Salora 9200 series 32LED9202FCS - Reviews

Full HD
Diepte
9,70 cm dikte
32,0 inch

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

FrankVeer 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Overdonderd door smart-tv-mogelijkheden

Vandaag de Salora 32LED9202FCS ontvangen en meteen aangesloten. Eerste indruk: sierlijst in pianolak zwart rondom het scherm lijkt op sommige plekken los te zitten. Schroefjes losdraaien en opnieuw vastdraaien lijkt het probleem grotendeels te verhelpen. Aansluiten en instellen gaat gemakkelijk (zeker met een setup-box). Maar voor mij als beginner in smart-tv is die optie toch wel 'da bomb', wat een hoop mogelijkheden en zeker de Opera tv-optie om nog meer zenderapps te installeren, vind ik geweldig en eigenlijk nog leuker dan het tv-aanbod van UPC. Beeld en geluid zijn voor ons prima. wisselen tussen apps en tussen het aanbod binnen de apps lijkt wat traag (duurt een paar seconden), maar wellicht is dat ook ongeduld. Handige Netflix- en Youtube-knop op de AB. Tot zover zeker tevreden over dit toestel. Voorlopig een acht omdat ik nog niet alles heb kunnen beoordelen (waaronder duurzaamheid).

Pluspunten

• smart-tv-gedeelte
  • Netflix-functie via AB
  • Moeiteloze installatie
  • Betaalbare smart-tv

Minpunten

• Sierlijst rond scherm zit los
  • AB voelt goedkoop aan

Goldsmith 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Voor de prijs een zeer leuke tv met prachtig beeld en helder geluid, ik kan dit product zeker aan raden!

Pluspunten

• prachtig beeld
  • helder geluid
  • veel mogelijkheden