Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Juulke5005 14-04-2019

SUPER STERKE TABLET

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Sinds een paar dagen in mijn bezit en ben er nu al helemaal aan verknocht, kom van een Samsung S2 en dit is een upgarde van 1000%
Vooral de combinatie met een toetsenbord en office is super.

Corne02 13-04-2019

Prachtig veelzijdig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik heb dit product nu een paar dagen en het bevalt me enorm! Prachtig apparaat, van buiten en van binnen!!

Sjoerd004 08-04-2019

Prachtig scherm en heel snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

De Samsung Galaxy Tab 4 is heel snel en heeft een prachtig scherm. Met de cover en toetsenbord kan je er erg fijn mee werken en staat stabiel.

Dan1980 06-04-2019

Supersnel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

De tablet werkt echt supersnel en met het toetsenbord , de pen en Samsung Dex heb je echt een geweldig e en volwaardige laptop tot je beschikking.
Multitasken is geweldig , of je nu een tekst aan het schrijven bent of een van de nieuwste spellen speelt , hij hapert geen moment !
Kortom , echt een aanrader , geweldig!

Sunette 02-04-2019

Scherm heeft mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Gekocht op internet. Mooi formaat dun licht en het beeld is perfect. Werkt snel precies volgens mijn verwachtingen

KripsterDeHipster 01-04-2019

Tekent lekker weg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik heb deze tablet aangeschaft om efficient digitaal te kunnen tekenen als ik even geen zin had om achter de laptop te kruipen. De tablet preseteerd geweldig en ik neem deze overal mee naar toe om gewoon even lkkr te kunnen tekenen. In de trein bijvoorbeeld, idiaal!

Anoniem 01-04-2019

Geweldig beeldkwaliteit, super sound en razendsnel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Eerst veel twijfel gehad over de aanschaf van de TabS4. Maar ik had het veel eerder moeten kopen. Wat een fantastische meerwaarde voor onderweg of gewoon thuis. Diverse collega's zijn nu ook overstag..

Anoniem 31-03-2019

Super snel mooi beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Vandaag gekocht, installatie was simpel en snel, de app's díe ik op mijn vorige tablet had zijn snel over genomen. Hij maakt ook fantastische foto's ben zeer tevreden.

harryvamo 31-03-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Samsung heeft de kunst om al mijn apparaten met elkaar te laten comminuceren gemaakt tot eenvoudig snelstarten. zo blij mee. kopen en gebruiken. zo blij mee.

Inkie70 31-03-2019

Top Tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Wij hebben deze tablet vorige week gekocht en zijn er super blij mee. Snel, prachtig beeld, mooi geluid. Voldoet helemaal aan de verwachtingen. Aanrader dus!

Anoniem 31-03-2019

Super mooie tablet met super beeld, lekker snel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Het beeld is super kan er goed films op kijken, werkt super snel nergens een vertraging kunnen ontdekken. We hebben er een toetsenbord cover bij die super goed werkt fijne toetsen. Ook de pen werkt super makkelijk. naast films en de krant lezen kun je er ook zeer goed office apps erop draaien voor ons is het een goede vervanging van de laptop. Ook het geluid is goed duidelijk en helder.

EB71 31-03-2019

Wat een moigelijkheden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Gisteren de Samsung Galaxy Tab S4 aangeschaft en hoewel ik hoge verwachtingen had, worden deze ruimschoots waargemaakt. Ik heb tevens de bookcover met toetsenbord en de microsoft office personal 365 en deze combinatie ben ik heel blij mee. De Tab S4 kan hiiermee mijn laptop vervangen. Ik ben ook zeer onder de indruk van het scherpe scherm en in het bijzonder van de Samsung Dex omgeving, zowel met de bookcover als op een grooot tv scherm of monitor. Ik was al bekend met de S-Pen en deze werkt als vanouds, top dus! Overall dus een top ervaring!

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik heb jaren de eerste Tab S gebruikt. Maar nu de accu minder wordt heb ik gekozen voor de Tab S4. Een geweldige opvolger!
Lekker vlot en een geweldig scherm.

Ellen van Peppie 30-03-2019

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

vanaf minuut 1 wordt ik helemaal blij van deze tablet. Geweldig beeld, handig in gebruik. Wij hebben de tablet met toetsenbord en pen. Werkt geweldig

PeJe 30-03-2019

Handig en snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Nieuwe tablet nodig om op locatie verslagen te verwerken en te laten ondertekenen door aanwezigen.
Veel plezier van de stylus pen en de mogelijkheden van de tablet.
Degelijk product

Michiel C 30-03-2019

Prachtige Tablet en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik ben zeer onder de indruk van deze Samsung Tab S4. De snelheid is gigantisch goed. Prachtig beeldscherm en Samsung Dex maakt het meer dan een Tablet. Ook het aanrakingscherm werkt super en maakt onderscheid tussen pen en vingers. Voor grafisch design echt een topper.

Nicholas 29-03-2019

Zeer goede tablet, maar net geen laptop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

De Galaxy Tab S4 heb ik nu 2 dagen in gebruik. Ik heb het uitbundig lopen testen met verschillende apps. Ik moet zeggen dat het een goede tablet is, alles loopt snel, het is niet onnodig moeilijk en DEX is zeker een leuke toevoeging voor multitasking onderweg. Alleen is de DEX omgeving net niet handig genoeg om het als een laptop vervanging te zien. Zo mist het essentiële knoppen dat een laptop weer wel heeft.
De toetsenbord van de Tab S4 is ook net te klein met een afwijkende layout van toetsen vergeleken met een normale toetsenbord, waardoor het toch net wat onwennig is.

Al om al, leuk ding, leuke back up "laptop" voor als er geen laptop of pc in de omgeving is. Maar ik zou het niet als heavy duty gebruiken

Moontje66 29-03-2019

mooi beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

ik heb de tab net ontvangen en ben onder de indruk van het scherm. Het keyboard maakt de tab erg gebruiksvriendelijk.Ben er helemaal blij mee.Morgen verder uitpluizen hoe alles werkt maar het zier er niet al te moeilijk uit.

Anoniem 29-03-2019

Een geweldige vervanging voor een zware laptop!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Nadat ik voor een lange periode aan het oriënteren ben geweest binnen de tablet wereld kwam ik uiteindelijk uit op de Samsung Galaxy Tab S4. Ik heb deze tablet aangeschaft omdat ik er zeker van was dat deze aanschaf mij niet teleur zou stellen. Ik vind het erg belangrijk dat de tablet een lange accuduur, een hoog resolutie scherm en goed geluid heeft.

Ik ben regelmatig voor mijn werk met het vliegtuig onderweg, vluchten van 12 uur zijn geen uitzondering. Hoe prettig is het dan dat ik vanaf huis naar het vliegveld kan gaan, tijdens de vlucht muziek kan luisteren en films kan kijken en bij het hotel aan kan komen zonder dat het nodig is om tussendoor de tablet op te laden. Om vervolgens via een prachtig scherm, een goede camera en een verrassend goed klinkend speakersysteem te kunnen beeldbellen. Normaal nam ik hier een laptop voor mee, maar dat is een relatief zwaar apparaat en de accu was altijd al op de helft van de reis leeg. Deze tablet is echt een gigantische verbetering.

Daarnaast is de tablet snel. Meerdere programma's tegelijkertijd in gebruik is geen enkel probleem voor het apparaat, alles blijft vloeiend verlopen. Het geheugen heb ik uitgebreid met een Samsung EVO+ 256GB micro SD kaart om voldoende films en muziek op te kunnen slaan.

De S-pen is in combinatie met een aantal functionaliteiten van de tablet een erg mooie toevoeging. Zo is het mogelijk om heel eenvoudig handgeschreven aantekeningen met tekeningen te maken. Daarnaast is het mogelijk om aantekeningen in documenten te maken en zaken te highlighten d.m.v. verschillende pen, potlood en stift types. Dat kan allemaal terwijl m'n hand op het scherm ligt omdat op dat moment de tablet alleen de S-pen gebruikt om veranderingen aan te brengen.

Ten slotte is het bewerken van documenten erg prettig met de toetsenbord cover. Ik had hier zo mijn twijfels over omdat ik het gevoel had dat de knoppen erg dicht bij elkaar zouden zitten, dit valt reuze mee. Zodra de tablet contact maakt met het toetsenbord neemt het de DeX modus aan. Dan verandert de lay-out in een soort laptop achtige indeling. Na enige gewenning werkt dit zeer prettig voor het bewerken van documenten, het maken van presentaties en het verbinden met tv's en beamers.

MarianLin 29-03-2019

Super handig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik had iets nodig wat ik makkelijk naar college kon meenemen en deze tablet is er perfect voor. Ook kan veel aan mijn digital artwork werken, omdat de bijbehorende pen erg precies werkt.