Panasonic KX-TG8022NLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8022NLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MG Almere 16-09-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8022NLS

Heb me laten leiden door de reviews op Kieskeurig om deze Panasonic TG8022 te kopen. Tot op heden zeeer tevreden. Veel mogelijkheden en niet te moeilijk. (zie vorige review uit 2010). Zelf nu in 2011 nog een goede telefoon.

desafiadore 12-03-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8022NLS

Ongeveer 1 maand in bezit.

Super toestel, goed helder geluid, ook de handsfree functie werkt goed (full duplex) en de oplaadbare batterijen (type AAA, dus ook goedkoop te vervangen later) gaan erg lang mee, super!

Werkt goed met KPN en met UPC/VOIP, ook de nummerweergave.

Handig om het telefoonboek van de ene naar de andere handset door te sturen en je kunt belgroepen aanmaken zodat je familie/vrienden/anderen aan de hand van ingedeelde groep een andere beltoon hebben.

Verder kun je een belgroep aan de nachmodus koppelen, zodat 's nachts de telefoon alleen overgaat als b.v. familie of een belangrijk telefoonnummer belt.

Antwoordapparaat geeft ook datum en tijd bij het opgenomen gesprek aan en je kunt zien wie heeft gebeld en waar je naartoe hebt gebeld op datum/tijdstip.

Je kunt ook tijdens een gesprek kiezen om de andere hoorn niet mee te laten luisteren (prive modus) of deze juist wel d.m.v. de 2e hoor op te nemen of deze laten deelnemen aan het gesprek of doorverbinden.

Klein nadeel: het telfoonboek kun je wel van handset naar handset copieren, maar de groep niet en ook d instelling voor nachtmodus niet. Dat moet dus op beide handsets nog handmatig gebeuren. (maar gelukkig staat de andere hoorn beneden op de basis)

15 beltonen, belvertraging, dtfm/fsk nummerweergave (dual), icoon gestuurd kleuren display met verschillende achtergrondjes, prima bereik binnen en buiten en antwoordapparaat ook op basisstation af te luisten.

Gelukkig ook het menu in het Nederlands selecteerbaar.

Toestel is stevig, wel wat groot (lang), maar zeker een aanrader!

Anne106 25-10-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8022NLS

Sinds een paar maanden in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze telefoon. Gemakkelijk in te stellen naar eigen wensen. Telefoonboek doorsturen naar andere handset ging prima. De batterijen gaan zeer lang mee, antwoordapparaat werkt perfect. Kortom, super toestel !

Rob B. 20-05-2009

Prima toestel!
Zowel nummer- als naamherkenning werkt vlekkeloos.
Heb het toestel vergeleken met zijn nieuwste Siemensconurrent.
De Panasonic vonden wij persoonlijk mooier, voelde degelijker aan en lag beter in de hand.
Het instellen was een fluitje van een cent, de bediening is zeer intuïtief en gebruiksvriendelijk.
Ook de geluidskwaliteit is prima.
Kortom, voor een zeer vriendelijke prijs een uitstekend toestel.
Gezien mijn ervaringen met overige Panasonic apparatuur geef ik voor duurzaamheid een 9.

Diana H 03-03-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8022NLS

Mooi toestel voor een hele goede prijs.

We waren heel tevreden met onze Siemens S645 maar deze leverde problemen op met onze Tiscali / Telfort draadloze router voor Internet Telefonie. Bijna de helft van de binnenkomende gesprekken leverden problemen op - nummerherkenning werkte niet, wij waren niet verstaanbaar of de beller was niet verstaanbaar etc etc. Ook onze uitgaande gesprekken waren regelmatig een drama. De helpdesk van Tiscali adviseerde toen om een ander toestel te kopen, zolang het maar geen Siemens, Philips of Profoon was.
Op zich een hele slechte zaak natuurlijk, dat we een router van onze provider hebben gehad die niet met deze telefoons kunnen omgaan. Volgens mij hebben die 3 merken misschien wel de helft van de telefoonmarkt in handen.

Maar goed, er waren 2 opties en die waren overstappen naar KPN bellen+internetten (duur), of een goedkopere Panasonic nemen. Goedkoop in verhouding tot de hoge prijs die ik voor de Siemens heb betaald.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de Panasonic een kwalitatief mindere indruk zou maken, maar dat valt heel erg mee. De handset voelt degelijk aan, de toetsen voelen ook goed aan en alles werkt top! Geen handleiding nodig om dit toestel goed te leren kennen. Een handige optie is om op de handset die op de slaapkamer staat een groep telefoonnumers te selecteren die snachts of sochtends heel vroeg mogen bellen (bijv familie), terwijl andere binnenkomende gesprekken er niet voor zorgen dat de telefoon overgaat.

Maar vooral: alle gesprekken zijn tot nu toe technisch gezien goed gegaan. Geen problemen meer!

Als ik 1 nadeel zou moeten noemen dan is dat de niet geweldige beltonen waaruit te kiezen valt. Maar goed, daar is gewoon kwestie van wennen.

Al met al een hele goede aankoop!

We hebben het toestel via de goedkoopste aanbieder hier op Kieskeurig besteld, en dat verliep ook super. Betaald via iDeal, en binnen 24 uur was de telefoon in huis! Uitstekende service.

Ik heb nog geen cijfer gegeven voor Duurzaamheid. Het toestel en antwoordapparaat voelen degelijk aan, maar over de duurzaamheid kan ik pas over een geruime tijd een mening geven.

Arco46 01-02-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8022NLS

Opnieuw een goed product van Panasonic. Telefoon heeft alle mogelijkheden die je maar nodig denkt te hebben plus een mooie vormgeving. Makkelijk te bedienen en een duidelijke gebruiksaanwijzing.De intercom functie plus intern doorverbinden werkt ook goed. Degelijkheid zal zich moeten bewijzen maar het toestel maakt een betrouwbare indruk.