Gigaset A510A Trio

Gigaset A540A Duo

Gigaset A540A Duo

coronel62 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

4,2
Gisteren de set bij Mediamarkt gekocht. Het is onmogelijk gebleken om handsets aan te melden, al lag de handset naast de basis station.

Llen 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Met name deze telefoon gekozen vanwege uitstralling, reviews en de geode geluidskwaliteit. Mijn oude telefoon was een stuk beter, inclusief de handsfree functie. Het is dat deze niet meer oplaadt. Dus product gaat retour Wehkamp. Doos leek trouwens al eerder opengemaakt te zijn, al was alles netjes ingepakt. De set zelf voelt in de hand redelijk ligt aan, en vindt em ook niet lekker stabile in de houder staan.

billie3 05-10-2012 Product kwartaal in bezit

5,2
Qua mogelijkheden een prima toestel, maar de duurzaamheid is absoluut beneden alle peil.
Nu na drie maanden de volgende storingen op meerdere toestellen
- neemt niet op
- kan soms niet bellen, of pas na zeer veel experimenteren met knopjes en resetten toestel
- nummer geheugen valt weg
- verliest datum en tijd
- valt in storing tijdens bellen.

Deze set (een quatro trouwens) wordt morgen geretourneerd
Na +/- 10 jaar, zonder storingen, met een Philips set was dit de eerste Gigaset. Het was dus ook gelijk de laatste .!.

dalek69 29-09-2012 Product paar dagen in bezit

ben zeer tevreden over deze telefoon. mooi helder geluid , ook met twee bellende partijden op handsfree functie goed te verstaan. handige functies. handsets liggen lekker in de hand. handige functie om of één adresboek item óf de hele lijst ineens naar een andere handset over te brengen. verder leuke extras zoals vip-telefoonboek-lijst met evt andere displaykleur en andere oproeptoon. invoeren van nieuwe telefoonboekitems gaat heel vlot. de menutoetsen reageren heel goed, in tegenstelling tot een eerder toestel van philips. ben tot nu toe erg tevreden. een enkel minpuntje: de berichtenteller van het antwoordapparaat heeft wel een verlichte inspreekmelding maar geen aantal-teller op basistation, die zit op handsets. maar dat vind ik niet zo heel erg. ook ligt de basistation heel plat op de oppervlakte, waardoor je er naartoe moet lopen om te zien of er berichten zijn ingesproken of oproepen zijn geweest. maar al met al heel erg tevreden.

pell26 10-09-2012 Product paar dagen in bezit

9,4
Mooie set, kwaliteit en gemak. makkelijke instellingen
Voor oma neergezet en het bevalt haar goed. Lichtje kunnen per persoon aangepast worden. Set gaat zich zelf aanmelden bij basisstation. Top.
90 euro betaald. Ringtone is leuk. Ook intern doorverbinden lukt gelijk de eerste keer al. Top apparaat.

hummelen 06-09-2012 Product paar dagen in bezit

Er zitten deels opgeladen batterijen bij; je kunt direct met de handsets aan de slag.
Aanmelden van handsets bij het basisstation gaat eenvoudig en vlot, ook voor een oudere handset (Gigaset A160)
Overbrengen van telefoonboek-informatie van de ene handset naar de andere gaat heel eenvoudig.
De "vip-instellingen" van een contact (bel-toon, display-kleur) worden NIET overgezet naar de andere handsets; dus vip-instellingen moet je bij elke handset apart invoeren.

Geluidskwaliteit is ruim voldoende, niet super.
Vormgeving: eenvoudig en doeltreffent, maar geen designer-sierraad.
Duurzaamheid: beetje plastic-achtig, maar de eerste val is al overleefd.

Kitty1970 03-09-2012 Product paar dagen in bezit

We hadden een nieuwe set nodig en zochten een degelijke met veel mogelijkheden. Wij hebben de Quatro versie, maar die is het zelfde, alleen 1 handset meer.
We blijven ons verbazen over de mogelijkheden.
Alles is logisch te bedienen, maar omdat er zoveel mogelijkheden zijn ontdekken we telkens meer. Is wel erg leuk.
De geluidskwaliteit is duidelijk, fijn.
De vormgeving is top, mooi, strak en ligt fijn in de hand / tegen het oor.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, daarvoor hebben we m te kort in het bezit.

ajanski 04-07-2012 Product maand in bezit

Bij Staples de "quattro" uitvoering gekocht, extra handset dus, voor € 94. Ik vond dat een superaanbieding.
Zuiver geluid, prettige toetsen, strakke telefoon.
Ook 2 nadelen: 1) AAA batterijen van 550ma meegeleverd, daar houden ze het niet zo lang lang mee uit als dat ik gewend was van de Gigaset 3015.
2) Goedkope deuntjes als belsignalen, alleen de standaard gigaset-toon is te pruimen wat mij betreft

Toppertje 31-12-2011 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze set sinds een paar dagen.
Wij maken ook vaak gebruik van de handsfree functie en bij ons werkt die prima. Geluid is perfect en geen enkele storing.
Verder een super toestel met veel mogelijkheden, aansluiten en je kan gelijk bellen en gebeld worden.
Leuk om zelf de kleur en melodie te kiezen voor je vaste contact personen, dan weet je precies wie er belt.

Medium Corina 20-12-2011 Product half jaar in bezit

Een mooi toestel, het uiterlijk ziet er sierlijk uit ook met de gekleurde display's. Leuke melodietjes om te kiezen als beltoon en de gesprekken zijn duidelijk te verstaan.
Maar de Handsfree is belabberd!! ik heb het hard en zacht geprobeerd, maar je kunt elkaar haast niet verstaan. Omdat ik mijn werk doe via de handsfree ben ik genoodzaakt een andere telefoon te kopen, Jammer !!
Als je de handsfree niet gebruikt is het een prima telefoon voor een redelijke prijs !!