Wacom Intuos Art Black Pen & Touch Medium - Reviews

Verbindingstechnologie
bedraad en draadloos
Resolutie
2540 lpi

Beoordeling op basis van 1 review

Sylvia 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Nauwkeurig, simpel en compleet

Ik heb deze tekentablet nu ongeveer een week in huis, en ik moet zeggen dat het me echt prima bevalt.
Hiervoor heb ik enkel een tablet gehad van een ander merk, die deed wel zijn werk maar werkte toch niet altijd even soepel en voelde ook cheap aan. Deze tablet van Wacom heeft alles behalve dat. Tablet voelt stevig aan, is mooi simpel vormgegeven en werkt zeer soepel. Instellingen zijn makkelijk naar wens aan te passen met bijgeleverde software. Formaat is helemaal prima, niet te groot om het samen met je toetsenbord nog op het bureau kwijt te kunnen (of met je laptop in een tas), maar ook niet te klein om soepel mee te kunnen werken zonder dat je iedere keer moet schuiven.

En mocht je wel moeten schuiven zorgt de touch-functie dat dit heel gemakkelijk gaat met 2 vingers. De 4 knoppen zijn standaard al op de meest gebruikte functies ingesteld maar deze zou je desnoods ook nog voor zoomen/schuiven kunnen gebruiken (of al het andere wat je zou kunnen bedenken)

Wel heb ik zelf de wireless kit erbij aangeschaft. Het installeren daarvan is praktisch plug 'n play, de tablet heeft zelf een klein opbergvakje voor de usb ontvanger zodat je die ook niet kwijt raakt als je de tablet opbergt.

Samengevat dus een zeer degelijk product voor zowel pro's als beginners waar een zeer redelijke prijs.