Salora 32LED9202FCS - Reviews

9,70 cm dikte
32,0 inch

cashnoflow 12-12-2017

Uitstekend beeld

Een goede TV. Bij mij bedoeld voor de slaapkamer. De beeldkwaliteit is boven verwachting goed, de geluidskwaliteit is duidelijk wat minder, maar wordt bij mij gecompenseerd met een voordelige soundbar, wat het audio enorm verbeterd. Verder een leuk toestel met ruim voldoende instelmogelijkheden. Internet werkt goed met de meeste aanwezige apps, De aanwezige NPO app 'uitzending gemist', heeft geen nut, werkt niet (meer), waarschijnlijk vanwege een recente aanpassing door NPO. Internet werkt via een netwerk aansluiting of via een aan te schaffen wifi dongle. De dongle werkt goed, bedraad aansluiten is qua netwerk een fractie sneller. Een nadeel vind ik dat de interactieve functie van Ziggo, niet wil werken ondanks het feit dat het apparaat Ziggo gecertificeerd moet zijn. De zgn 'rode knop' van de afstandsbediening krijg ik niet aan de praat ondanks het meerdere malen resetten naar de fabrieksinstelling en opnieuw instellen van de TV. Netflix en YouTube hebben apparte knoppen op de a.b. en werken voortreffelijk.
Als je niet al teveel waarde hecht aan interactief Ziggo voor 'uitzending gemist' e.d. en online films huren heb je hier een goed toestel aan.

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Vaste knop op AB voor Netflix
  • Idem voor YouTube

Minpunten

• Matig audio
  • Certificering Ziggo niet volledig

Officiële reactie van Salora 13-12-2017

Beste cashnoflow,

Hartelijk dank voor uw review.

M.b.t. de On Demand functie van Ziggo, dit euvel is te verhelpen met een update van de software. Deze update kunt u aanvragen door een omschrijving van het probleem met het serienummer van het toestel aan ons door te geven via info@salora.nl.

Met vriendelijke groet, Salora

FrankVeer 08-09-2017

Overdonderd door smart-tv-mogelijkheden

Vandaag de Salora 32LED9202FCS ontvangen en meteen aangesloten. Eerste indruk: sierlijst in pianolak zwart rondom het scherm lijkt op sommige plekken los te zitten. Schroefjes losdraaien en opnieuw vastdraaien lijkt het probleem grotendeels te verhelpen. Aansluiten en instellen gaat gemakkelijk (zeker met een setup-box). Maar voor mij als beginner in smart-tv is die optie toch wel 'da bomb', wat een hoop mogelijkheden en zeker de Opera tv-optie om nog meer zenderapps te installeren, vind ik geweldig en eigenlijk nog leuker dan het tv-aanbod van UPC. Beeld en geluid zijn voor ons prima. wisselen tussen apps en tussen het aanbod binnen de apps lijkt wat traag (duurt een paar seconden), maar wellicht is dat ook ongeduld. Handige Netflix- en Youtube-knop op de AB. Tot zover zeker tevreden over dit toestel. Voorlopig een acht omdat ik nog niet alles heb kunnen beoordelen (waaronder duurzaamheid).

Pluspunten

• smart-tv-gedeelte
  • Netflix-functie via AB
  • Moeiteloze installatie
  • Betaalbare smart-tv

Minpunten

• Sierlijst rond scherm zit los
  • AB voelt goedkoop aan

Goldsmith 07-06-2017

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Voor de prijs een zeer leuke tv met prachtig beeld en helder geluid, ik kan dit product zeker aan raden!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • helder geluid
  • veel mogelijkheden