Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1920 x 1200 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB op Kieskeurig.nl.

LukeB 27-11-2018

Super tablet, ideaal voor entertainment

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Heel erg fijne tablet! Lekker formaat, mooi groot scherm en met prachtige kleurweergave. Daarnaast ook super geluidskwaliteit waardoor het echt een fijne tablet is! Ideaal voor games, muziek, YouTube, maar ook om productiever bezig te zijn! Raad hem absoluut aan.
Hij is daarnaast ook lekker snel, ziet er goed uit en is zeer betaalbaar. Zeker in combinatie met de huidige cashback!

MenD 07-01-2019

Perfect voor thuis en onderweg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Gekocht ter vervanging van (zeer oude) defecte tablet.
Nieuwste Android versie ondersteunt meer Apps waardoor er meer uit te halen is.
Makkelijk in gebruik.
Mooi helder scherm.
Prima te gebruiken voor e-mail, spelletjes en Netflix

joop 18-11-2018

grote scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

zeer goede produkt zekker een aanrader ben er zeer tevreden mee goed ook in gebruik erg makelijk te bedienen

Wilma1973 14-01-2019

Handzaam en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Ik ben zeer blij met de tablet, snel ingesteld en gebruiks klaar. Mooi formaat om op te kijken, we hadden hiervoor een iets kleinere.

Anoniem 13-01-2019

handzaam, snel en niet te zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

De tablet voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is snel en het kijken van een serie via de diverse streamingsdiensten gaat zeer goed. Ook alle spellen die ik gewend ben om te spelen doen het uitstekend op deze tablet.

Peter24 12-01-2019

perfecte tablet voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Als vervanging van mijn oude Samsung tablet heb ik mede door de cashback actie deze Galaxy tab 2018 aangeschaft. Zeer snel en een prima beeld voor de toepassingen die ik gebruik

Samsung tablet 11-01-2019

Mooi groot scherm, zeer snel en gaat lang mee ! I

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Ben zeer tevreden! Veel sneller dan mijn vorige tablet. Makkelijk te bedienen!
Echt een aanwinst, nog beter dan ik had verwacht!

Pluspunten

• Alles!

Robinn 10-01-2019

Echt een TOP tablet!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Ik vind het echt een TOP tablet ik heb nog nooit zo'n snel ding gehad echt waar ongelofelijk waar de technologie naar toe kan niet wachten op de toekoms

Ophelia 09-01-2019

Hele mooie veelzijdige platte uitstekende tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Deze tablet aangeschaft als vervanging van een oud model die zo traag was geworden. En sowieso op zoek naar een tablet met meer geheugen! Getwijfeld over de S3 Tablet maar schermpje kleiner. Toch tablet met een pen volgende keer als het scherm ook groter van formaat is. Want Tab 10.5 helaas geen OLED, maar beeld toch mooi genoeg hoor, De tablet werkt vrij snel(vergeleken met oudere helemaal) Heel veel mogelijkheden. Nog wel e.e.a. uitdokteren vanwege (ver)nieuwde functies e.d. Geluid is natuurlijk ook veel beter al mis ik nog steeds de diepere klanken. Geheugenkaart opslag erg ruim. Fijn om mee te nemen maar wel een hoesje(cover) aan te raden anders erg fragiel en glad. Mooie prijs ook i.c.m. cashbackkorting. Internetten, email, foto's ,filmpjes bekijken prima beeld mooi en helder. Agendafunctie onmisbaar voor mezelf. Geen haperingen. Deze tablet is van 2018 dus nog langere tijd update ondersteuning. De homeknop zou ik wel weer willen op de plek waar het altijd zat en ook is is het soms onvindbaar. Betalen voor de Word app is toch een minpuntje. Groot beeldscherm ook ideaal. Veel nuttige apps beschikbaar. Lange(re) accuduur en opladen gaat ook best snel. Wel heel lelijke witte oplaadkabel etc..meegeleverd ipv gewoon zwart. Ik ga dus echt een zwarte aanschaffen. Waarom witte kabel geen idee! Installeren gaat ook snel en gebruiksvriendelijke tablet. Al vind ik zelf bepaalde dingen uitzoeken ook wel leuk als ik er tijd voor heb. Aan/uit knop wel beetje klein, jammer! En aanraakscherm lijkt minder snel te reageren, moet vaker klikken soms voor er iets gebeurt en harder aanklikken. Bij mijn oude tablet totaal geen probleem. Zou wel minder standaard apps willen die niet te verwijderen zijn, dus is wel minpuntje. Kortom blij en tevreden met deze tablet ook met de mooie prijs.

Anoniem 07-01-2019

Mooi, strak, stevig en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

We hebben gelijk twee stuks gekocht als tekst/noten ondersteuning binnen onze band. Het zijn mooie, compacte tablets en eenvoudig in gebruik. Mooi scherm en solide behuizing. De 32 gig intern geheugen is voor ons doel meer dan genoeg.
We zijn er erg blij mee!

Tim01 07-01-2019

Precies goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Nadat mijn vorige tablet toch echt te traag geworden was, werd het tijd voor een nieuwe.
Ik heb een tablet nodig om foto's te kunnen tonen en even snel een klein verslag te kunnen typen.
Het iets grotere scherm komt dus goed van pas. Zeker als het tablet zelf kleiner is dan mijn oude.
Ik hoef geen berg toeters en bellen maar een tablet dat gewoon werkt.
De Tab A voldoet aan al mijn eisen: Snel, compact, helder mooi beeld, betrouwbaar, laatste versie android.
Een echte aanrader voor iedereen die een super tablet zoekt zonder fratsen.

Samsung72 30-12-2018

Super goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Wij hebben een aantal producten van Samsung in huis en zijn zeer tevreden over alle producten. Het is een goede prijs verhouding van de producten.

JMV 15-03-2019

Goed scherm , prettig in de hand en goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik was op zoek naar een tablet om snel iets te kunnen opzoeken, wat te kunnen lezen en te internetten. Deze tablet voldoet aan die wensen. Daarnaast kan er mooi een spelletje op worden gespeeld en muziek op worden opgeslagen. Camera is wat minder maar daar heb ik al een telefoon voor. De oplaad tijd had iets korter gemogen.

Heeft geen fysieke home toets en sluit goed aan bij de samsung galaxy S serie.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Opslag
  • Uitbreidbaarheid

Minpunten

• Camera
  • Oplaadtijd

Jaimy Zwart 20-02-2019

Écht waar voor je geld!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Top ding! Allereerst is het gewoon een mooie tablet. Design ziet er nice uit, de mat zwarte achterkant is erg mooi. Batterij is echt amazing, gaat zo 2 volle dagen mee! Scherp is geen OLED helaas, maar dit stoort niet perse aangezien het scherm er wel van goede kwaliteit uitziet. Daarnaast is het geluid uit de speakers geweldig! Het geeft zelfs nog een béétje een surround effect. Camera's zijn allebei shit. Serieuze foto's maken? Dont even think about it. De cameras zijn er enkel voor apps als Snapchat etc. Momenteel runt deze tablet Android 8.1, waardoor sommige fijne functies van Android 9 nog ontbreken. Gelukkig is het een kwestie van wachten, uiteindelijk komt deze update er wel voor deze tablet. 32gb is voldoende opslag, je kunt een micro-sd aanschaffen en hier vrijwel alles opzetten (ook alle apps). Deze tablet heeft niet de snelste chip. Dat kun je merken, maar dan moet je hem wel eerst flink aan het werk zetten (je apps nooit afsluiten of zware games). Met een USB-C naar USB adaptertje (€1,50 bij Action) kun je van alles met deze tablet. Een USB-stick openen? Geen probleem. Een toetsenbord en/of muis aansluiten? Het werkt gewoon! Je USB ventilatortje laten draaien? Dat kan ook. Kortom: echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Geweldige luidsprekers
  • Grote batterij gaat 2 dagen mee
  • Optie voor micro-sd
  • Geen OLED, wel prima scherm
  • Sterke flash, handig als zaklamp

Minpunten

• Zeer slechte camera's
  • Voorlopig geen update naar android 9

eddy1978 09-02-2019

perfecte tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

mooi en fijn in de hand liggende tablet. beeldscherm met goede kleuren en een hele goede accu. prijs/kwaliteit een goede keus

Melvinvdmeer 27-01-2019

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / zwart / 32 GB

Heb deze Samsung tablet nu een paar dagen en wat een super ding zeg.
Voorheen had ik de galaxy tab 3 8.0 maar die was al 5 jaar oud dus tijd voor vernieuwing.
Toen deze tablet gekocht met het vooruit zicht dat hij ook android 9 gaat krijgen.
En hij is gewoon super hij start snel op, mooi scherm, snel, genoeg opslag en ook het ontwerp vind ik mooi.
Het enige wat wel wennen was is dat er geen fisieke knoppen op zitten.
Je kunt er alleen geen fortnite op doen.

Pluspunten

• 3gb ram
  • 32gb opslag
  • Full hd 1080p scherm
  • USB C
  • Android 8.1 (upgrade android 9 gaat komen)

Minpunten

• Geen home button (maar dat went)

hans van G 14-01-2019

fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Fijne tablet als vervanging van mij 6 jaar oude nog steeds werkende samsung tablet. De tablet is lekker dun en heeft een goed scherm. Snelle video en lezen van mail en documenten .

famk 11-01-2019

Eenvoudige installatie en prima performance

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Na vele jaren gebruik van een Samsung Galaxy Tab 3 naar tevredenheid gekozen voor een wat groter model.
Na aankoop en installeren prettig verrast door het overzetten van mijn apps. Gaat allemaal erg makkelijk. Je hoeft deze tool niet te gebruiken, maar is erg handig. De nieuwe tablet o.a. ook gekocht om apps te kunnen casten naar de tegelijk nieuw aangeschafte Samsung QLed TV. Omdat we ook al Samsung smartphones gebruiken en plannen heb om een smartwatch aan te schaffen gekozen voor deze tablet. Dan werkt alles goed samen als alles van hetzelfde merk is. Is niet echt nodig omdat alles Android of Tizen Operating systeem gebruikt en uitwisselbaar is met andere merken. Werkt goed met Samsung en andere merken.

Yamahans 10-01-2019

Absolute aanrader.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Prima tablet met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zonder al te veel kennis van deze apparaten zo aan de praat!

Plezier 09-01-2019

Toppertje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB

Samsung levert een mooi product zowel Galaxy Tab en de Note waar ik al jaren plezier aan beleeft. Nu Samsung Galaxy Tab A 10.5 Wifi Zwart , mooi breed beeld, handig met splitsen. Werkt super snel en is gemakvriendelijk. Batterij snel op geladen en is niet snel leeg. Geluid is prima.
Ben zeer tevreden, geniet er telkens weer van!