Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
1600 x 2560 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB op Kieskeurig.nl.

9,1

Niels A 02-08-2019

Fijne tablet, wifi kan beter

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Afgelopen week de galaxy tab S5e gekocht maar na 2 dagen retour naar de winkel gebracht.

Over het algemeen is het een goede tablet die voldoet aan de verwachting.
Het beeld en geluid zijn waanzinnig goed echter laat de connectiviteit wat te wensen over.

Na enkele uren gebruiken viel me op dat de verbinding telkens kort verbroken werd.
Dit gebeurde telkens wanneer ik de tablet in landscape modus gebruikte om bijvoorbeeld video's te kijken.
Na wat zoeken op internet blijken verschillende forums, waaronder het forum van samsung zelf vol te staan met klachten over de wifi.
Het blijkt namelijk dat de wifi ontvanger links onder in de hoek is geplaatst, dit is precies de plek waar men de hand houd als de tablet in landscape modus gebruikt wordt.

Ik heb dit getest en blijkt inderdaad het geval.
Hand links onder in de hoek en het signaal valt weg.
niet vasthouden en het signaal is goed.

Ook heb ik een speedtest gedaan.
tablet linksonder niet vastgehouden, snelheden tot 200mbit super snel! (mijn verbinding is maximaal 200mbit)
Tablet linksonder wel vastgehouden, hooguit 3 a 4 mbit en soms werd de verbinding zelfs verbroken.

Helaas is dit voor het bekijken van video's erg vervelend en stopt de tablet erg vaak met afspelen.

Als echte Samsung fan was dit toch een kleine domper en voor mij genoeg reden om de tablet retour te brengen.

Elleni 08-06-2019

Samsung telefoon en tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Heb al jaren Samsung telefoon.
Voor het eerst een Samsung tablet gekocht met bijbehorende cover met toetsenbord. De Tab S5e. Ben er super blij mee. Mooi scherm, snel, ligt prettig in de hand.

Tyberiusz 02-03-2020

great screen, sound and speed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

I bought last month. I am pleasantly surprised by the sound quality. The image is of high quality. The tablet is very fast, Google Earth works without problems. It is a favorable purchase for the price.

Janoniem 21-10-2019

Perfection ruined by terrible wifi reception

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

With pain in my heart I will have to return this tablet. Pain because everything about this tablet for it's price is perfection except for one extremely important design flaw: terrible wifi reception. Just like many reviewers all around the world have already stated. At about 6 metres distance from router the wifi reception completely goes down to the point of the wifi getting in a connect-disconnect loop making the tablet unusable. I have at home a KPN Experiabox v10A which is known for it's supperb wifi reception, both at 2,4 and 5 Ghz. But also at other people's houses and in the train terrible wifi reception of the Tab S5e. While at the exact same moment excellent wifi reception with my laptop, Android phone, iPad and also the iPhone of my spouse. Unbelievable that quaility control of Samsung missed this major design flaw. And I am extra saddened because apart from bad wifi the S5e further screams excellence such as the magnificent display. The Tab S6 I find too expensive, the Tab S4 only has 1 year of updates left. (Only 2 years software updates by Samsung is already ridiculously short). Guess I am forced to go back to using an iPad while I detest Apple with all my heart. I am sad now...

Daan22 28-08-2019

Uitstekende tablet, maar zonder bixby voice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Op het introductie filmpje van deze tablet wordt de bixby voice wel gebruikt, maar bij mij doet hij dit niet. Ik weet niet of het bij meer mensen is, maar ik hoop op een update die dit zal verhelpen.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Pluspunten

• Kwaliteit van het scherm

Minpunten

• Niet goed geoptimaliseerd voor meerdere apps.

Anoniem 16-07-2019

De ultieme Phablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Als Apple iPad en iPhone gebruiker was ik aangenaam verrast toen ik deze onder handen kreeg. Ik heb de versie met 4G en met een SIM kaart er in is het een volwaardige telefoon ook! Draadloze Bluetooth oordopjes in en je zit gebeiteld!
Prachtig beeld en gebruikersvriendelijk.
M'n iPad is wel sneller maar die is ook een stuk duurder.
Voor dit geld is het een subliem product. Ik kan iedereen ook de keyboard cover aanraden. Samen met een Bluetooth muis heb met Samsung DEX dan ineens een soort PC desktop voor je!
Een pracht apparaat! Zeker voor het geld.

Anoniem 02-06-2019

Super mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Vandaag nieuwe tablet gekocht omdat de oude tablet galaxy s2 traag aan het worden was na 6 jaar gehad te hebben. Nu een galaxy s5e gekocht Echt een super apparaat lekker ligt en snel en super scherpbeeld. Makkelijk te installeren met smart switch.
Ben er erg blij mee en raad iedereen de tablet aan.

TvanH 02-06-2019

Super Tablet!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Ik heb de s5e nu vier dagen en ik ben erg tevreden met de snelheid, de batterijduur, het geluid en natuurlijk het superscherpe beeldscherm! En het overzetten van de gegevens van mijn S8 ging ook erg makkelijk en snel.

Van An 01-06-2019

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Zeer snelle en mooi ogende tablet. Het heeft een scherp en helder AMOLED scherm (de beste op de markt momenteel). Ideaal om films mee te zien. Je kan het geluid haast niet geloven dat dit huzarenstukje produceert met zijn 4 AKG getunede luidsprekers. Zeker wanneer je Dolby Atmos aanzet. Door de Snapdragon 670 CPU misschien minder geschikt voor de zwaarste 3D games in zwaarste settings maar daarvoor heb ik deze niet gekocht. Wel ideaal voor films, gewone games en surfen. Deze lichte tablet biedt echt veel waar voor je geld!

Anoniem 25-05-2019

Mooie tablet voor mooie prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

De tablet heb ik gekocht op 1 mei ik heb hem nu bijna een maand en vind hem supper werken ik gebruik ook een toetsenbord en een muis dit werkt ook supper de tablet verbaaste me met het geluid en het mooie scherm supper om films mee te kijken

Martina59 26-03-2020

Mooie, lichte tablet maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Ik heb deze tablet gekocht ter vervanging van mijn 4 jaar oude Tab S2. En na bijna een maand de S5e te hebben gebruikt pak ik mijn S2 nog steeds erbij.
Ik heb de tablet vooral om mijn mail te kunnen lezen, nieuws te kunnen volgen, Netflix te kijken en spelletjes zoals HayDay te kunnen spelen. En daar zit het probleem. Het scherm van de S5e zou scherper en mooier moeten zijn, maar daar merk ik niets van. Veel is vergroot waardoor ik bij een aantal spelletjes in plaats van alles op 1 scherm te hebben, moet schuiven om alles te kunnen zien. Ik heb bewust niet het allernieuwste tablet gekocht zodat je hiermee minder problemen zou moeten hebben (aanpassingen bij de games) Maar helaas. Ook een achtergrond (van Zedge) die ik ook bij mijn S2 gebruik ziet er nu grof uit. Je kan de pixels bijna tellen.

Ferhat 25-03-2020

Perfect..!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Als je kijkt naar de eigenschappen wat apple en samsung betreft dan betaal je voor deze 400 euro minder.

Waarom moet ik meer betalen voor merknaam?!

Het werkt perfect en voldoet ECHT aan alles.

hobbybobby 22-03-2020

mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 128 GB

samsung doet wat het beloofd scherp beeld makkelijke installatie. Beeldscherm is duidelijk en mooie en scherp beeld. Tablet is licht in gewicht en doet wat het moet doen.

Filmjes laat hij snel en speelt alles soepel af.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • scherp en helderbeeld

Minpunten

• redelijk aan de prijs

6JB5 11-03-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Eenvoudige installatie, goed en duidelijk weer gegeven.
Schitterend beeld en doet precies wat je wil met ruim voldoende functionaliteiten.

lexx 10-03-2020

Heel Handig om mee te nemen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Zeer gebruiks viendelijk en makkelijk bestanden te delen met je telefoon of laptop. Ook fijn dat het wat uitgebreidere programma's aankan. Het toetsenbord erbij maakt een computer bijna overbodig.

Pasman 10-03-2020

Mooi scherm en geluid. Snelheid normaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

De tablet heeft een erg mooi scherm, wat je van Samsung telefoons al wel gewend bent. Het geluid is daarnaast echt bijzonder goed. Met het geluid op max. volume voel je de vibraties in de tablet. De tablet is dus echt perfect voor series en films of voor het browsen op internet.
Hij weegt absoluut niet veel en ligt daarom lekker in de hand. Ondanks het lage gewicht voelt hij erg solide aan, iets waar ik persoonlijk bang voor was.

Gamen:
Je merkt dat de laptop hier niet per se voor gemaakt is. Bij de wat zwaardere games moet je soms iets langer wachten. Persoonlijk vind ik het niet storend, maar dit betekend waarschijnlijk wel dat de tablet het in de toekomst steeds lastiger gaat krijgen. Ook omdat de tablet 'maar' 4gb werkgeheugen heeft. Vind je gamen en echt multitasken belangrijk, dan zou ik denk ik de nieuwere samsung tablet aanraden, de tab 6 met 6 GB werkgeheugen en een snellere processor.

Ik zou de tab 5e in ieder geval zeker aanraden.

CGBon 04-03-2020

Excellent quality/price device

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

I had a Samsung Tablet before and this looks like a huge evolution from the Tab S2 I had.
I am just looking forward to buy the keyboard to have a better experience overall.

Falco97 03-03-2020

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Een heel fijne tablet. Ziet er erg mooi slank uit. Weegt bijna niks en heel erg gebruiksvriendelijk. Kon er zo mee aan de slag! Enige minpuntjes is dat er geen aux aansluiting op zit. Maar verder top tablet!

Bulkse Hoek 03-03-2020

Uitstekend en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 64 GB

Kortgeleden aangeschafd bij BCC. Gemakkelijke bediening en goede overzetting van data van oude naar nieuwe tablet.