Samsung QE32LS03TBW QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 06-07-2022

Leuke tv, goed geluid, helaas geen Ziggo app te installeren.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Gekocht voor vakantiehuisje. Door ‘Frame’ model, niet een grote tv aan de wand, maar een kleiner schilderij/scherm. We hebben tv nu even op tafeltje neergezet en ik zou een kabelgootje in de voet gemaakt hebben voor het mooie. Installeren via (samsung) zflip3 wifi hotspot werkte niet. Kwam later achter dat Ziggo nuet werkt, omdat het geen android tv is. Alle andere apps wel. Echt belachelijk. Kwaliteit tv scherm goed. Geluid is beter dan verwacht; voldoende volume. Zou product nog een keer kopen, wanneer ziggo app ook geïnstalleerd kan worden.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Mist kabelgoot bij voetje
  • Geen Ziggo app te downloaden

Miichelle 28-06-2022

Top tv! Ideaal voor op zolder/kleine ruimtes

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een hele fijne tv, we zochten een redelijk platte tv voor op zolder aan een schuine wand, de tv is echt perfect ervoor. Het enige jammere is dat je niet de bevestigingen los erbij kan kopen, je krijgt er 2 plaatjes bij, maar wij hebben hem schuin hangen waardoor de onderkant naar voren komt, hiervoor al heel erg gezocht naar nog 2 plaatjes maar deze zijn gewoon niet los te verkrijgen..

Anoniem 25-06-2022

A combination of art and viewing!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We are absolutely happy with our purchase! In our bedroom it fits just perfect! Great image, sound and features! We are ready to take one bigger for our living room!

George 25-06-2022

A perfect combination of art and viewing

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

The TV is just perfect! We use it in our bedroom and we are absolutely satisfied with the overall experience! We will purchase another one for our living room!

• Image
  • Features

Anoniem 22-06-2022

geweldige aanwinst aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige aanwinst aan de muur. Zowel als tv maar zeer zeker ook als schilderij. De artstore geeft je alle mogelijkheden om iets moois als schilderij aan de wand te hebben, en daar mag je ook nog eens een paar maanden gratis gebruik van maken om te kijken of het iets voor jou is. Wij zijn zeer enthousiast over de artstore. Gekocht tijdens de actie periode waarin we van Samsung ook een mooie lijst cadeau krijgen om de tv helemaal naar wens te hebben. Verder heeft deze tv een mooi beeld en ook het geluid is prima. Wij zijn er erg blij mee.

Bassistent1998 16-06-2022

Strak design!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Super strakke tv. De meegeleverde multifunctionele beugels zorgen ervoor dat je de tv op kunt hangen als een echt schilderij. Door de oneconnect kabel kan je kabels makkelijk weg werken. De keuze in de art store is reuze! Verder beschikt deze tv over alle functies die je ervan verwacht. Apps zoals Netflix, Disney+ etc. Bij de tv zit een nette afstandsbediening met een klik heb je een schilderij in je kamer. Door de sensoren in de tv gaat hij uit als er een kwartier niemand in de kamer beweegt. Dit is echt een ongelooflijke aanwinst in mijn huis!

Anoniem 16-06-2022

Echt een prima tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een hele fijne 32 inch tv, voor in de slaapkamer. Voor het eerst een Samsung tv, voorheen andere merken gehad, maar als ik ooit toe ben aan een nieuw tv in de woonkamer, dan wordt het een Samsung!

Dennisvdberg 14-06-2022

Geweldige televisie.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mooie tv. Het is net een schilderij aan de muur.
Alleeb jammer dat er niet meer afbeeldingen gratis beschikbaar zijn en dagelijkse apps..

Anoniem 14-06-2022

Prachtige tv! Wel een beetje duur, maar het is ook apart! Helder beeld, ook de kwaliteit van het geluid is prima

Anoniem 12-06-2022

Samsung frame 32 inch

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb alles van Samsung tv.s soundbar Smartwatch koelkast telefoon.s ben er zeer tevreden over wel een ander merk geprobeerd maar toch weer terug naar Samsung

Anoniem 11-06-2022

Mooi scherm, top geluid

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Strak scherm en mooi plat te monteren op de muur. Met de mooie kunst achtergrond hebben wij er een kunstwerkje bij!

Jelle 07-06-2022
Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Mooie tv om te zien, mooi beeld en geluid.
Helemaal leuk dat we er een mooie lijst bij krijgen en dat de tv dan echt lijkt op een schilderij.

Anoniem 07-06-2022

Tevreden

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Waren al in het bezit van een Samsung tv. Zijn daar zeer tevreden over.
Nu tweede tv aangeschaft. Nieuwste technieken zijn merkbaar. Installatie een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Look
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Tot op heden geen

Roy1990 06-06-2022

Mooie onopvallende tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] TV doet het naar behoren, alle functies die je verwacht van een tv zijn aanwezig.
Daarbij is het fijn dat je de tv met de bijgeleverde steun strak tegen de muur aanhangt. Zeker in de slaapkamer is hij daardoor minder opvallen. Zeker aangezien je maar 1 kabel hoeft weg te werken.

Martijnspele73 05-06-2022

Prachtig en handige montage

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Een ideale toevoeging. Ik had al een reguliere qled tv maar als muurversiering is de Frame onverslaanbaar. En met de oneconnect box is alles netjes en uit het zicht op te bergen. Ideaal. Ik heb de zwarte lijst gekozen om zo het meeste contrast te krijgen met de art mode afbeeldingen. Echt een aanrader.

Anoniem 02-06-2022

Erg mooie TV…

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Prachtige TV. Mijn eerste TV wat geen Sony of Philips is. Mijn volgende TV gaat zeker een Samsung worden. Erg blij met deze TV. Erg blij hiermee aan mijn wand!

Anoniem 31-05-2022

Mooi compact onopvallend model

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Mooi compact model met veel mogelijkheden, die ik nog niet allemaal heb kunnen uitproberen/ontdekken.
Beeld en geluid zijn ook prima en The Frame staat nog mooi in de woonkeuken tussen mijn andere lijsten in.

Vija 27-05-2022

Mooi en niet te groot met de kwaliteit van een gr

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie tv makkelijk te instaleren. Goed beeld, goed geluid. Ik ben benieuwd naar het Frame dat duurt nog even maar dN is de tv helemaal af. Dan ga ik een museumavondje doen met vrienden en de Artstore app.

Anoniem 20-05-2022

Aanrader, enige tv die uit zichzelf dimt als het donker is

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Prachtige TV voor op de slaapkamer.
Enige TV die uit zichzelf dimt als het donker is.
Leuke opties m.b.t. Frame. Art gallery of foto's laten zien.
Prachtig beeld, Qled en Full HD.

Pluspunten

• Beeld
  • Qled
  • Uit zichzelf dimmen in het donker

Anoniem 09-05-2022

Mooi plaatje aan de muur.

Geschreven voor: Samsung QE43LS03TAS QLED

Erg tevreden! Mooi product met goede beeldkwaliteit wat in de kamer prachtig in het interieur past vanwege het ophangsysteem en de mooie lijst.

Pluspunten

• mooi
  • beeld en geluid