is hybride ontvangst een aanrader. afz. een voormalig schotel-expert.

Pluspunten

• uitmuntenden Beeldkwalitiet

LG OLED TV...daar doen we het mee ! 07-08-2019

Prachtige tv...aanrader !

Beste TV tot nu toe !
Geweldige kijkervaring en luistergenot.
Keuze cq. aankoop is mede bepaald door het goede advies die wij kregen bij Kamera-Express te Rotterdam.

Pluspunten

• geweldig beeld
  • goed geluid, moet dan wel wat harder gezet worden
  • moderne vormgeving

Keesmaat 02-08-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

De 55E8 gekocht bij Kamera Express. Goed geholpen en zeer snelle levering. Fantastische beeldkwaliteit en ook een heel goed geluid. We hebben nu geen aparte soundplate meer nodig.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Eenvoudige bediening

E. Jacobs 12-07-2019

Fantastisch toestel

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Hoe gaan we dit kort en krachtig samenvatten?
- Beeld & kleur - super
- Geluid - de soundbar krijgt met zijn 60W van mij ook een 10.
Is meer dan voldoende in de meeste gevallen, en anders is er ook de stereo.
Door de actie op dat ogenblik viel de prijs super mee, en mocht ik morgen een nieuwe tv dienen aan te kopen, ik zou geen seconde twijfelen.

Pluspunten

• kleur / helderheid
  • geluid
  • vormgevind
  • gebruiksvriendelijkheid

Minpunten

• voorlopig nog geen

Matthijs 10-07-2019

Lg e8

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Zeer goede beeldkwaliteit met een prachtige vormgeving en verrassend goed geluid. Vlotte en goede afhandeling via Kamera Express.

Pluspunten

• Contrast

Minpunten

• Nog geen gevonden

Carlo 22-06-2019

Mooie tv met een ogenschijnlijk zwevend scherm.

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Komt als beste uit veel test, mooi uiterlijk en goede klantenreview dit samen met scherpe van kamera express gaven de doorslag om apparaat te kopen, toch 1 punt wat ik vooraf nergens had gezien, de afstandbediening werkt niet op ziggo mediabox dus onbruikbaar.
De magic remote, heeft zijn magic wat dat betreft verloren.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • Mooi uiterlijk
  • Nu een goede prijs

Minpunten

• Afstandsbediening werkt niet met ziggo mediabox

Jaap Schuurman 18-06-2019

Top beeld en super groot schern

Geschreven voor: LG OLED65E8PLA

Ik was een plasma scherm gewend en daarom door de firma Bakker geadviseerd dit toestel te nemen voor zowel geluid als kleuren

Pluspunten

• Kleur
  • Groot beeldformaat

Minpunten

• Uitbetaling cashback

Patrick 04-05-2019

Game of Thrones grootste en donkerste veldslag

Geschreven voor: LG OLED65E8PLA

deze week was er afl 3 van Game of Thrones laatste seizoen. in de tweets en persberichten werd er massaal geklaagd over deze donkere aflevering en dat je niets kon zien van een van de grootste veldslagen in winterfel, met verwarring en teleurstelling tot gevolg. Nu op mijn LG OLED tv was het kleur en beeld perfect zichtbaar en heb super goed kunnen genieten van deze afl. deze tv's zijn gemaakt om zulke series goed in beeld te brengen. Ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Zwartweergave
  • geluid
  • glas voor het scherm zonder spiegeling

Minpunten

• snel start gids onduidelijk

Hilde 03-05-2019

Mooi en strak design

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Mooi beeld met veel diepte en mooie kleuren.
Eenvoudig in gebruik en bediening
Strak design, maar wel niet zo eenvoudig om te verplaatsen

Pluspunten

• scherp beeld
  • goede contrasten

Minpunten

• fragiel om te verplaatsen

tony so 03-05-2019

goede fijne tv

Geschreven voor: LG OLED65E8PLA

Ben erg blij met de LG tv. Mooi beeld en makkelijk te bedienen met de magic remote control. Geluid kan ik niks over zeggen, omdat ik een soundbar gebruik.

Pluspunten

• beeld
  • prijs kwaliteitverhouding
  • makkelijk te bedienen

Annelies 01-05-2019

Helder, scherp beeld & gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Na wat vergelijken toch bij LG OLED gebleven en zeer tevreden. Heel mooi beeld, kleuren komen perfect over. Heel gebruiksvriendelijk

Luc Van Sompel 30-04-2019

Prachtige TV qua vormgeving en kwaliteit

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Prachtige vormgeving . Beeldkwaliteit is super. Gekocht na deskundige uitleg van de verkoper.
Interessante prijs dank zij de cash back. Wanneer de terugbetaling in orde is zal ik een 100 procent tevreden koper zijn

Pluspunten

• Heb enkel pluspunten

Rein Schaeffer 25-04-2019

Groot scherm

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

In de shop allerlei TV's bekeken. Op het laatst zagen we de LG OLED 55. Wat een verschil! We waren metteen verkocht. Helderheid, kleurkontrast, HD4K. Uniek. Was wel boven ons budget, maar een cashback actie trok ons over de streep. Wij genieten er elke dag van. Een bioscoop ervaring. Ik wist niet dat TV kijken zo kon zijn.

Pluspunten

• Helderheid kleuren
  • Snelle 4 K HD

Minpunten

• Voor 100% geluid een Bose soundbar gekozen.

Jos 22-04-2019

In alle facetten geweldige TV

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

OLED: geweldige, heldere kleuren en prachtig diep zwart. Natuurlijk vooral in 4K UHD, Dolby Vision en HDR. Maar ook de standaard HD kwaliteit van Ziggo geeft door upscaling en HDR-effect al een bijzonder mooi plaatje. Dat je een schotel moet aanschaffen om van een 4K-tv te kunnen genieten (zoals ik elders bij deze reviews lees) is onzin. Netflix heeft al veel films en series in 4k UHD evenals andere streamingdiensten. Ook met een goede mediaspeler kun je naar heel mooi 4K materiaal kijken. Bovendien is Ziggo hard aan het werk met voorbereidingen voor uitzendingen in 4K.
Het geluid van deze TV is uitstekend en met een film met Dolby Atmos zelfs indrukwekkend. Vult dan je hele huiskamer. Ook standaard dolby digital is prima via de TV te doen alhoewel ik dan toch nog de voorkeur geef aan geluid via mijn Pioneer receiver. En dat brengt me bij Simplink, LG's variant van HDMI CEC. Voor mij het meest spannende vraagstuk toen ik deze TV kocht. Maar het moet gezegd: het functioneert perfect. Ik kan mijn Pioneer versterker aansturen met de afstandsbediening van de TV en mijn NVIDIA Shield mediaspeler en Pioneer Bluray (aangesloten op de Pioneer receiver) laten zich volledig bedienen met de afstandsbediening van de TV door de HDMI CEC functie. Tot mijn verrassing heeft de LG ook een zeer goede ingebouwde mediaspeler die veel materiaal van mijn NAS kan spelen. Ook de bediening van de TV zelf (met de magic remote) is erg intuïtief en gebruiksvriendelijk. Door alle belangrijke basisinstellingen wordt je met de instellingswizard geleid. Kind kan de was doen. Daarna wordt het door de vele mogelijkheden van instellingen (van HDMI CEC, universele afstandsbediening tot verschillende geluid- en beeld modi en fine-tuning) iets meer zoeken. Maar de ingebouwde toelichting en de standaard geïnstalleerde handleiding-app (ja, geen boekje maar een app op je TV) helpt daarbij uitstekend. Al met al zeer tevreden met deze TV die gemakkelijk te bedienen is voor iedereen en voor de liefhebber heel veel mogelijkheden biedt. En, natuurlijk het belangrijkste, een fantastische beeldkwaliteit.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluidskwaliteit en mogelijkheden
  • Simplink (hdmi cec) werkt uitstekend
  • bedieningsgemak en mogelijkheden
  • kwaliteit van de basis-app's

Mario 04-04-2019

verschrikkelijk goede tv

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Beste tv die we ooit gehad hebben. Verschrikkelijk goed beeld en fantastisch geluid, een echte aanrader

Pluspunten

• geweldig goed beeld; Dolby Vision, 4k
  • fantastisch geluid: Dolby Atmos
  • prachtig design

W.G.F. Tellers 30-03-2019

groot scherm

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

De tv op zich is heel goed , een groot beeld met mooie kleuren,maar de gebruiksaanwijzing is slecht. Deze is veel te technisch en niet gericht op de gewone gebruiker. Het zou aanbeveling verdienen een goede nederlandstalige gebruiksaanwijzing te maken. Jammer!

Pluspunten

• mooi en kleurrijk beeld

Minpunten

• slechte gebruiksaanwijzing

Benno 30-03-2019

LG OLED55E8PLA

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Prijs kwaliteit mede door cashback super. Zeer goed tv uitstekend beeld. Audio kwaliteit van ingebouwde “soudbar” boven verwachting. Super kleuren super scherp.

Pluspunten

• Beeld

Mich 28-03-2019

Groot scherm fijne afstandbediening

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Het beeld heeft veel diepgang waarbij het echt lijkt
Kijk veel naar 4k films met hdr en dit met surround systeem van bose alsof ik in de bioscoop zit
Ben zeer gelukkig dat ik dit product gekocht heb
Wat ook fijn is dat je iets kunt inspreken tegen de afstandbediening want deze tv bied ook spraakherkenning

Raf 26-03-2019

Dit toestel vervangt een dure "Loewe", en doet het beter!!

Geschreven voor: LG OLED55E8PLA 2018

Ik heb lang gezocht naar een toestel dat aan toch heel wat eisen voldoet, maar nog steeds een goede prijs-zetter is. Komende van een nare ervaring met Loewe (geen service, duur en na 5 jaar schrot) had ik toch een bepaalde verwachting in te vullen.
Alles is exact zoals het wordt voorgesteld in advertenties en op internet. Installatie is kinderspel, zelfs het uitpakken van dit toestel is perfect aangegeven.
Besteld, 2 dagen later thuis geleverd en 2 uur later genieten ...
Had ik dit maar eerder gedaan!!

Pluspunten

• duidelijke instructies
  • installatie is zeer intuïtief en eenvoudig
  • prijs